1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Рішення


НАЦІОНАЛЬНА РАДА УКРАЇНИ З ПИТАНЬ ТЕЛЕБАЧЕННЯ І РАДІОМОВЛЕННЯ
РІШЕННЯ
02.03.2017 № 227
Про розгляд проекту розпорядження Кабінету Міністрів України "Про схвалення Дорожньої карти наближення законодавства України до законодавства ЄС у сфері телекомунікацій (електронних комунікацій)", що надійшов від Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України
Розглянувши та обговоривши проект розпорядження Кабінету Міністрів України "Про схвалення Дорожньої карти наближення законодавства України до законодавства ЄС у сфері телекомунікацій (електронних комунікацій)", що надійшов від Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України, керуючись частиною другою статті 24 Закону України "Про Національну раду України з питань телебачення і радіомовлення", Національна рада України з питань телебачення і радіомовлення
вирішила:
1. Погодити проект розпорядження Кабінету Міністрів України "Про схвалення Дорожньої карти наближення законодавства України до законодавства ЄС у сфері телекомунікацій (електронних комунікацій)" із зауваженнями, що додаються.
2. Направити рішення Національної ради до Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України.
3. Виконання цього рішення покласти на управління: юридичне, радіочастотного ресурсу та технічного контролю.
4. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника голови Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення У. Фещук.
Перший заступник голови Національної ради О. Герасим’юк
Відповідальний секретар О. Ільяшенко
Протокол № 7
Додаток
до рішення Національної ради
02.03.2017 № 227
Зауваження
до проекту розпорядження Кабінету Міністрів України "Про схвалення Дорожньої карти наближення законодавства України до законодавства ЄС у сфері телекомунікацій (електронних комунікацій)"
Національна рада розглянула проект розпорядження Кабінету Міністрів України "Про схвалення Дорожньої карти наближення законодавства України до законодавства ЄС у сфері телекомунікацій (електронних комунікацій)" та вважає за необхідне висловити до нього наступні зауваження.
1. У тексті проекту Дорожньої карти наближення законодавства України до законодавства ЄС у сфері телекомунікацій (електронних комунікацій) (далі – Дорожня карта), в контексті органів відповідальних за її виконання, застосовується поняття "органи виконавчої влади". В той же час, у переліку відповідальних органів, який міститься в Плані заходів з наближення законодавства України до законодавства ЄС у сфері телекомунікацій (електронних комунікацій) (далі – План заходів), неодноразово згадується Національна рада України з питань телебачення і радіомовлення та Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері зв`язку та інформатизації (далі – НКРЗІ).
Відповідно до положень Закону України "Про Національну раду України з питань телебачення і радіомовлення" та Положення про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сфері зв`язку та інформатизації, Національна рада та НКРЗІ є державними колегіальними органами та не належать до системи органів виконавчої влади.
2. Викликає зауваження співвідношення вживання в тексті Дорожньої карти та Плані заходів термінів "істотна ринкова перевага" – "значний ринковий вплив", "економічні умови" – "економічні основи" в контексті вимог щодо юридичної визначеності та однозначності трактування, оскільки незрозуміло чи ці терміни мають однакове смислове навантаження або вживаються в різних значеннях.
3. На думку Національної ради пропонована редакція абзацу шістнадцятого основних напрямів реалізації Дорожньої карти "запровадження процедури надання загальної авторизації та обмеження необхідності видачі індивідуальних ліцензій" потребує уточнення та конкретизації. Питання викликає поняття "загальної авторизації" в контексті вимог щодо юридичної визначеності та однозначності трактування. Згаданий термін зустрічається в тексті директив Європейського Союзу, імплементація положень яких передбачена Угодою про асоціацію – "general authorisation" та є дослівним перекладом, який, на нашу думку, не відображає в повній мірі його зміст. Натомість у чинному Законі України "Про телебачення і радіомовлення" згадується поняття "реєстраційний принцип" ліцензування діяльності.

................
Перейти до повного тексту