Президент України | П.ПОРОШЕНКО |
м. Київ 18 листопада 2016 року № 274/2016-рп |
Загальні вимоги | ||
1. | Освіта |
Вища; ступінь вищої освіти - магістр (у разі коли особа, яка претендує на зайняття посади державної служби категорії "А" , здобула вищу освіту за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста (повну вищу освіту) відповідно до підпункту 2 пункту 2 розділу XV "Прикінцеві та перехідні положення" Закону України "Про вищу освіту" , така освіта прирівнюється до вищої освіти ступеня магістра). |
2. | Досвід роботи |
Загальний стаж роботи - не менше семи років; досвід роботи на посадах державної служби категорії "А" чи "Б" або на посадах не нижче керівників структурних підрозділів в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах у відповідній сфері - не менше трьох років. |
3. | Володіння мовами | Вільне володіння державною мовою. |
Спеціальні вимоги | ||
1. | Знання законодавства |
Конституція України ; Бюджетний кодекс України ; Господарський кодекс України ; Земельний кодекс України ; Цивільний кодекс України ; Закон України "Про державну службу" ; Закон України "Про запобігання корупції" ; Закон України "Про Кабінет Міністрів України" ; Закон України "Про центральні органи виконавчої влади" ; Закон України "Про місцеві державні адміністрації" ; Закон України "Про адміністративні послуги" ; Закон України "Про вибори народних депутатів України" ; Закон України "Про вибори Президента України" ; Закон України "Про добровільне об'єднання територіальних громад" ; Закон України "Про доступ до публічної інформації" ; Закон України "Про засади внутрішньої і зовнішньої політики" ; Закон України "Про засади державної регіональної політики" ; Закон України "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності" ; Закон України "Про звернення громадян" ; Закон України "Про місцеве самоврядування в Україні" ; Закон України "Про місцеві вибори" ; Закон України "Про очищення влади" ; Закон України "Про соціальний діалог в Україні" ; інші акти законодавства, що стосуються діяльності місцевих державних адміністрацій, а також питань, вирішення яких належить до компетенції місцевих державних адміністрацій. |
2. | Професійні знання |
Відповідно до посади: 1) володіння інформацією стосовно ключових цілей державної політики, бачення шляхів їх досягнення на місцевому рівні та здатність до формулювання зрозумілих меседжів у рамках реалізації відповідних цілей; 2) оперування інформацією щодо стану реалізації проголошених Президентом України реформ, у тому числі стану реалізації реформ в районі, та наявність власного бачення щодо подальших заходів із їх упровадження; 3) знання основних адміністративно-територіальних та соціально-економічних характеристик району та потенціалу відповідної адміністративно-територіальної одиниці; 4) стратегічне розуміння пріоритетів розвитку району, цілей регіональної політики та спроможність формулювати операційні завдання для їх реалізації; 5) орієнтація у поточній суспільно-політичній ситуації в державі, області, районі та наявність бачення щодо забезпечення суспільно-політичної стабільності і зменшення соціальної напруги в районі; 6) володіння та оперування знаннями щодо забезпечення законності, охорони прав і свобод громадян, територіальної та національної безпеки, розуміння ролі районної державної адміністрації та специфіки питань у відповідній сфері суспільних відносин, поінформованість та наявність бачення щодо поточного стану, механізмів функціонування, проблематики, перспективних напрямів розвитку системи безпеки та правоохоронної системи в районі та державі; 7) знання та наявність бачення виробничої специфіки та конкурентоспроможності району, управління об'єктами державної та комунальної власності, забезпечення взаємодії суб'єктів господарювання різних форм власності району та ефективного використання економічного потенціалу; 8) розуміння та наявність бачення шляхів підвищення фінансової самодостатності району, застосування сучасних інструментів залучення фінансових ресурсів, ефективності розпорядження бюджетними коштами; 9) спроможність здійснювати оцінку інвестиційного потенціалу району чи локального об'єкта, визначати пріоритетні напрями спрямування інвестицій, наявність бачення щодо покращення інвестиційного клімату, шляхів, способів та механізмів додаткового залучення інвестицій в економіку та об'єкти життєдіяльності району; 10) бачення розвитку інноваційної діяльності в районі; 11) знання функціонування системи енергозабезпечення, житлово-комунального господарства району та існуючих проблем у цих сферах, наявність бачення шляхів і механізмів їх вирішення, поінформованість щодо процесів реформування відповідних галузей і пріоритетних напрямів їх розвитку на державному та місцевому рівнях; 12) поінформованість із питань гуманітарного розвитку району, державної політики у розрізі окремих галузей гуманітарної сфери та реалізації відповідних заходів на місцевому рівні, а також наявність бачення щодо належного впровадження на місцевому рівні реформ у відповідних галузях; 13) володіння інформацією щодо екосистеми регіону, наявності екологічно небезпечних об'єктів, розуміння та наявність бачення шляхів збереження і розвитку природно-заповідного фонду регіону, ефективного і безпечного використання земель та інших природних ресурсів; 14) знання процедури розроблення та затвердження програм соціально-економічного розвитку району та відповідного бюджету, забезпечення виконання бюджету та програмних документів, що реалізуються в регіоні; 15) знання повноважень місцевих органів виконавчої влади з питань проведення виборів; 16) спроможність забезпечити взаємодію та співпрацю з органами місцевого самоврядування, територіальними органами центральних органів виконавчої влади, громадськими об'єднаннями, волонтерськими рухами, бізнес-, політичними та культурними елітами району; 17) інші знання, необхідні для забезпечення реалізації районною державною адміністрацією визначених законом повноважень; 18) вміння користуватися комп'ютерною технікою та офісним програмним забезпеченням. |
3. | Наявність лідерських навичок |
Встановлення цілей, пріоритетів та орієнтирів; стратегічне планування; вміння працювати з великим обсягом інформації та здатність виконувати одночасно декілька завдань; ведення ділових переговорів; досягнення кінцевих результатів. |
4. | Вміння приймати ефективні рішення |
Аналіз державної політики; наявність необхідних знань для ефективного розподілу та використання ресурсів (у тому числі людських, фінансових, матеріальних). |
5. | Комунікації та взаємодія |
Вміння здійснювати ефективну комунікацію та проводити публічні виступи; співпраця та налагодження партнерської взаємодії; відкритість. |
6. | Управління змінами |
Формування плану змін та покращень; управління змінами та реакцією на них; оцінка ефективності змін. |
7. | Управління організацією та персоналом |
Організація роботи і контроль; управління проектами; управління якісним обслуговуванням; мотивування; управління людськими ресурсами. |
8. | Особистісні компетенції |
Принциповість, рішучість і вимогливість під час прийняття рішень; спрямованість на служіння суспільству, захист національних інтересів; системність; інноваційність та неупередженість; самоорганізація та саморозвиток; вміння працювати в стресових ситуаціях. |
9. | Управління публічними фінансами |
Знання основ бюджетного законодавства; знання системи державного контролю у сфері публічних фінансів. |
10. | Робота з інформацією |
Знання основ законодавства про інформацію; вміння працювати в умовах електронного урядування. |