1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Постанова


КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А
від 8 вересня 2010 р. N 822
Київ
Про затвердження Порядку розподілу у 2010 році субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на фінансування заходів із соціально-економічної компенсації ризику населення, яке проживає на території зони спостереження, між місцевими бюджетами
Відповідно до частини п'ятої статті 36 Закону України "Про Державний бюджет України на 2010 рік" Кабінет Міністрів України
постановляє:
Затвердити Порядок розподілу у 2010 році субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на фінансування заходів із соціально-економічної компенсації ризику населення, яке проживає на території зони спостереження, між місцевими бюджетами, що додається.
Прем'єр-міністр України М.АЗАРОВ
Інд. 37
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 8 вересня 2010 р. N 822
ПОРЯДОК
розподілу у 2010 році субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на фінансування заходів із соціально-економічної компенсації ризику населення, яке проживає на території зони спостереження, між місцевими бюджетами
1. Цей Порядок визначає механізм розподілу у 2010 році субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на фінансування заходів із соціально-економічної компенсації ризику населення, яке проживає на території зони спостереження, між місцевими бюджетами (далі - субвенція).
У цьому Порядку термін "обсяг товарної продукції" вживається як обсяг реалізованої (відпущеної) електричної енергії, а терміни "зона спостереження", "соціально-економічна компенсація ризику населення, яке проживає на території зони спостереження", "спеціальна соціальна інфраструктура" використовуються у значенні, наведеному в Законі України "Про використання ядерної енергії та радіаційну безпеку" (далі - Закон).
2. Розподіл субвенції між спеціальними фондами місцевих бюджетів здійснюється:
з урахуванням питомої ваги чисельності населення адміністративно-територіальних одиниць, на території яких здійснюються заходи соціально-економічної компенсації ризику населення, яке проживає на території зони спостереження. Перелік зазначених адміністративно-територіальних одиниць наведено у додатку 1;
пропорційно обсягу товарної продукції атомних електростанцій державного підприємства "Національна атомна енергогенеруюча компанія "Енергоатом", розташованих на відповідній території (далі - ліцензіат).
3. Розрахунковий обсяг субвенції, що перераховується окремим обласним бюджетам, бюджетам районів та міст обласного підпорядкування, бюджетам монофункціональних міст - супутників ядерних установок, визначається як добуток загального обсягу субвенції, передбаченої Законом України "Про Державний бюджет України на 2010 рік", питомої ваги товарної продукції кожної атомної електростанції в загальному обсязі товарної продукції ліцензіата і питомої ваги чисельності населення, яке проживає на території зони спостереження, у співвідношенні, визначеному статтею 12-2 Закону.
Питома вага товарної продукції кожної атомної електростанції в загальному обсязі товарної продукції ліцензіата визначається як відношення планового показника річного обсягу реалізованої (відпущеної) електричної енергії кожної атомної електростанції до планового показника річного обсягу реалізованої (відпущеної) електричної енергії ліцензіата з урахуванням показників плану з виробництва, відпуску електричної, теплової енергії державного підприємства "Національна атомна енергогенеруюча компанія "Енергоатом" та робочої потужності гідроелектростанцій - гідроакумулюючих електростанцій на 2010 рік відповідно до прогнозного балансу електроенергії об'єднаної енергетичної системи України на 2010 рік, затвердженого Мінпаливенерго, і становить для Запорізької атомної електростанції - 0,455; Рівненської - 0,187; Хмельницької - 0,164; Южно-Української атомної електростанції - 0,194.
У разі коли зона спостереження ядерної установки поширюється на територію кількох областей, районів та міст обласного підпорядкування, питома вага чисельності населення визначається як відношення чисельності населення кожної області, району чи міста обласного підпорядкування, на територію яких поширюється зона спостереження відповідної ядерної установки, до загальної чисельності населення, яке проживає на території зазначеної зони спостереження в областях, районах та містах обласного підпорядкування.
Розподіл субвенції між адміністративно-територіальними одиницями, на території яких здійснюються заходи соціально-екологічної компенсації ризику населення, яке проживає на території зони спостереження, наведено у додатку 2.
4. Субвенція спрямовується на:
будівництво, реконструкцію, капітальний та поточний ремонт об'єктів спеціальної соціальної інфраструктури: навчальних закладів, закладів охорони здоров'я, культури, фізкультури і спорту, об'єктів житлово-комунального господарства, автомобільних доріг, систем зв'язку, захисних споруд, що використовуються під час аварій, мереж постачання електричної енергії, води, газу, тепла та водовідведення, будівель і споруд, призначених для їх обслуговування;
забезпечення населення засобами індивідуального захисту;
здійснення заходів з поліпшення умов проживання та праці громадян, які мешкають на зазначених територіях, за процедурами, встановленими Кабінетом Міністрів України.
