- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Рішення
НАЦІОНАЛЬНА РАДА УКРАЇНИ З ПИТАНЬ
ТЕЛЕБАЧЕННЯ І РАДІОМОВЛЕННЯ
Р І Ш Е Н Н Я
Про затвердження звернення Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення щодо висвітлення телерадіоорганізаціями України виборчої кампанії
1. Затвердити звернення Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення щодо висвітлення телерадіоорганізаціями України виборчої кампанії.
2. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника голови Національної ради Ю.Плаксюка.
Перший заступник голови Національної ради Заступник голови Національної ради | А.Мирошніченко Ю.Плаксюк |
Додаток
ЗВЕРНЕННЯ
Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення щодо висвітлення телерадіоорганізаціями України виборчої кампанії
Національна рада України з питань телебачення і радіомовлення як єдиний конституційний державний орган регулювання у сфері телебачення і радіомовлення наголошує, що наріжним питанням нинішнього виборчого процесу є дотримання засад рівностей можливостей всіх кандидатів на пост Президента України. Основним законом -
Конституцією України - передбачено, що громадяни мають рівні конституційні права і свободи та є рівними перед законом, кожен зобов'язаний неухильно додержуватися
Конституції України та законів України, не посягати на права і свободи, честь і гідність інших людей. Законом України
"Про вибори Президента України" закріплено положення, відповідно до якого усі кандидати на пост Президента України мають рівні права і можливості брати участь у виборчому процесі.
Зважаючи на це, Національна рада рекомендує телерадіоорганізаціям, які висвітлюють виборчу кампанію, унеможливити зловживання намірами кандидатів на пост Президента України (якомога повніше рекламувати власні передвиборчі програми) і врахувати те, що після проведення виборів Національна рада, відповідно до частини 4 статті
16 Закону України
"Про Національну раду України з питань телебачення і радіомовлення", оприлюднить звіт про дотримання телерадіоорганізаціями визначеного законодавством порядку мовлення під час проведення нинішньої виборчої кампанії. У звіті буде зазначено кількість політичної реклами і загальні суми, витрачені на рекламу (у тому числі кошти, передбачені на це виборчими фондами), подано іншу узагальнюючу інформацію. Тому особливу увагу телерадіоорганізацій звертаємо на забезпечення гласного фінансування виборчої кампанії, наявність необхідних угод, платіжних документів, пов'язаних з виділенням ефірного часу для проведення передвиборної агітації.
................Перейти до повного тексту