- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Рішення
НАЦІОНАЛЬНА РАДА УКРАЇНИ З ПИТАНЬ
ТЕЛЕБАЧЕННЯ І РАДІОМОВЛЕННЯ
Р І Ш Е Н Н Я
Про заяву ТОВ "Телерадіовидавнича компанія "Мастер", м. Харків, щодо продовження строку дії ліцензії на мовлення (НР N 0246-м від 12.02.2003)
Розглянувши заяву ТОВ "Телерадіовидавнича компанія "Мастер", м. Харків (юридична адреса: пр-т Гагаріна, 1, м. Харків, 61001, фактична адреса: вул. Сумська, 39, м. Харків, 61022; директор Світлична Н.М.), про продовження строку дії ліцензії на мовлення НР N 0246-м від 12.02.2003 (ефірне радіомовлення: 100,5 МГц у м. Харкові, потужність передавача - 1,0 кВт, обсяг мовлення - 24 год. на добу; мова: українська не менше 75%, місцеве мовлення), керуючись статтями
12,
23,
24,
31,
33 Закону України
"Про телебачення і радіомовлення", статтями
18,
24 Закону України
"Про Національну раду України з питань телебачення і радіомовлення", Національна рада
ВИРІШИЛА:
1. Продовжити строк дії ліцензії НР N 0246-м від 12.02.2003 ТОВ "Телерадіовидавнича компанія "Мастер", м. Харків, на мовлення з використанням частоти 100,5 МГц у м. Харкові, потужність передавача - 1,0 кВт, зазначивши у ліцензії:
- вид мовлення: ефірне (радіомовлення);
- вихідні дані (логотип, позивні, емблема) - "Радіо Алла";
- строк дії ліцензії: 7 років;
- програмна концепція мовлення: згідно з додатком 1 до рішення;
- докладні характеристики каналу мовлення, мережі мовлення: згідно з додатком 2 до рішення;
- періодичність, час, обсяги та сітка мовлення: 24 години на добу.
2. Оператор телекомунікацій - ТОВ "Телерадіовидавнича компанія "Мастер", м. Харків.
3. Фінансово-економічному управлінню, враховуючи заяву ТРО,
на підставі ст. 31 Закону України "Про телебачення і
затверджених рішенням Національної ради від 16.12.2009 N 2463
( v2463295-09 ), нарахувати ТОВ "Телерадіовидавнича компанія
"Мастер", м. Харків, ліцензійний збір за продовження строку дії
ліцензії на аналогове мовлення з використанням частоти 100,5 МГц у
м. Харкові, добовий обсяг мовлення (годин) (у період з 06.00
до 23.00) T = 17; врахувати: кількість населення, що проживає на
території розповсюдження програм (Q = 2206353); ваговий коефіцієнт
(k = 0,00002); середньодобовий обсяг мовлення поширення дитячих
передач (T = 0); середньодобовий обсяг мовлення поширення власних
d
передач (T = 6), середньодобовий обсяг мовлення поширення
v
національних передач (T = 24).
n
4. Здійснити видачу ліцензії на мовлення за умови сплати ліцензійного збору та після закінчення строку дії ліцензії НР N 0246-м від 12.02.2003, при видачі ліцензії з продовженим строком дії попередні додатки 1 та 6 до ліцензії ТОВ "Телерадіовидавнича компанія "Мастер", м. Харків, вилучається та вважається недійсним.
5. Контроль за виконанням цього рішення покласти на департаменти: ліцензійно-реєстраційний, контрольно-аналітичної роботи та управління: фінансово-економічне, юридичне.
Перший заступник голови Національної ради Заступник голови Національної ради | А.Мирошніченко Ю.Плаксюк |
Додаток 1
до рішення
Національної ради
27.01.2010 N 115
ПРОГРАМНА КОНЦЕПЦІЯ
мовлення ТОВ "Телерадіовидавнича компанія "Мастер", м. Харків (будні)
I. "Мова (мови), якою (якими) вестимуться передачі": українська не менше 75%;
II. Частка програм власного виробництва: 6 годин на добу, 25%;
III. Мінімальна частка національного аудіовізуального продукту (в тому числі власного виробництва): 24 години на добу, 100%;
IV. Максимальні обсяги ретрансляції: 18 годин на добу, 75% - програми ТОВ ТРК "Пілот-Україна";
V. Формат (відповідно до програмної концепції): музично-розважальний;
VI. Жанровий розподіл програмного наповнення:
N |
Розподіл програмного наповнення |
Загальний обсяг на добу (год.хв. /добу) |
Обсяг власного продукту (год.хв. /добу) |
Обсяг національного продукту (год.хв. /добу) |
Обсяг іноземного продукту (год.хв. /добу) |
Програми та передачі, які передбачається ретранслювати (год.хв. /добу) |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
1 |
Інформаційно- аналітичні і публіцистичні передачі |
40 хв. |
- |
40 хв. |
- |
40 хв. |
2 |
Культурно- мистецькі передачі |
25 хв. |
- |
25 хв. |
- |
25 хв. |
3 |
Науково- просвітницькі передачі |
25 хв. |
- |
25 хв. |
- |
25 хв. |
4 |
Розважально- музичний /в т.ч.: музичні передачі, інтерактивні передачі, ігрові шоу, передачі по заявкам тощо.../ |
2 год. |
- |
2 год. |
- |
2 год. |
5 |
Підбірка музичних творів /для радіомовлення/ |
16 год. 30 хв. |
4 год. 50 хв. |
16 год. 30 хв. |
- |
11 год. 40 хв. |
6 |
Дитячі передачі |
- |
- |
- |
- |
- |
7 |
Фільмопоказ /для телебачення/ |
- |
- |
- |
- |
- |
8 |
Інше: |
|
|
|
|
|
Реклама |
2 год. 20 хв. |
1 год. 10 хв. |
2 год. 20 хв. |
- |
1 год. 10 хв. |
елементи оформлення ефіру |
1 год. 20 хв. |
- |
1 год. 20 хв. |
- |
1 год. 20 хв. |
анонси |
20 хв. |
- |
20 хв. |
- |
20 хв. |
телеторгівля |
- |
- |
- |
- |
- |
................Перейти до повного тексту