1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Рішення


НАЦІОНАЛЬНА РАДА УКРАЇНИ З ПИТАНЬ ТЕЛЕБАЧЕННЯ І РАДІОМОВЛЕННЯ
РІШЕННЯ
30.03.2017 № 460
Про результати планової перевірки ТОВ "ТЕЛЕРАДІОМОВНА КОМПАНІЯ РАДІО ХВИЛЯ", м. Київ (НР № 00463-м від 10.09.2010, ефірне мовлення, позивні: "Радіо Шансон")
На виконання наказу голови Національної ради № 5а/62 від 20.02.2017 було здійснено планову перевірку ТОВ "ТЕЛЕРАДІОМОВНА КОМПАНІЯ РАДІО ХВИЛЯ", м. Київ, НР № 00463-м від 10.09.2010 (ефірне мовлення, позивні: "Радіо Шансон"), у результаті чого складено Акт № 26П/(І)/Кв/С/17 від 23.02.2017.
У ході перевірки на підставі моніторингу від 09.02.2017 зафіксовано порушення Закону України "Про телебачення і радіомовлення":
частини сьомої статті 27 (ліцензіат зобов'язаний виконувати умови ліцензії), оскільки ліцензіат не дотримується умов ліцензії в частині програмної концепції, а саме: відсутня передбачена ліцензією підбірка музичних творів (за ліц. – 4 год. 15 хв./добу);
пункту е) частини першої статті 59 (ліцензіат зобов’язаний виконувати правила рекламної діяльності і спонсорства, встановлені законодавством), оскільки реклама "українська меблева компанія" транслювалася в рекламних блоках (18:19:23, 18:49:31, 19:22:04, 19:50:41, 20:22:13, 20:51:37, 21:23:10, 21:52:55, 22:25:11, 22:52:52, 23:21:23, 23:50:48) з інформацією про знижку, але без зазначення дати початку і закінчення знижки на продукцію, що є порушенням частини п’ятої статті 8 Закону України "Про рекламу" (реклама про знижку цін на продукцію, про розпродаж повинна містити відомості про місце, дату початку і закінчення знижки цін на продукцію, розпродаж, а також про співвідношення розміру знижки до попередньої ціни реалізації товару).
Розглянувши Акт № 26П/(І)/Кв/С/17 від 23.02.2017 планової перевірки ТОВ "ТЕЛЕРАДІОМОВНА КОМПАНІЯ РАДІО ХВИЛЯ", м. Київ, заслухавши пояснення уповноваженого представника цієї компанії, керуючись частиною сьомою статті 27, пунктом е) частини першої статті 59, частиною першою статті 70, частинами першою, другою, п’ятою та шостою статті 72, частинами першою та другою статті 73, частиною першою статті 74, частинами першою та другою статті 75 Закону України "Про телебачення і радіомовлення", статтею 13 та частиною другою статті 24 Закону України "Про Національну раду України з питань телебачення і радіомовлення", частиною п’ятою статті 8 Закону України "Про рекламу", Національна рада
................
Перейти до повного тексту