- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Рішення
НАЦІОНАЛЬНА РАДА УКРАЇНИ З ПИТАНЬ
ТЕЛЕБАЧЕННЯ І РАДІОМОВЛЕННЯ
Р І Ш Е Н Н Я
Про розгляд проекту Закону України "Про соціальну рекламу"
1. Погодити проект Закону України "Про соціальну рекламу" із зауваженнями (додаються).
2. Направити рішення Національної ради до Державного комітету телебачення і радіомовлення України.
3. Виконання цього рішення покласти на управління правового забезпечення.
4. Контроль за виконанням цього рішення покласти на голову Національної ради В.Манжосова.
Голова Національної ради Заступник голови Національної ради | В.Манжосов Л.Мудрак |
Додаток
до рішення
Національної ради
06.07.2011 N 1303
ЗАУВАЖЕННЯ
до проекту Закону України "Про соціальну рекламу"
Розглянувши проект Закону України Про соціальну рекламу", вважаємо:
у пункті 1 статті 7 проекту Закону України "Про соціальну рекламу" зазначено, що виробниками та розповсюджувачами соціальної реклами можуть бути юридичні особи незалежно від форми власності, однак прямого зобов'язання розміщення соціальної реклами приватними телерадіоорганізаціями не визначено. Зобов'язання розміщувати соціальну рекламу покладається лише на державні органи;
у пункті 4 статті 7 законопроекту йдеться про те, що розповсюджувачі реклами зобов'язані розміщувати соціальну рекламу, яка має бути спрямована на чітко визначені соціальні фактори такі як (ВІЛ/СНІД, алкоголізм, наркоманію та ін.), однак деталізувати чітко виділені напрямки є недоцільним, оскільки наданий перелік не є вичерпним;
у пункті 5 статті 7 законопроекту у визначенні замовників реклами потрібно виділити напрямки соціальної сфери без деталізації, оскільки розміщення соціальної реклами може стосуватись будь-яких закладів, державних органів чи громадських організацій.
................Перейти до повного тексту