1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Постанова


КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
від 3 жовтня 2011 р. № 1064
Київ
( Постанова втратила чинність на підставі Постанови КМ № 570 від 16.10.2014 )
Деякі питання організації та проведення біржових аукціонів з продажу нафти сирої, газового конденсату власного видобутку і скрапленого газу
( Із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ № 488 від 28.05.2012 № 233 від 08.04.2013 № 239 від 16.05.2014 ) ( Додатково див. Постанову Окружного адміністративного суду міста Києва № 826/12594/14 від 23.09.2014 )
Відповідно до статті 4-1 Закону України "Про нафту і газ", підпункту 213.3.11 пункту 213.3 статті 213 Податкового кодексу України Кабінет Міністрів України
постановляє:
1. Затвердити Порядок організації та проведення біржових аукціонів з продажу нафти сирої, газового конденсату власного видобутку і скрапленого газу, що додається.
2. Міністерству енергетики та вугільної промисловості:
1) провести у місячний строк конкурс з визначення бірж, на яких проводяться біржові аукціони з продажу нафти сирої, газового конденсату власного видобутку і скрапленого газу;
2) подавати Державній податковій службі щодо кожного спеціалізованого аукціону з продажу скрапленого газу для потреб населення в розрізі суб'єктів господарювання:
інформацію про укладені за результатами спеціалізованого аукціону договори купівлі-продажу скрапленого газу - протягом п'яти днів з дня проведення аукціону;
узагальнену інформацію про операції з реалізації скрапленого газу, придбаного на спеціалізованому аукціоні.
3. Раді міністрів Автономної Республіки Крим, обласним, Київській та Севастопольській міським державним адміністраціям подавати щороку до 20 січня Міністерству енергетики та вугільної промисловості зведену інформацію за встановленою Міністерством формою із зазначенням і обґрунтуванням кількості суб'єктів господарювання, що реалізують скраплений газ для потреб населення, зареєстрованих газобалонних установок, що перебувають на обслуговуванні у таких суб'єктів господарювання у відповідному регіоні, а також обсягу середньорічного споживання скрапленого газу однією газобалонною установкою за попередні два роки.
4. Раді міністрів Автономної Республіки Крим, обласним, Київській та Севастопольській міським державним адміністраціям і Національній акціонерній компанії "Нафтогаз України" подавати Міністерству економічного розвитку і торгівлі до 15 числа місяця, в якому проводиться спеціалізований аукціон з продажу скрапленого газу для потреб населення, інформацію про обсяг скрапленого газу за формою, встановленою Міністерством економічного розвитку і торгівлі за погодженням з Міністерством енергетики та вугільної промисловості.
5. Міністерству економічного розвитку і торгівлі та Міністерству енергетики та вугільної промисловості привести у місячний строк власні нормативно-правові акти у відповідність із цією постановою.
6. Визнати такими, що втратили чинність, постанови Кабінету Міністрів України згідно з переліком, що додається.
Прем'єр-міністр України М.АЗАРОВ
Інд. 70
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 3 жовтня 2011 р. № 1064
ПОРЯДОК
організації та проведення біржових аукціонів з продажу нафти сирої, газового конденсату власного видобутку і скрапленого газу
Загальні питання
1. Цей Порядок визначає механізм організації та проведення біржових аукціонів з продажу нафти сирої, газового конденсату власного видобутку і скрапленого газу на внутрішньому ринку, в тому числі спеціалізованих аукціонів з продажу скрапленого газу для потреб населення.
Дія цього Порядку поширюється на підприємства, частка держави у статутному капіталі яких становить 50 відсотків і більше, господарські товариства, 50 відсотків і більше акцій (часток, паїв) яких належить до статутного капіталу інших господарських товариств, акціонером яких є держава, що володіє в них контрольним пакетом акцій, а також дочірні підприємства, представництва та філії таких підприємств і товариств, учасники договорів про спільну діяльність, відповідно до яких вартість вкладу зазначених підприємств, товариств, дочірніх підприємств, представництв та філій становить 50 відсотків і більше загальної вартості вкладів учасників договорів, та/або особи, уповноважені договорами про спільну діяльність, укладеними за участю таких підприємств.
