від 7 грудня 2011 р. N 1256 Київ |
Прем'єр-міністр України | М.АЗАРОВ |
Інд. 52 |
Найменування завдання |
Найменування показника |
Значення показника за роками |
Найменування заходу |
Головний розпорядник бюджетних коштів |
Джерела фінансування (державний, місцевий бюджет, інші) |
Прогнозний обсяг фінансових ресурсів для виконання завдань, млн. гривень |
У тому числі за роками | |||||||||||||||
усього | за роками | 2008 | 2009 | 2010 | 2011 | 2012 | 2013 | 2014 | 2015 | |||||||||||||
2008 | 2009 | 2010 | 2011 | 2012 | 2013 | 2014 | 2015 | |||||||||||||||
1. Створення ефективної системи підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації державних службовців та посадових осіб органів місцевого самоврядування, до посадових обов'язків яких належать питання європейської інтеграції та євроатлантичного співробітництва (далі - фахівці) |
кількість правових актів |
1 | 1 |
розроблення стратегії навчання фахівців, у тому числі з мовної підготовки, до посадових обов'язків яких належать питання європейської інтеграції та євроатлантичного співробітництва |
Нацдержслужба МОНмолодьспорт МЗС Міноборони Мінекономрозвитку Мінфін Національна академія державного управління при Президентові України МЗС Міноборони Мін'юст |
не потребує додаткового фінансування |
||||||||||||||||
- " - | 2 | 1 | 1 |
розроблення Концепції та Державної цільової програми підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації фахівців у сфері європейської інтеграції та євроатлантичного співробітництва на 2016-2019 роки |
- " - | - " - | ||||||||||||||||
- " - | 2 | 1 | 1 |
підготовка пропозицій щодо оновлення складу Міжвідомчої експертної групи із забезпечення відбору вищих навчальних закладів та закладів післядипломної освіти, визначених для підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації фахівців |
Нацдержслужба МОНмолодьспорт МЗС Міноборони Мін'юст |
- " - | ||||||||||||||||
кількість правових актів |
2 | 1 | 1 |
удосконалення порядку здійснення контролю за змістом та якістю навчального процесу в тих закладах, що проводять підготовку, перепідготовку та підвищення кваліфікації фахівців |
Нацдержслужба МОНмолодьспорт МЗС Міноборони Мін'юст |
не потребує додаткового фінансування |
||||||||||||||||
- " - | 1 | 1 |
підготовка пропозицій стосовно внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 8 лютого 1997 р.N 167 щодо удосконалення системи підвищення кваліфікації державних службовців і посадових осіб органів місцевого самоврядування, які займаються питаннями європейської інтеграції та євроатлантичного співробітництва, з метою поліпшення якості надання освітніх послуг та розширення кола їх надавачів |
- " - | - " - | |||||||||||||||||
кількість визначається навчальними закладами |
сприяння налагодженню партнерських зв'язків вищих навчальних закладів та закладів післядипломної освіти з відповідними навчальними закладами країн - членів ЄС і НАТО, громадськими організаціями з метою обміну слухачами та викладачами для проведення їх стажування |
МОНмолодьспорт | - " - | |||||||||||||||||||
кількість баз даних |
3 | 1 | 1 | 1 |
створення бази даних про випускників вищих навчальних закладів, які здобули освіту за бюджетні кошти за відповідними напрямами підготовки та спеціальностями, з метою залучення їх до роботи на державній службі |
МОНмолодьспорт |
не потребує додаткового фінансування |
|||||||||||||||
кількість правових актів |
1 | 1 |
адаптація освітніх послуг, наданих в рамках навчальних програм, які проводяться за рахунок інших джерел, до видів підвищення кваліфікації |
Нацдержслужба МОНмолодьспорт Мінекономрозвитку Мін'юст |
- " - | |||||||||||||||||
кількість пропозицій |
1 | 1 |
