1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Рішення


НАЦІОНАЛЬНА РАДА УКРАЇНИ З ПИТАНЬ
ТЕЛЕБАЧЕННЯ І РАДІОМОВЛЕННЯ
Р І Ш Е Н Н Я
27.01.2010 N 112
Про заяву ТОВ "Радіо Шарманка", м. Київ, щодо продовження строку дії ліцензії на мовлення (НР N 0323-м від 26.02.2003)
Розглянувши заяву Товариства з обмеженою відповідальністю "Радіо Шарманка", м. Київ (юридична та фактична адреси: вул. Шевченка, 54/1, м. Київ, 01032; директор Шамшудінов В.В.), щодо продовження строку дії ліцензії на мовлення НР N 0323-м від 26.02.2003 (ефірне радіомовлення з використанням частоти 99,4 МГц у м. Донецьку, P=1,0 кВт; обсяг мовлення 24 години на добу), керуючись статтями 12, 23, 24, 31, 33 Закону України "Про телебачення і радіомовлення", статтями 18, 24 Закону України "Про Національну раду України з питань телебачення і радіомовлення", Національна рада
ВИРІШИЛА:
1. Продовжити строк дії ліцензії НР N 0323-м від 26.02.2003 ТОВ "Радіо Шарманка", м. Київ, на мовлення з використанням частоти 99,4 МГц у м. Донецьку, Р=1,0 кВт; обсяг мовлення 24 години на добу, оформити програмну концепцію мовлення відповідно до рішення Національної ради N 1342 від 16.07.2008, зазначивши у ліцензії:
- вид мовлення: ефірне (радіомовлення);
- вихідні дані (логотип, позивні, емблема): "Радіо Шарманка";
- строк дії ліцензії - 7 років;
- програмна концепція мовлення - згідно з додатком 1 до рішення;
- докладні характеристики каналу мовлення, мережі мовлення - згідно з додатком 2 до рішення;
- періодичність, час, обсяги та сітка мовлення - 24 години на добу.
2. Оператор телекомунікацій - ТОВ "Радіо Шарманка", м. Київ.
3. Фінансово-економічному управлінню, враховуючи заяву ТРО, на підставі ст. 31 Закону України "Про телебачення і радіомовлення" та Методичних рекомендацій, затверджених рішенням Національної ради від 16.12.2009 N 2463, нарахувати ТОВ "Радіо Шарманка", м. Київ, ліцензійний збір за продовження строку дії ліцензії на аналогове мовлення з використанням частоти 99,4 МГц у м. Донецьку, добовий обсяг мовлення (годин) (у період з 6.00 до 23.00) - T=17 годин; врахувати:
кількість населення, що проживає на території
розповсюдження програм (Q=1719859) ваговий коефіцієнт (k=0,00002);
середньодобовий обсяг мовлення поширення дитячих передач
(T =0 год./добу); середньодобовий обсяг мовлення поширення власних
d
передач (T =12 год./добу); середньодобовий обсяг мовлення
v
поширення національних передач (T =22 год./добу).
n
4. Здійснити видачу ліцензії на мовлення ТОВ "Радіо Шарманка", м. Київ, за умови сплати ліцензійного збору та після закінчення строку дії ліцензії на мовлення НР N 0323-м від 26.02.2003. При видачі ліцензії на мовлення з продовженим строком дії попередні додатки 1, 6 до ліцензії на мовлення НР N 0323-м від 26.02.2003 вважаються недійсними та вилучаються.
5. Контроль за виконанням цього рішення покласти на департаменти: ліцензійно-реєстраційний, контрольно-аналітичної роботи та фінансово-економічне управління.
Перший заступник
голови
Національної ради
Заступник голови
Національної ради


А.Мирошніченко

Ю.Плаксюк
Додаток 1
до рішення
Національної ради
27.01.2010 N 112
ПРОГРАМНА КОНЦЕПЦІЯ
мовлення ТОВ "Радіо Шарманка", м. Київ
I. "Мова (мови), якою (якими) вестимуться передачі": українська не менше 75%;
II. Частка програм власного виробництва: 12 год. на добу, 50%;
III. Мінімальна частка національного аудіовізуального продукту (в тому числі власного виробництва): 22 год. на добу, 92%;
IV. Максимальна частка аудіопродукту іноземного виробництва: 2 год. на добу, 8%;
V. Формат (відповідно до програмної концепції): музично-розважальний;
VI. Жанровий розподіл програмного наповнення:
N Розподіл
програмного
наповнення
Загальний
обсяг на
добу
(год.хв./
добу)
Обсяг
власного
продукту
(год.хв./
добу)
Обсяг
національного
продукту
(год.хв./
добу)
Обсяг
іноземного
продукту
(год.хв./
добу)
Обсяг програм
та передач,
які
передбачається
ретранслювати
(год.хв./добу)
1 2 3 4 5 6 7
1 Інформаційно-
аналітичні і
публіцистичні
передачі
45 хв. 45 хв. 45 хв. - -
2 Культурно-
мистецькі
передачі
- - - - -
3 Науково-
просвітницькі
передачі
- - - - -
4 Розважально-
музичний/в
т.ч.:
музичні
передачі,
інтерактивні
передачі,
ігрові шоу,
передачі по
заявках,
тощо.../
12 год. 5 год. 12 год. - -
5 Підбірка
музичних
творів/для
радіомовлення/
5 год. - 3 год. 2 год. -
6 Дитячі
передачі
- - - - -
7 Фільмопоказ
/для
телебачення/
- - - - -
8 Інше:
Реклама 3 год.
30 хв.
3 год.
30 хв.
3 год. 30 хв. - -
елементи
оформлення
ефіру
1 год.
45 хв.
1 год.
45 хв.
1 год. 45 хв. - -
анонси 1 год. 1 год. 1 год. - -
телеторгівля - - - - -
Заступник начальника
управління контролю
та моніторингу


О.Кривша

................
Перейти до повного тексту