2. У цьому Порядку терміни вживаються в такому значенні:
1) аукціонна сесія - кількість днів, протягом яких проводиться біржовий аукціон, але не більше робочого тижня;
2) аукціонна документація - комплект документів, які покупець зобов'язаний подати на біржу для участі в біржовому аукціоні;
3) біржовий аукціон (далі - аукціон) - спосіб проведення торгів, що передбачає продаж кожного із заявлених лотів покупцеві, який запропонував за нього найвищу ціну, зафіксовану під час проведення торгів;
4) газовий конденсат власного видобутку (далі - газовий конденсат) - газовий конденсат, що видобувається з родовищ суб'єктом господарювання, який отримав спеціальний дозвіл (ліцензію), і підлягає попередній переробці;
5) крок аукціону - величина, на яку змінюється вартість лота під час проведення аукціону;
6) лот - мінімальна за кількістю та вартістю партія нафти сирої, газового конденсату і скрапленого газу, що пропонується для продажу на аукціоні;
7) нафта сира - нафта, що видобувається з родовищ суб'єктом господарювання, який отримав спеціальний дозвіл (ліцензію);
8) переможець аукціону - покупець, який під час проведення аукціону запропонував за лот найвищу ціну;
9) покупці - суб'єкти господарювання всіх форм власності - резиденти, які мають намір придбати нафту сиру, газовий конденсат і скраплений газ відповідно до умов аукціону від свого імені та за власний рахунок, не перебувають у стані ліквідації або стосовно яких не порушено справу про банкрутство, а також подали аукціонному комітетові з продажу нафти сирої, газового конденсату і скрапленого газу (далі - аукціонний комітет) в повному обсязі аукціонну документацію;
10) продавці - суб'єкти господарювання, зазначені в пункті 1 цього Порядку, які видобувають нафту сиру та газовий конденсат на території України; виробники скрапленого газу, зазначені в пункті 1 цього Порядку, та інші юридичні особи, які отримують нафту сиру, газовий конденсат та скраплений газ згідно з договорами про спільну діяльність із суб'єктами господарювання, зазначеними в пункті 1 цього Порядку, а також суб'єкти господарювання, зазначені в пункті 1 цього Порядку, що реалізують скраплений газ, отриманий з виробленої (переробленої), придбаної нафти, газового конденсату, природного газу, конфіскованих, визнаних відповідно до законодавства безхазяйним майном;
11) пропозиція з продажу нафти сирої, газового конденсату і скрапленого газу (далі - пропозиція) - документ, що надсилається аукціонному комітетові продавцем, в якому зазначаються обсяги нафти сирої, газового конденсату і скрапленого газу, їх паспортні характеристики та стартова ціна;
12) середньозважена ціна - ціна, яка визначається за результатами аукціону відповідно до умов постачання нафти сирої, газового конденсату і скрапленого газу;
13) скраплений газ - газ вуглеводневий, отриманий у результаті нафтогазопереробки;
14) спеціалізований аукціон з продажу скрапленого газу для потреб населення (далі - спеціалізований аукціон) - аукціон, покупцями скрапленого газу на якому є спеціалізовані суб'єкти господарювання, що отримали дозвіл на початок виконання робіт підвищеної небезпеки та початок експлуатації (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки і реалізують такий скраплений газ виключно населенню через власні або орендовані майнові об'єкти (крім автомобільних газозаправних станцій);
15) стартова ціна - ціна, з якої розпочинається продаж лота на аукціоні;
16) учасники аукціону - аукціонний комітет, продавці та покупці нафти сирої, газового конденсату і скрапленого газу.
3. Обсяги нафти сирої, газового конденсату і скрапленого газу, які передбачається продавати на аукціоні, повинні відповідати паспортним характеристикам за встановленою класифікацією та бути підтверджені сертифікатами відповідності.
Проведення конкурсу з визначення бірж для організації та проведення аукціонів
4. Для організації та проведення аукціонів Міненерговугілля проводить конкурс з визначення бірж, які мають право на організацію та проведення відповідних аукціонів (далі - конкурс), визначає за результатами конкурсу переможців і укладає з ними договір про організацію та проведення аукціонів (далі - договір).
5. Залежно від виду товару на конкурсі визначаються біржі для організації та проведення аукціонів з продажу:
1) скрапленого газу;
2) нафти сирої;
3) нафти сирої і газового конденсату;
4) газового конденсату;
5) нафти сирої, газового конденсату і скрапленого газу.
