1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Рішення


НАЦІОНАЛЬНА РАДА УКРАЇНИ З ПИТАНЬ
ТЕЛЕБАЧЕННЯ І РАДІОМОВЛЕННЯ
Р І Ш Е Н Н Я
27.01.2010 N 115
Про заяву ТОВ "Телерадіовидавнича компанія "Мастер", м. Харків, щодо продовження строку дії ліцензії на мовлення (НР N 0246-м від 12.02.2003)
Розглянувши заяву ТОВ "Телерадіовидавнича компанія "Мастер", м. Харків (юридична адреса: пр-т Гагаріна, 1, м. Харків, 61001, фактична адреса: вул. Сумська, 39, м. Харків, 61022; директор Світлична Н.М.), про продовження строку дії ліцензії на мовлення НР N 0246-м від 12.02.2003 (ефірне радіомовлення: 100,5 МГц у м. Харкові, потужність передавача - 1,0 кВт, обсяг мовлення - 24 год. на добу; мова: українська не менше 75%, місцеве мовлення), керуючись статтями 12, 23, 24, 31, 33 Закону України "Про телебачення і радіомовлення", статтями 18, 24 Закону України "Про Національну раду України з питань телебачення і радіомовлення", Національна рада
ВИРІШИЛА:
1. Продовжити строк дії ліцензії НР N 0246-м від 12.02.2003 ТОВ "Телерадіовидавнича компанія "Мастер", м. Харків, на мовлення з використанням частоти 100,5 МГц у м. Харкові, потужність передавача - 1,0 кВт, зазначивши у ліцензії:
- вид мовлення: ефірне (радіомовлення);
- вихідні дані (логотип, позивні, емблема) - "Радіо Алла";
- строк дії ліцензії: 7 років;
- програмна концепція мовлення: згідно з додатком 1 до рішення;
- докладні характеристики каналу мовлення, мережі мовлення: згідно з додатком 2 до рішення;
- періодичність, час, обсяги та сітка мовлення: 24 години на добу.
2. Оператор телекомунікацій - ТОВ "Телерадіовидавнича компанія "Мастер", м. Харків.
3. Фінансово-економічному управлінню, враховуючи заяву ТРО,
на підставі ст. 31 Закону України "Про телебачення і
радіомовлення" ( 3759-12 ) та Методичних рекомендацій,
затверджених рішенням Національної ради від 16.12.2009 N 2463
( v2463295-09 ), нарахувати ТОВ "Телерадіовидавнича компанія
"Мастер", м. Харків, ліцензійний збір за продовження строку дії
ліцензії на аналогове мовлення з використанням частоти 100,5 МГц у
м. Харкові, добовий обсяг мовлення (годин) (у період з 06.00
до 23.00) T = 17; врахувати: кількість населення, що проживає на
території розповсюдження програм (Q = 2206353); ваговий коефіцієнт
(k = 0,00002); середньодобовий обсяг мовлення поширення дитячих
передач (T = 0); середньодобовий обсяг мовлення поширення власних
d
передач (T = 6), середньодобовий обсяг мовлення поширення
v
національних передач (T = 24).
n
4. Здійснити видачу ліцензії на мовлення за умови сплати ліцензійного збору та після закінчення строку дії ліцензії НР N 0246-м від 12.02.2003, при видачі ліцензії з продовженим строком дії попередні додатки 1 та 6 до ліцензії ТОВ "Телерадіовидавнича компанія "Мастер", м. Харків, вилучається та вважається недійсним.
5. Контроль за виконанням цього рішення покласти на департаменти: ліцензійно-реєстраційний, контрольно-аналітичної роботи та управління: фінансово-економічне, юридичне.
Перший заступник
голови Національної ради
Заступник голови
Національної ради

А.Мирошніченко

Ю.Плаксюк
Додаток 1
до рішення
Національної ради
27.01.2010 N 115
ПРОГРАМНА КОНЦЕПЦІЯ
мовлення ТОВ "Телерадіовидавнича компанія "Мастер", м. Харків (будні)
I. "Мова (мови), якою (якими) вестимуться передачі": українська не менше 75%;
II. Частка програм власного виробництва: 6 годин на добу, 25%;
III. Мінімальна частка національного аудіовізуального продукту (в тому числі власного виробництва): 24 години на добу, 100%;
IV. Максимальні обсяги ретрансляції: 18 годин на добу, 75% - програми ТОВ ТРК "Пілот-Україна";
V. Формат (відповідно до програмної концепції): музично-розважальний;
VI. Жанровий розподіл програмного наповнення:
N Розподіл
програмного
наповнення
Загальний
обсяг на
добу
(год.хв.
/добу)
Обсяг
власного
продукту
(год.хв.
/добу)
Обсяг
національного
продукту
(год.хв.
/добу)
Обсяг
іноземного
продукту
(год.хв.
/добу)
Програми та
передачі, які
передбачається
ретранслювати
(год.хв.
/добу)
1 2 3 4 5 6 7
1 Інформаційно-
аналітичні і
публіцистичні
передачі
40 хв. - 40 хв. - 40 хв.
2 Культурно-
мистецькі
передачі
25 хв. - 25 хв. - 25 хв.
3 Науково-
просвітницькі
передачі
25 хв. - 25 хв. - 25 хв.
4 Розважально-
музичний
/в т.ч.:
музичні
передачі,
інтерактивні
передачі, ігрові
шоу, передачі по
заявкам тощо.../
2 год. - 2 год. - 2 год.
5 Підбірка
музичних творів
/для
радіомовлення/
16 год.
30 хв.
4 год.
50 хв.
16 год.
30 хв.
- 11 год.
40 хв.
6 Дитячі передачі - - - - -
7 Фільмопоказ
/для
телебачення/
- - - - -
8 Інше:
Реклама 2 год.
20 хв.
1 год.
10 хв.
2 год.
20 хв.
- 1 год.
10 хв.
елементи
оформлення ефіру
1 год.
20 хв.
- 1 год.
20 хв.
- 1 год.
20 хв.
анонси 20 хв. - 20 хв. - 20 хв.
телеторгівля - - - - -

................
Перейти до повного тексту