1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Рішення


НАЦІОНАЛЬНА РАДА УКРАЇНИ З ПИТАНЬ ТЕЛЕБАЧЕННЯ І РАДІОМОВЛЕННЯ
РІШЕННЯ
07.12.2017 № 2320
Про результати планової перевірки ТОВ "ТРК "АРТ", м. Одеса (НР № 00159-м від 04.06.2011, ефірне мовлення, логотип: "цифра "7", яка складається з сукупності двох ліній салатового кольору та ромба бузкового кольору")
На виконання наказу голови Національної ради № 5а/346 від 11.10.2017 було здійснено планову перевірку ТОВ "ТРК "АРТ", м. Одеса, за результатами якої складено Акт № 33(ІУ)/Од./ПС/28/2017/ від 09.11.2017.
У ході перевірки на підставі моніторингу від 16.10.2017 зафіксовано порушення Закону України "Про телебачення і радіомовлення":
частини п'ятої статті 6 (Дані про кожну індивідуальну програму чи передачу мають містити ім'я автора чи авторів, назву і адресу виробника програми), оскільки наприкінці передач "Мира и Добра" та "Одесі потрібен мир" відсутня інформація про автора, адресу її виробника;
частини сьомої статті 27 (Ліцензіат зобов'язаний виконувати умови ліцензії) та частини восьмої статті 28 (Ліцензіат зобов'язаний дотримуватися визначеної програмної концепції мовлення), оскільки порушено програмну концепцію мовлення:
зменшено мінімальну частку національного аудіовізуального продукту, обсяг культурно-мистецьких, науково-просвітницьких та дитячих передач: національний продукт: за ліц. - 11 год. 30 хв., факт. - 11 год. 03 хв.; культурно-мистецькі: за ліц. - 2 год., факт. - 39 хв.; науково-просвітницькі: за ліц. - 21 хв., факт. - 10 хв.; дитячі передачі: за ліц. - 30 хв., факт. - 19 хв.;
збільшено максимальну частку аудіовізуальної продукції іноземного виробництва (за ліц. - 30 хв., факт. - 57 хв.);
пункту е) частини першої статті 59 (Телерадіоорганізація зобов'язана виконувати правила рекламної діяльності і спонсорства, встановлені законодавством), оскільки реклама будівельної компанії "Кадорр" (вихід о 07:37) не була відокремлена від інших програм, що є порушенням частини другої статті 9 Закону України "Про рекламу" (Реклама у теле- і радіопередачах, програмах повинна бути чітко відокремлена на їх початку і наприкінці за допомогою аудіо-, відео-, комбінованих засобів, титрів, рекламного логотипу або коментарів ведучих з використанням слова "реклама").
Розглянувши Акт № 33(ІУ)/Од./ПС/28/2017/ від 09.11.2017 планової перевірки ТОВ "ТРК "АРТ", м. Одеса, заслухавши пояснення уповноваженого представника цієї компанії, керуючись частиною другою статті 9 Закону України "Про рекламу", частиною п'ятою статті 6, частиною сьомою статті 27, частиною восьмою статті 28, пунктом е) частини першої статті 59, частиною першою статті 70, частинами першою, другою, п'ятою та шостою статті 72, частинами першою та другою статті 73, частиною першою статті 74, частинами першою, другою статті 75 Закону України "Про телебачення і радіомовлення", статтею 13 та частиною другою статті 24 Закону України "Про Національну раду України з питань телебачення і радіомовлення", Національна рада
................
Перейти до повного тексту