6. Для проведення конкурсу Міненерговугілля утворює конкурсну комісію (далі - комісія) у складі не менше семи осіб, з яких дві особи є представниками Мінекономрозвитку.
7. Персональний склад комісії та голова комісії затверджуються Міненерговугіллям.
8. Комісія у своїй діяльності керується актами законодавства, зокрема цим Порядком.
9. Основними функціями комісії є:
1) визначення мети проведення конкурсу;
2) визначення дати проведення конкурсу;
3) опублікування інформації про проведення конкурсу;
4) визначення учасників конкурсу;
5) розгляд поданих документів та оцінка учасників конкурсу;
6) визначення переможця конкурсу;
7) складення та затвердження протоколу про результати проведення конкурсу.
10. Керує діяльністю комісії та організовує її роботу голова комісії, який відповідно до компетенції:
скликає засідання комісії;
головує на засіданнях;
організовує підготовку до розгляду матеріалів, пов'язаних з проведенням конкурсу.
У разі потреби голова комісії залучає до її роботи експертів і консультантів.
11. Оголошення про проведення конкурсу публікується комісією в газеті "Урядовий кур'єр" не пізніше ніж за 15 днів до закінчення строку прийняття документів на участь у конкурсі, оприлюднюється на офіційному веб-сайті Міненерговугілля і містить такі відомості:
( Абзац перший пункту 11 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 239 від 16.05.2014 )
1) мета проведення конкурсу;
2) дата, час і місце проведення конкурсу;
3) строк прийняття документів;
4) обов'язкові вимоги до учасників конкурсу;
5) адреса, за якою подаються документи;
6) номери телефонів для довідок з питань проведення конкурсу;
7) порядок одержання інформації про умови конкурсу;
8) критерії визначення переможця конкурсу;
9) період проведення аукціонів на біржах.
12. У конкурсі беруть участь біржі, які утворені відповідно до Закону України "Про товарну біржу" і подали на розгляд комісії заявку на участь у конкурсі із зазначенням найменування, місцезнаходження біржі, складу керівництва (прізвище, ініціали, посада), чисельності працівників та спеціалізації біржі, а також номерів контактних телефонів. До заявки додаються:
( Підпункт 1 пункту 12 виключено на підставі Постанови КМ № 233 від 08.04.2013 )
2) нотаріально засвідчена копія статуту;
3) копії балансу та звіту про фінансові результати за попередній рік з відповідною відміткою органу статистики;
4) правила біржової торгівлі та витяг з протоколу загальних зборів про їх затвердження, завірені підписом керівника, що скріплений печаткою біржі;
5) довідка про технічні можливості для забезпечення організації аукціонів, яка містить інформацію про:
досвід роботи та кількість біржових угод, укладених протягом останнього року, та обсягів реалізованого майна на суму не менш як 2,5 млн. гривень;
наявність:
- відокремленого приміщення для персоналу біржі та приміщення для проведення торгів площею не менш як 100 кв. метрів, обладнаного електронним табло або іншими засобами оперативного висвітлення біржової інформації;
- не менш як п'яти ліній міського та міжміського телефонного зв'язку;
- електронної пошти (із зазначенням її адреси) та власного веб-сайту в Інтернеті;
- штатних ліцитаторів;
розмір плати за надання біржею послуг за останній рік відповідно до біржових угод (у відсотках);
6) довідка про наявність/відсутність простроченої заборгованості із сплати податків і зборів (обов'язкових платежів);
7) довідка про наявність/відсутність простроченої заборгованості із заробітної плати;
8) довідка про відсутність розпочатої процедури банкрутства стосовно біржі, видана державним органом з питань банкрутства.
13. Заявка на участь у конкурсі подається у запечатаному конверті із зазначенням найменування та місцезнаходження біржі, коду згідно з ЄДРПОУ, розрахункового рахунка та описом доданих документів, реєструється секретарем комісії у спеціальному журналі за датою її реєстрації у структурному підрозділі Міненерговугілля, що відповідає за реєстрацію вхідної кореспонденції, а в разі подання її нарочним - за датою її вручення секретарю комісії, що завіряється підписом уповноваженої особи біржі в журналі реєстрації.
На запит біржі комісія підтверджує протягом двох днів факт надходження її заявки із зазначенням дати та часу надходження.
Біржа може відкликати свою заявку до закінчення строку її подання.