удосконалення порядку мовної підготовки та створення єдиної системи незалежної оцінки знань іноземних мов фахівцями |
Нацдержслужба МОНмолодьспорт навчальні заклади, відібрані на конкурсній основі |
- " - | |||||||||||||||||
- " - | 4 | 1 | 1 | 1 | 1 |
запровадження порядку ведення обліку державних службовців та посадових осіб органів місцевого самоврядування, які пройшли навчання з підвищення кваліфікації |
Нацдержслужба | - " - | ||||||||||||||
кількість правових актів |
1 | 1 |
розроблення пропозицій щодо впровадження системи мотивації підвищення кваліфікації фахівців для просування по службі та врахування їх під час щорічної оцінки виконання покладених на них завдань |
- " - | інші джерела | 0,2 | 0,2 | |||||||||||||||
кількість правових актів |
1 | 1 |
удосконалення механізму контролю за виконанням державними органами та органами місцевого самоврядування завдань з підвищення кваліфікації фахівців, які працюють в таких органах |
Нацдержслужба МОНмолодьспорт Мін'юст |
не потребує додаткового фінансування |
|||||||||||||||||
Разом за завданням 1 |
інші джерела | 0,2 | 0,2 | |||||||||||||||||||
2. Розвиток мережі навчальних закладів та закладів післядипломної освіти для підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації фахівців |
- " - | 2 | 1 | 1 |
підготовка пропозицій про внесення змін до критеріїв і порядку відбору навчальних закладів, що проводять підготовку, перепідготовку та підвищення кваліфікації фахівців, мовну підготовку |
Нацдержслужба МОНмолодьспорт МЗС Міноборони Мін'юст |
не потребує додаткового фінансування |
|||||||||||||||
- " - | 7 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
забезпечення постійного перегляду переліку навчальних закладів, відібраних на конкурсній основі, яким надано право проводити підготовку, перепідготовку та підвищення кваліфікації фахівців, мовну підготовку, та його оновлення |
- " - | - " - | |||||||||||
кількість правових актів |
1 | 1 |
внесення змін до переліку спеціалізацій за напрямами та спеціальностями для проведення підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації фахівців |
Нацдержслужба МОНмолодьспорт МЗС Міноборони Мін'юст |
не потребує додаткового фінансування |
|||||||||||||||||
кількість посібників, збірників (наклад по 1000 примірників) |
розроблення навчально- методичних посібників та збірників нормативно- правових актів з питань: |
|||||||||||||||||||||
1 | 1 |
підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації фахівців |
Нацдержслужба |
державний бюджет |
0,07 | 0,07 | ||||||||||||||||
1 | 1 | мовної підготовки | - " - | - " - | 0,03 | 0,03 | ||||||||||||||||
кількість розроблених програм |
4 | 1 | 1 | 1 | 1 |
відбір та навчання тренерів з питань європейської інтеграції та євроатлантичного співробітництва, у тому числі із секторальних питань |
проект міжнародно- технічної допомоги Нацдержслужба |
інші джерела | 7,84 | 1,96 | 1,96 | 1,96 | 1,96 | |||||||||
Разом за завданням 2 |
7,94 | 0,1 | 1,96 | 1,96 | 1,96 | 1,96 | ||||||||||||||||
у тому числі |
державний бюджет |
0,1 | 0,1 | |||||||||||||||||||
інші джерела | 7,84 | 1,96 | 1,96 | 1,96 | 1,96 | |||||||||||||||||
3. Удосконалення механізму забезпечення органів державної влади та органів місцевого самоврядування фахівцями |
кількість планів |
7 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
розроблення щорічного плану заходів з виконання Державної цільової програми підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації фахівців у сфері європейської інтеграції та євроатлантичного співробітництва України на 2008-2015 роки (далі - Програма) |
Нацдержслужба |
не потребує додаткового фінансування |
||||||||||
кількість правових актів |
2 | 1 | 1 |
