1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Рішення


НАЦІОНАЛЬНА РАДА УКРАЇНИ З ПИТАНЬ
ТЕЛЕБАЧЕННЯ І РАДІОМОВЛЕННЯ
Р І Ш Е Н Н Я
27.01.2010 N 114
Про заяву Миронівської телерадіостудії "Миронівка", м. Миронівка Київської обл., щодо продовження строку дії ліцензії (НР N 0824 від 23.04.2003)
Розглянувши заяву Миронівської телерадіостудії "Миронівка", м. Миронівка Київської обл. (юридична та фактична адреси: вул. Леніна, 50, м. Миронівка, Київська обл., 08800; директор Охріменко В.О.), про продовження строку дії ліцензії НР N 0824 від 23.04.2003 (ефірне телебачення: 36 ТВК у м. Миронівці, потужність передавача - 0,04 кВт, обсяг мовлення - 3 години середньодобово, мова: згідно з чинним законодавством), керуючись статтями 12, 23, 24, 31, 33 Закону України "Про телебачення і радіомовлення", статтями 18, 24 Закону України "Про Національну раду України з питань телебачення і радіомовлення", Національна рада
ВИРІШИЛА:
1. Продовжити строк дії ліцензії НР N 0824 від 23.04.2003 Миронівської телерадіостудії "Миронівка", м. Миронівка Київської обл., з використанням 36 ТВК у м. Миронівці, потужність передавача - 0,04 кВт, обсяг мовлення - 3 години на добу, зазначивши в ліцензії:
- вид мовлення: ефірне (телебачення);
- вихідні дані (логотип, позивні, емблема): "ТРС";
- строк дії ліцензії: 7 років;
- програмна концепція мовлення - згідно з додатком 1 до рішення;
- періодичність, час, обсяги та сітка мовлення - згідно з додатком 3 до рішення;
- докладні характеристики каналу мовлення, мережі мовлення - згідно з додатком 2 до рішення.
2. Оператор телекомунікацій - Миронівська телерадіостудія "Миронівка", м. Миронівка Київської обл.
3. Фінансово-економічному управлінню, враховуючи заяву ТРО,
на підставі ст. 31 Закону України "Про телебачення і
радіомовлення" ( 3759-12 ) та Методичних рекомендацій,
затверджених рішенням Національної ради від 16.12.2009 N 2463
( v2463295-09 ), нарахувати Миронівській телерадіостудії
"Миронівка", м. Миронівка Київської обл., ліцензійний збір за
продовження строку дії ліцензії на аналогове мовлення з
використанням 36 ТВК у м. Миронівці, добовий обсяг мовлення
(годин) (у період з 6.00 до 23.00) T = 3; врахувати: кількість
населення, що проживає на території розповсюдження програм
(Q = 13368); ваговий коефіцієнт (k = 0,00006); середньодобовий
обсяг мовлення поширення дитячих передач (T = 0,5);
d
середньодобовий обсяг мовлення поширення власних передач
(T = 2); середньодобовий обсяг мовлення поширення національних
v
передач (T = 3).
n
4. Зобов'язати Миронівську телерадіостудію "Миронівка", м. Миронівка Київської обл., забезпечити перехід на цифрове мовлення згідно з окремим рішенням Національної ради.
5. Здійснити видачу ліцензії на мовлення за умови сплати ліцензійного збору та після закінчення строку дії ліцензії НР N 0824 від 23.04.2003.
6. Контроль за виконанням цього рішення покласти на ліцензійно-реєстраційний департамент, юридичне та фінансово-економічне управління, департамент контрольно-аналітичної роботи.
Перший заступник
голови Національної ради
Заступник голови
Національної ради

А.Мирошніченко

Ю.Плаксюк
Додаток 1
до рішення
Національної ради
27.01.2010 N 114
ПРОГРАМНА КОНЦЕПЦІЯ
мовлення Миронівської телерадіостудії "Миронівка", м. Миронівка Київської обл.
I. "Мова (мови), якою (якими) вестимуться передачі": українська;
II. Частка програм власного виробництва: 2 години на добу, 66,7%;
III. Мінімальна частка національного аудіовізуального продукту (в тому числі власного виробництва): 3 години на добу, 100%;
IV. Формат (відповідно до програмної концепції): розважально-інформаційний;
V. Жанровий розподіл програмного наповнення:
N
з/п
Розподіл
програмного
наповнення
Загальний
обсяг на
добу
(год.хв./
добу)
Обсяг
власного
продукту
(год.хв./
добу)
Обсяг
національного
продукту
(год.хв./
добу)
Обсяг
іноземного
продукту
(год.хв./
добу)
Програми та
передачі, які
передбачається
ретранслювати
(год.хв./добу)
1 2 3 4 5 6 7
1 Інформаційно-
аналітичні і
публіцистичні
передачі
30 хв. 30 хв. 30 хв. - -
2 Культурно-
мистецькі передачі
30 хв. 30 хв. 30 хв. - -
3 Науково-
просвітницькі
передачі
30 хв. 30 хв. 30 хв. - -
4 Розважально-
музичний
(в т.ч.: музичні
передачі,
інтерактивні
передачі, ігрові
шоу, передачі по
заявках тощо... )
1 год. - 1 год. - -
5 Підбірка музичних
творів /для
радіомовлення/
- - - - -
6 Дитячі передачі 30 хв. 30 хв. 30 хв. - -
7 Фільмопоказ
(для телебачення)
- - - - -
8 Інше:
реклама - - - - -
елементи
оформлення ефіру
- - - - -
анонси - - - - -
телеторгівля - - - - -

................
Перейти до повного тексту