Заявки на участь у конкурсі, що надійшли після закінчення строку їх подання, не розглядаються.
14. Конкурс проводиться не рідше ніж один раз на три роки.
15. Комісія протягом 5 робочих днів з дня закінчення строку, встановленого для подання заявки на участь у конкурсі:
( Абзац перший пункту 15 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 239 від 16.05.2014 )
1) приймає за результатами розгляду поданих відповідно до пункту 12 цього Порядку документів рішення стосовно участі біржі в конкурсі з урахуванням того, що до участі в конкурсі не допускаються біржі, які:
подали документи не в повному обсязі або такі, що оформлені з порушенням установлених вимог;
визнані банкрутами або стосовно яких порушено справу про банкрутство;
перебувають на стадії ліквідації;
мають прострочену заборгованість із заробітної плати, сплати податків і зборів (обов'язкових платежів);
не відповідають вимогам, визначеним у підпункті 5 пункту 12 цього Порядку;
2) визначає переможців конкурсу з числа бірж, допущених до участі в конкурсі.
16. Основними критеріями визначення переможця конкурсу є:
1) розмір зареєстрованого і фактично сплаченого статутного капіталу;
2) наявність технічних можливостей та досвіду роботи з організації продажу майна строком не менше ніж шість місяців.
17. Комісія встановлює критерії визначення переможця конкурсу, присвоює кожному критерію зважений коефіцієнт від 0 до 1 та оприлюднює їх в оголошенні про проведення конкурсу.
Сума зважених коефіцієнтів за критеріями технічного, фінансового та комерційного характеру не перевищує 1.
18. Під час проведення засідання члени комісії оцінюють кожну біржу окремо шляхом присвоєння за визначеними критеріями балів від 0 до 10, множення присвоєного бала на відповідний зважений коефіцієнт окремо за кожним критерієм та додавання отриманих показників.
За результатами проведення оцінювання біржі члени комісії, які беруть участь у засіданні, заповнюють та підписують бланк оцінювання біржі за встановленою комісією формою і передають його секретареві комісії.
Секретар комісії після перевірки розрахунків у бланках оцінювання біржі та виправлення у разі потреби разом з відповідним членом комісії помилок додає бали за кожною біржею, нараховані членами комісії, складає і підписує звіт про оцінювання біржі за встановленою комісією формою, який разом із зазначеними бланками подає комісії для розгляду та визначення переможця конкурсу.
Заповнені бланки та звіти про оцінювання біржі зберігаються в установленому порядку разом з іншими документами, пов'язаними з проведенням конкурсу, в Міненерговугіллі.
19. За результатами розгляду даних, наведених у бланках та звітах про оцінювання біржі, комісія визначає переможцем конкурсу біржу, яка набрала найбільшу кількість балів.
У разі рівної кількості балів у кількох бірж комісія розглядає дані, наведені у бланках оцінювання бірж, і пропонує визначити переможцем конкурсу біржу, яка набрала найбільшу кількість балів за зваженими коефіцієнтами з найбільшим значенням.
20. Рішення про внесення Міненерговугіллю пропозицій щодо визначення переможця конкурсу приймається комісією на закритому засіданні в присутності не менше двох третин його складу, в тому числі голови комісії, простою більшістю голосів.
У разі рівного розподілу голосів вирішальним є голос голови комісії.
21. Конкурс оголошується комісією таким, що не відбувся, у разі, коли:
до участі в конкурсі допущено менше ніж дві біржі;
договір не укладено протягом трьох днів з дня публікації оголошення про результати конкурсу.
( Абзац третій пункту 21 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 239 від 16.05.2014 )
Оголошення про визнання конкурсу таким, що не відбувся, публікується комісією на офіційному веб-сайті Міненерговугілля.
22. Рішення Міненерговугілля про визначення переможця конкурсу оголошується біржам, що брали участь у конкурсі, в установлений комісією день та у одноденний строк оформляється протоколом, який підписують голова і секретар комісії.
( Абзац перший пункту 22 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 239 від 16.05.2014 )
Інформація про результати конкурсу оприлюднюється в одноденний строк на офіційному веб-сайті Міненерговугілля.
( Абзац другий пункту 22 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 239 від 16.05.2014 )
Інформація про проведення конкурсу не підлягає розголошенню, крім випадків, передбачених законодавством.
