1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Рішення


НАЦІОНАЛЬНА РАДА УКРАЇНИ З ПИТАНЬ
ТЕЛЕБАЧЕННЯ І РАДІОМОВЛЕННЯ
Р І Ш Е Н Н Я
28.07.2010 N 1069
Про заяву Житомирської ОДТРК, м. Житомир, щодо продовження строку дії ліцензії на мовлення (НР N 0389-м від 01.10.2003)
Розглянувши заяву Житомирської ОДТРК, м. Житомир (юридична та фактична адреси: вул. Театральна, 7, м. Житомир, 10014; генеральний директор Бойко В.Я.), щодо продовження строку дії ліцензії на мовлення НР N 0389-м від 01.10.2003 (ефірне радіомовлення: частота 103,4 МГц у м. Житомирі (Андріївка), потужність передавача - 5,0 кВт, обсяг мовлення - 24 години на добу, мова: українська не менше 90%), керуючись статтями 12, 23, 24, 31, 33 Закону України "Про телебачення і радіомовлення", статтями 18, 24 Закону України "Про Національну раду України з питань телебачення і радіомовлення", враховуючи рішення Національної ради N 1342 від 16.07.2008, Національна рада
ВИРІШИЛА:
1. Продовжити строк дії ліцензії на мовлення НР N 0389-м від 01.10.2003 Житомирської ОДТРК, м. Житомир, з використанням частоти 103,4 МГц у м. Житомирі (Андріївка), потужність передавача - 5,0 кВт, обсяг мовлення - 24 години на добу, оформити програмну концепцію мовлення відповідно до рішення Національної ради N 1342 від 16.07.2008, зазначивши в ліцензії:
- вид мовлення: ефірне (радіомовлення);
- вихідні дані (логотип, позивні, емблема): "Житомирська хвиля";
- строк дії ліцензії: 7 років;
- програмна концепція мовлення - згідно з додатком 1 до рішення;
- докладні характеристики каналу мовлення, мережі мовлення - згідно з додатком 2 до рішення;
- періодичність, час, обсяги та сітка мовлення - 24 години на добу.
2. Оператор телекомунікацій - Житомирська філія Концерну РРТ.
3. Фінансово-економічному управлінню, враховуючи заяву та на
підставі ст. 31 Закону України "Про телебачення і радіомовлення"
( 3759-12 ), нарахувати Житомирській ОДТРК, м. Житомир,
ліцензійний збір за продовження строку дії ліцензії на аналогове
ефірне мовлення з використанням частоти 103,4 МГц у м. Житомирі
(Андріївка), добовий обсяг мовлення (годин) (у період з 6.00 до
23.00) T = 17, врахувати: кількість населення, що проживає на
території розповсюдження програм (Q = 1389500); ваговий коефіцієнт
(k = 0,00002); середньодобовий обсяг мовлення поширення дитячих
передач (T = 0,67); середньодобовий обсяг мовлення поширення
d
власних передач (T = 18); середньодобовий обсяг мовлення
v
поширення національних передач (T = 18).
n
4. Здійснити видачу ліцензії на мовлення за умови сплати ліцензійного збору та після закінчення строку дії ліцензії на мовлення НР N 0389-м від 01.10.2003. При видачі ліцензії на мовлення з продовженим строком дії попередні додатки 1, 5, 6, 7 до ліцензії на мовлення НР N 0389-м від 01.10.2003 вважаються недійсними та вилучаються.
5. Контроль за виконанням цього рішення покласти на ліцензійно-реєстраційний департамент, юридичне та фінансово-економічне управління, департамент контрольно-аналітичної роботи.
Голова Національної ради
Заступник голови
Національної ради
В.Манжосов

Л.Мудрак
Додаток 1
до рішення Національної ради
28.07.2010 N 1069
ПРОГРАМНА КОНЦЕПЦІЯ
мовлення Житомирської ОДТРК, м. Житомир
I. Мова (мови), якою (якими) вестимуться передачі:
українська не менше 90%;
II. Частка програм власного виробництва:
18 годин на добу, 75%;
III. Мінімальна частка національного аудіовізуального продукту (в тому числі власного виробництва):
18 годин на добу, 75%;
IV. Максимальна частка аудіовізуальної продукції іноземного виробництва:
6 годин на добу,
V. Формат (відповідно до програмної концепції):
розважально-просвітницький;
VI. Жанровий розподіл програмного наповнення:
N
з/п
Розподіл
програмного
наповнення
Загальний
обсяг
(год.хв./
добу)
Обсяг
власного
продукту
(год.
хв./
добу)
Обсяг
національного
продукту
(год.хв./
добу)
Обсяг
іноземного
продукту
(год.хв./
добу)
Програми та
передачі, які
передбачається
ретранслювати
(год.хв./добу)
1 2 3 4 5 6 7
1 Інформаційно-
аналітичні і
публіцистичні
передачі
2 год.
30 хв.
2 год.
30 хв.
2 год. 30 хв. - -
2 Культурно-
мистецькі
передачі
2 год.
35 хв.
2 год.
35 хв.
2 год. 35 хв. - -
3 Науково-
просвітницькі
передачі
3 год.
45 хв.
3 год.
45 хв.
3 год. 45 хв. - -
4 Розважально-
музичний
(в т.ч.:
музичні
передачі,
інтерактивні
передачі,
ігрові шоу,
передачі по
заявках
тощо...)
6 год.
30 хв.
6 год.
30 хв.
6 год. 30 хв. - -
5 Підбірка
музичних творів
(для
радіомовлення)
6 год. - - 6 год. -
6 Дитячі
передачі
40 хв. 40 хв. 40 хв. - -
7 Фільмопоказ
(для
телебачення)
- - - - -
8 Інше:
реклама 22 хв. 22 хв. 22 хв. - -
елементи
оформлення
ефіру
1 год.
17 хв.
1 год.
17 хв.
1 год. 17 хв. - -
анонси 21 хв. 21 хв. 21 хв. - -
телеторгівля - - - - -
Начальник управління
контролю та моніторингу

С.Ляпідевський

................
Перейти до повного тексту