утворення координаційної ради з питань виконання Програми, розроблення та затвердження положення про координаційну раду, визначення регламенту її роботи |
- " - | - " - | ||||||||||||||||
кількість правових актів |
2 | 1 | 1 |
оновлення методичних рекомендацій щодо визначення органами державної влади та органами місцевого самоврядування потреби у фахівцях і формування державного замовлення |
Нацдержслужба МОНмолодьспорт МЗС Міноборони |
не потребує додаткового фінансування |
||||||||||||||||
кількість пропозицій |
7 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
підготовка пропозицій щодо визначення потреби в забезпеченні органів державної влади та органів місцевого самоврядування фахівцями, а також мовної підготовки, складення відповідного плану-графіка |
Нацдержслужба МОНмолодьспорт МЗС Міноборони інші центральні органи виконавчої влади Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські держадміністрації |
- " - | |||||||||||
- " - | 4 | 1 | 1 | 1 | 1 |
визначення структури, обсягів і змісту навчальних програм з підвищення кваліфікації фахівців з урахуванням рівня їх професійної компетентності, категорій посад, напрямів і сфери діяльності та згідно з пріоритетною для України політикою ЄС у відповідних секторах |
Нацдержслужба МОНмолодьспорт МЗС |
- " - | ||||||||||||||
кількість правових актів |
2 | 1 | 1 |
розроблення профілів професійної компетентності посад, заміщення яких передбачається фахівцями |
Нацдержслужба Мінсоцполітики МОНмолодьспорт МЗС Міноборони |
- " - | ||||||||||||||||
кількість цільових груп |
визначається під час формування груп |
формування цільових груп слухачів з урахуванням їх функціональних повноважень, категорій посад, сфери діяльності |
Нацдержслужба МОНмолодьспорт МЗС Міноборони |
не потребує додаткового фінансування |
||||||||||||||||||
кількість навчальних програм |
визначається після формування цільових груп |
розроблення для кожної цільової групи слухачів відповідних навчальних програм з урахуванням специфіки роботи державної служби та служби в органах місцевого самоврядування |
Національна академія державного управління при Президентові України інші навчальні заклади, відібрані на конкурсній основі |
- " - | ||||||||||||||||||
кількість бюджетних запитів |
7 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
формування державного замовлення на підготовку, перепідготовку та підвищення кваліфікації фахівців у сфері європейської інтеграції та євроатлантичного співробітництва |
Нацдержслужба | - " - | |||||||||||
4. Досягнення належного рівня мовної підготовки фахівцями |
кількість фахівців |
9092 | 1804 | 3084 | 3260 | 157 | 212 | 260 | 315 |
організація заходів з мовної підготовки фахівців |
- " - |
державний бюджет |
12,84 | 1,68 | 5,45 | 4,51 | 0,2 | 0,27 | 0,33 | 0,4 | ||
2133 | 202 | 311 | 324 | 324 | 324 | 324 | 324 |
місцеві органи виконавчої влади, органи місцевого самоврядування |
місцеві бюджети |
3,26 | 0,4 | 0,1 | 0,5 | 0,52 | 0,55 | 0,58 | 0,61 | |||||
кількість правових актів |
2 | 1 | 1 |
підготовка пропозицій про внесення змін до Порядку проходження мовної підготовки фахівців, що затверджується спільним наказом Нацдержслужби та МОНмолодьспорту |
Нацдержслужба МОНмолодьспорт Мін'юст |
не потребує додаткового фінансування |
||||||||||||||||
кількість навчальних програм |
7 | 3 | 1 | 1 | 1 | 1 |
розроблення для державних службовців, посадових осіб органів місцевого самоврядування та викладачів навчальних програм з вивчення офіційних мов країн - членів ЄС |
МОНмолодьспорт Національна академія державного управління при Президентові України, інші вищі навчальні заклади, відібрані на конкурсній основі |
не потребує додаткового фінансування |
|||||||||||||
Разом за завданням 4 |
кількість фахівців |