23. Договір укладається відповідно до Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України не пізніше ніж через три дні з дня опублікування оголошення про результати конкурсу.
( Пункт 23 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 239 від 16.05.2014 )
Організація та проведення аукціону
24. Для організації та проведення аукціону утворюється аукціонний комітет, який здійснює загальне керівництво та контроль за дотриманням умов проведення аукціонів.
До складу аукціонного комітету включаються по три представники Мінекономрозвитку і Міненерговугілля та чотири представники Національної акціонерної компанії "Нафтогаз України". Персональний склад аукціонного комітету затверджується спільним наказом Мінекономрозвитку та Міненерговугілля.
25. Аукціонний комітет:
1) установлює форму заявки на участь в аукціоні;
2) затверджує регламент організації та проведення аукціону;
3) затверджує графік проведення аукціонів;
4) розглядає та схвалює або відхиляє заявки на участь в аукціоні та подані пропозиції;
5) затверджує стартову ціну кожного лота;
6) приймає рішення про проведення аукціону, визначає день і час його проведення з урахуванням поданих пропозицій і графіка проведення аукціонів;
7) затверджує секретаря на кожний вид аукціону;
8) контролює виконання біржею договору про організацію та проведення аукціонів;
9) затверджує аукціонні свідоцтва.
26. Аукціонний комітет відхиляє пропозицію у разі, коли:
рівень стартової ціни нафти сирої, газового конденсату і скрапленого газу не відповідає вимогам цього Порядку;
продавцем заявлено не весь плановий обсяг виробництва, реалізації нафти сирої, газового конденсату і скрапленого газу, крім обсягу, що використовується для власних технологічних потреб;
заявлені обсяги нафти сирої, газового конденсату і скрапленого газу не відповідають паспортним характеристикам за встановленою класифікацією та обсяги нафти сирої і газового конденсату не підтверджені сертифікатами відповідності.
За відсутності підстав для відхилення пропозиції комітет приймає рішення про її схвалення.
У разі виявлення аукціонним комітетом факту неузгодження пропозиції із сертифікатом відповідності на нафту сиру і газовий конденсат та вимогам цього Порядку продавець зобов'язаний в одноденний строк привести її у відповідність з такими сертифікатом та вимогами.
Якщо факт зазначеного неузгодження виявлено аукціонним комітетом під час проведення аукціону, результати аукціону анулюються.
27. Секретар аукціонного комітету повідомляє його членів про дату проведення засідання комітету та перелік питань, що виносяться на розгляд, за день до дня його проведення.
28. Засідання аукціонного комітету проводиться, якщо на ньому присутні не менш як дві третини членів комітету.
У разі відсутності кворуму секретар аукціонного комітету готує проект протокольного рішення комітету та погоджує його з усіма членами комітету шляхом письмового опитування.
29. Рішення аукціонного комітету приймається шляхом відкритого голосування простою більшістю голосів. У разі рівного розподілу голосів вирішальним є голос головуючого на засіданні комітету.
30. Рішення аукціонного комітету оформляється протоколом, який підписують усі члени комітету, присутні на засіданні. Рішення комітету є обов'язковими для виконання всіма учасниками аукціону, а також біржею, на якій проводиться аукціон.
31. Засідання аукціонного комітету проводиться без оголошення часу протягом усього дня, визначеного як день проведення аукціону. Якщо за результатами аукціону не будуть оформлені всі аукціонні свідоцтва, засідання комітету продовжується наступного дня до закінчення оформлення документів за результатами аукціону.
32. Біржа, на якій проводиться аукціон:
1) розробляє регламент організації та проведення аукціону і подає його на затвердження аукціонному комітетові;
2) приймає та реєструє заявки на участь в аукціоні і подає їх перелік аукціонному комітетові;
3) складає та оприлюднює в засобах масової інформації, а також розміщує на власному веб-сайті до кожної аукціонної сесії аукціонний бюлетень, який містить інформацію про подані продавцями пропозиції;
4) готує та оприлюднює в засобах масової інформації повідомлення про місце, дату та час проведення аукціону, а також відомості про обсяги запропонованих до продажу нафти сирої, газового конденсату і скрапленого газу;
5) реєструє продавців та покупців у день проведення аукціону і видає покупцям аукціонні картки з номером;
6) оформляє документи за результатами аукціонів та аукціонні свідоцтва для подання їх на затвердження аукціонному комітетові;
7) реєструє укладені на аукціоні угоди.
