- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Указ
Указ
Президента України
Про Порядок розгляду електронної петиції, адресованої Президентові України
1. Затвердити Порядок розгляду електронної петиції, адресованої Президентові України (додається).
2. Главі Адміністрації Президента України вжити заходів щодо створення на веб-сайті Офіційного інтернет-представництва Президента України спеціального розділу з питань електронних петицій та організації іншої роботи з електронними петиціями, що подаються Президентові України.
3. Державному управлінню справами вжити в установленому порядку заходів щодо забезпечення фінансування витрат, пов'язаних з організацією роботи з електронними петиціями, що подаються Президентові України.
4. Цей Указ набирає чинності з дня його опублікування.
Президент України |
П.ПОРОШЕНКО |
м. Київ 28 серпня 2015 року № 523/2015 |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Указом Президента України
від 28 серпня 2015 року № 523/2015
ПОРЯДОК
розгляду електронної петиції, адресованої Президентові України
1. Цей Порядок відповідно до статті
23-1 Закону України "Про звернення громадян" визначає порядок розгляду електронної петиції, адресованої Президентові України, на підтримку якої зібрано не менш як 25000 підписів громадян протягом не більше трьох місяців з дня її оприлюднення (далі - електронна петиція).
2. Розгляд електронної петиції здійснюється невідкладно, але не пізніше десяти робочих днів з дня оприлюднення інформації про початок її розгляду.
3. Забезпечення розгляду електронної петиції покладається на Адміністрацію Президента України.
4. Інформація про початок розгляду електронної петиції оприлюднюється Адміністрацією Президента України на веб-сайті Офіційного інтернет-представництва Президента України у спеціальному розділі з питань електронних петицій не пізніш як через три робочі дні після набрання необхідної кількості підписів на її підтримку, а в разі отримання електронної петиції від громадського об'єднання - не пізніш як через два робочі дні після отримання такої петиції.
5. Адміністрацією Президента України вживаються заходи щодо організації розгляду порушених в електронній петиції питань, у тому числі:
1) Глава Адміністрації Президента України (а в разі тимчасової відсутності Глави Адміністрації Президента України - Перший заступник або один із заступників Глави Адміністрації Президента України, на якого тимчасове виконання повноважень Глави Адміністрації Президента України покладено рішенням Глави Адміністрації Президента України):
наступного робочого дня після набрання необхідної кількості підписів на підтримку електронної петиції або після отримання електронної петиції від громадського об'єднання визначає: Першого заступника або заступника Глави Адміністрації Президента України, відповідального за організацію роботи з розгляду порушених в електронній петиції питань; структурні підрозділи Адміністрації Президента України, які братимуть участь в опрацюванні порушених в електронній петиції питань, підготовці пропозицій щодо підтримки або непідтримки Президентом України електронної петиції та щодо проекту відповіді на неї;
у триденний строк після набрання необхідної кількості підписів на підтримку електронної петиції або після отримання електронної петиції від громадського об'єднання створює у разі потреби робочу групу для опрацювання порушених в електронній петиції питань із залученням до складу такої групи представників заінтересованих органів, а також представників інститутів громадянського суспільства, експертів, фахівців та інших осіб;
2) Перший заступник, заступник Глави Адміністрації Президента України, визначений відповідальним за організацію роботи з розгляду порушених в електронній петиції питань:
................Перейти до повного тексту