11225 | 2006 | 3395 | 3584 | 481 | 536 | 584 | 639 | 16,1 | 2,08 | 5,55 | 5,01 | 0,72 | 0,82 | 0,91 | 1,01 | |||||
державний бюджет |
12,84 | 1,68 | 5,45 | 4,51 | 0,2 | 0,27 | 0,33 | 0,4 | ||||||||||||||
місцеві бюджети |
3,26 | 0,4 | 0,1 | 0,5 | 0,52 | 0,55 | 0,58 | 0,61 | ||||||||||||||
5. Досягнення належного рівня забезпечення органів державної влади та органів місцевого самоврядування фахівцями |
- " - |
проведення підготовки, перепідготовки: |
||||||||||||||||||||
у сфері європейської інтеграції та євроатлантичного співробітництва |
||||||||||||||||||||||
561 | 255 | 209 | 97 |
державних службовців і посадових осіб органів місцевого самоврядування V-VII категорії |
Нацдержслужба |
державний бюджет |
2,19 | 1,02 | 0,77 | 0,4 | ||||||||||||
підвищення кваліфікації: |
||||||||||||||||||||||
у сфері європейської інтеграції: |
||||||||||||||||||||||
7052 | 1773 | 1280 | 847 | 788 | 788 | 788 | 788 |
державних службовців і посадових осіб органів місцевого самоврядування I-IV категорії |
- " - | - " - | 6,57 | 1,1 | 0,74 | 0,73 | 1 | 1 | 1 | 1 | ||||
26460 | 3805 | 3405 | 3850 | 3850 | 3850 | 3850 | 3850 |
державних службовців і посадових осіб органів місцевого самоврядування V-VII категорії |
місцеві органи виконавчої влади, органи місцевого самоврядування |
місцеві бюджети |
5,82 | 0,2 | 0,1 | 1 | 1,05 | 1,1 | 1,15 | 1,22 | ||||
у сфері євроатлантичного співробітництва: |
||||||||||||||||||||||
2785 | 1683 | 90 | 1012 |
державних службовців і посадових осіб органів місцевого самоврядування I-IV категорії |
Нацдержслужба |
державний бюджет |
1,92 | 0,99 | 0,06 | 0,87 | ||||||||||||
14704 | 2107 | 1347 | 2250 | 2250 | 2250 | 2250 | 2250 |
державних службовців і посадових осіб органів місцевого самоврядування V-VII категорії |
місцеві органи виконавчої влади, органи місцевого самоврядування |
місцеві бюджети |
3,10 | 0,04 | 0,04 | 0,58 | 0,52 | 0,61 | 0,64 | 0,67 | ||||
Разом за завданням 5 |
кількість фахівців |
51562 | 9623 | 6331 | 8056 | 6888 | 6888 | 6888 | 6888 | 19,6 | 3,35 | 1,71 | 3,58 | 2,57 | 2,71 | 2,79 | 2,89 | |||||
у тому числі |
державний бюджет |
10,68 | 3,11 | 1,57 | 2 | 1 | 1 | 1 | 1 | |||||||||||||
місцеві бюджети |
8,92 | 0,24 | 0,14 | 1,58 | 1,57 | 1,71 | 1,79 | 1,89 | ||||||||||||||
6. Залучення в установленому порядку міжнародної технічної допомоги, у тому числі ЄС і НАТО, а також їх країн - членів, для виконання Програми |
кількість проектів |
визначається після домовленості з донорами |
підготовка проектів міжнародної технічної допомоги для виконання Програми |
Нацдержслужба Мінекономрозвитку центральні органи виконавчої влади |
||||||||||||||||||
кількість фахівців |
проведення навчань державних службовців з: |
Нацдержслужба | ||||||||||||||||||||
100 | 100 |
питань використання інструменту інституціонального розвитку ЄС Twinning |
інші джерела | 0,14 | 0,14 | |||||||||||||||||
7750 | 850 | 900 | 1000 | 1000 | 1000 | 1000 | 1000 | 1000 |
секторальних питань ЄС у рамках інструменту інституціонального розвитку ЄС TAIEX |
- " - | 3,88 | 0,97 | 0,97 | 0,97 | 0,97 | |||||||
Разом за завданням 6 |
кількість фахівців |
7850 | 950 | 900 | 1000 | 1000 | 1000 | 1000 | 1000 | 1000 | інші джерела | 4,02 | 0,14 | 0,97 | 0,97 | 0,97 | 0,97 | |||||
Усього за Програмою |
47,86 | 0,14 | 5,53 | 7,26 | 8,59 | 6,22 | 6,66 | 6,63 | 6,83 | |||||||||||||
у тому числі | Нацдержслужба |
державний бюджет |
23,62 | 4,89 | 7,02 | 6,51 | 1,2 | 1,27 | 1,33 | 1,4 | ||||||||||||
Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські держадміністрації |
місцеві бюджети |
12,18 | 0,64 | 0,24 | 2,08 | 2,09 | 2,26 | 2,37 | 2,5 | |||||||||||||
Нацдержслужба | інші джерела | 12,06 | 0,14 | 2,93 | 3,13 | 2,93 | 2,93 |