33. Підготовка до проведення аукціону включає:
1) розгляд пропозицій;
2) формування лотів;
3) визначення стартової ціни;
4) підготовку та опублікування оголошення про проведення аукціону;
5) приймання від покупців заявок на участь в аукціоні;
6) перерахування покупцями гарантійних внесків.
34. Продавці відповідно до графіків проведення аукціонів подають не пізніше ніж за п'ять робочих днів до дня проведення аукціону аукціонному комітетові пропозиції, які ним схвалюються або відхиляються.
35. До пропозиції додаються:
1) документи, що засвідчують наявність заявлених обсягів нафти сирої, газового конденсату і скрапленого газу, або розрахунки, які підтверджують наявність технологічних та інших можливостей продавця для забезпечення постачання заявлених товарів на відповідну дату;
2) проект договору купівлі-продажу;
3) відомості про умови транспортування нафти сирої, газового конденсату і скрапленого газу з використанням трубопровідної системи, залізничного та автомобільного транспорту відповідно до визначеного базису поставки, який повинен передбачати наявність гарантованої можливості для подальшого транспортування нафти до всіх вітчизняних нафтопереробних заводів, що функціонують на час подання пропозиції, та рівних умов доступу для всіх покупців до ресурсу нафти сирої, газового конденсату і скрапленого газу. Спосіб відвантаження та напрямок транспортування визначаються покупцем у відповідних договорах купівлі-продажу;
4) документи, що підтверджують якісні характеристики товару, в тому числі сертифікат відповідності на кожну партію нафти сирої і газового конденсату.
36. Продавці скрапленого газу подають, крім документів, зазначених у пункті 35 цього Порядку, документи, що підтверджують весь обсяг продукції, який передбачається виробити, реалізувати після закінчення попереднього спеціалізованого аукціону, в якому вони брали участь.
Планування обсягів скрапленого газу, що необхідні для задоволення потреб населення у повному обсязі, здійснюється шляхом подання Радою міністрів Автономної Республіки Крим, обласними, Київською та Севастопольською міськими державними адміністраціями разом з покупцями скрапленого газу для потреб населення інформації про обсяг такого газу за формою, встановленою Мінекономрозвитку за погодженням з Міненерговугіллям.
Граничний обсяг скрапленого газу, який реалізується на спеціалізованих аукціонах, не може перевищувати 4000 тонн на місяць.
У разі коли визначена переможцем конкурсу біржа, з якою укладено відповідний договір, не може провадити свою діяльність, продавцю дозволяється до визначення нового переможця конкурсу та укладення з ним договору відповідно до цього Порядку здійснювати реалізацію скрапленого газу на біржі, яка набрала наступну за фактичним переможцем суму балів. Рівень стартової ціни на скраплений газ, що реалізується на такому аукціоні, встановлюється відповідно до пункту 38 цього Порядку.
( Пункт 36 в редакції Постанови КМ № 239 від 16.05.2014 )
37. Нафта сира, газовий конденсат і скраплений газ виставляються на аукціоні у вигляді лотів, формування яких здійснюється продавцем з урахуванням їх загального обсягу та паспортних характеристик, визначених у пропозиціях.
38. Рівень стартової ціни (без урахування податку на додану вартість та витрат на транспортування, постачання і зберігання) на аукціонах для нафти сирої та газового конденсату визначається аукціонним комітетом на підставі митної вартості нафти сорту "Юралс" за даними Держмитслужби за 15 днів, що передують даті реєстрації заявок на участь в аукціоні. Для розрахунку стартової ціни на аукціонах для нафти сирої та газового конденсату враховуються обсяги нафти, що надійшли на митну територію України у кількості не менш як 5000 тонн.
( Абзац перший пункту 38 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 239 від 16.05.2014 )
У разі ненадходження у зазначений період на митну територію України нафти сорту "Юралс" трубопровідним транспортом та надходження нафти сорту "Айзері" або інших сортів легких нафт Каспійського регіону стартова ціна на аукціонах для нафти сирої визначається на підставі даних Держмитслужби із застосуванням перевідного коефіцієнта 0,85.
( Абзац другий пункту 38 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 239 від 16.05.2014 )

................
Перейти до повного тексту