5. Переліки об'єктів і засобів індивідуального захисту, які фінансуються за рахунок субвенції, формуються місцевими держадміністраціями та виконавчими органами міських рад і затверджуються відповідними місцевими радами за погодженням з Мінекономіки, Мінпаливенерго та Мінрегіонбудом.
6. Видатки, пов'язані з фінансуванням будівництва та реконструкції об'єктів за рахунок субвенції, здійснюються згідно з Порядком державного фінансування капітального будівництва, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2001 р. N 1764 (Офіційний вісник України, 2001 р., N 52, ст. 2374), за наявності затвердженої проектно-кошторисної документації відповідно до Порядку затвердження інвестиційних програм і проектів будівництва та проведення їх державної експертизи, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 31 жовтня 2007 р. N 1269 (Офіційний вісник України, 2007 р., N 84, ст. 3106).
7. Державне казначейство перераховує субвенцію згідно з помісячним розписом асигнувань спеціального фонду державного бюджету на рахунки відповідних бюджетів згідно з Порядком перерахування дотації вирівнювання, додаткової дотації на вирівнювання фінансової забезпеченості місцевих бюджетів та субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам, коштів, що передаються до державного бюджету з місцевих бюджетів, а також міжбюджетних трансфертів між місцевими бюджетами, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 11 квітня 2002 р. N 490 (Офіційний вісник України, 2002 р., N 15, ст. 807; 2003 р., N 14, ст. 617; 2007 р., N 6, ст. 226), і Порядком обслуговування державного бюджету за видатками та операціями з надання та повернення кредитів, наданих за рахунок коштів державного бюджету, затвердженим Державним казначейством.
8. Закупівля товарів, робіт і послуг, що фінансуються за рахунок субвенції, здійснюється відповідно до законодавства.
9. Державне казначейство інформує щомісяця до 15 числа Мінекономіки, Мінпаливенерго, Мінпромполітики і Мінфін про обсяги перерахування субвенції в розрізі місцевих бюджетів та об'єктів.
10. Місцеві держадміністрації та виконавчі органи міських рад подають щомісяця до 25 числа Мінекономіки інформацію про використання субвенції у розрізі заходів.
11. Контроль за цільовим використанням субвенції здійснюється відповідно до законодавства.
Додаток 1
до Порядку
ПЕРЕЛІК
адміністративно-територіальних одиниць, на території яких здійснюються заходи із соціально-економічної компенсації ризику населення, що проживає на території зони спостереження
тис. осіб
Найменування
області
Кількість
осіб, які
проживають
на
території
зони
спостере-
ження
Найменування
району
Кількість
осіб, які
проживають
на
території
зони
спостере-
ження
Найменування
міста
обласного
значення
Кількість
осіб, які
проживають
на
території
зони
спостере-
ження
Найменування
монофункціонального
міста-супутника
Кількість
осіб, які
проживають
на
території
зони
спостере-
ження
Запорізька АЕС
Дніпропетровська,
усього 209,2 36,4 172,8
у тому числі: Нікопольський 26 Марганець 46,8
Томаківський 10,4 Нікополь 126
Запорізька, усього 130,33 76,23 54,1
у тому числі: Василівський 25,4 Енергодар 54,1
Великобілозер-
ський
8,5
Запорізький 0,03
Кам'янсько-
Дніпровський
42,3
Херсонська,
усього 0,8 0,8
у тому числі Верхньорога-
чицький
0,8
Разом 340,33 113,43 172,8 54,1
Рівненська АЕС
Рівненська, усього 97,3 55,8 41,5
у тому числі: Володимирецький 51,3 Кузнецовськ 41,5
Костопільський 0,9
Сарненський 3,6
Волинська, усього 34,1 34,1
у тому числі Маневицький 34,1
Разом 131,4 89,9 41,5
Хмельницька АЕС
Хмельницька,
усього 135,9 64,7 35,5 35,7
у тому числі: Білогірський 4 Славута 35,5 Нетішин 35,7
Ізяславський 38,5
Славутський 21,1
Шепетівський 1,1
Рівненська,
усього 59,8 44,9 14,9
у тому числі: Гощанський 9,1 Острог 14,9
Здолбунівський 5,3
Острозький 30,5
Разом 195,7 109,6 50,4 35,7
Южно-Українська АЕС
Миколаївська,
усього 151,7 73,9 37,8 40
у тому числі: Арбузинський 21,6 Вознесенськ 37,8 Южноукраїнськ 40
Братський 10,9
Вознесенський 14,8
Доманівський 21,6
Первомайський 5
Разом 151,7 73,9 37,8 40
Усього 819,13 386,83 261 171,3

................
Перейти до повного тексту