N з/п |
Норми законодавства України, по яких здійснюється нагляд за перебігом передвиборної агітації в ефірі ТРО |
Кількість ТРО, в діяльності яких виявлено ознаки порушень у період з _____ по _____ |
Назва ТРО, в діяльності яких виявлено ознаки порушень у період з _____ по _____ |
Загальна кількість ТРО, у яких упродовж виборчої кампанії виявлено ознаки порушень |
1 |
Дотримання ТРО вимог законодавства щодо трансляції реклами, у т.ч. політичної: - перевищення обсягу (ст. 13 ЗУ "Про рекламу") |
|
|
|
- ідентифікація реклами (ст. 9 ЗУ "Про рекламу" та ч. 10 ст. 64 ЗУ "Про вибори Президента України") |
|
|
|
- включення політичної реклами до інформаційних програм (ч. 10 ст. 64 ЗУ "Про вибори Президента України") |
|
|
|
2 |
Ознаки порушення проведення передвиборної агітації (ЗУ "Про вибори Президента України"): - дотримання принципу рівних умов (ч. 1 ст. 60) |
|
|
|
- факт надання знижки на оплату окремому кандидату чи партії (блоку), що висунула кандидата (у разі надходження інформації від суб'єктів виборчого процесу) (ч. 6 ст. 60) |
|
|
|
- факти відсутності інформації про організації, що проводили опитування, час його проведення, кількість опитуваних, метод збору інформації, точне формулювання питання, статистичну оцінку можливих помилок (ч. 7 ст. 60) |
|
|
|
- факт відмови у наданні ефірного часу на тих же умовах іншому кандидату (у разі надходження інформації від суб'єктів виборчого процесу) (ч. 8 ст. 60) |
|
|
|
- факти коментування чи оцінювання змісту передвиборної агітаційної програми протягом 20 хвилин до і після теле-, радіотрансляції програми відповідного кандидата (ч. 5 ст. 61) |
|
|
|
- факти ненадання інформації про виділення ефірного часу для проведення передвиборної агітації за письмовими запитами ЦВК та Національної ради (ч. 11 ст. 61) |
|
|
|
- факти ненадання права користуватися державними та комунальними ЗМІ за рахунок та в межах коштів Державного бюджету України (у разі надходження інформації від суб'єктів виборчого процесу) (ч. 3 ст. 60) |
|
|
|
- факти відмови у наданні ефірного часу державними та комунальними ТРО між 19 та 22 годинами для проведення передвиборної агітації за рахунок коштів Державного бюджету (у разі надходження інформації від суб'єктів виборчого процесу) (ч. 2 ст. 61) |
|
|
|
3 |
Дотримання ТРО процедури проведення теледебатів (ЗУ "Про вибори Президента України"): - факти порушення часового проміжку проведення теледебатів в прямому ефірі (ч. 1 ст. 62) |
|
|
|
- факти порушення тривалості теледебатів за участі однієї групи кандидатів (ч. 4 ст. 62) |
|
|
|
- факти переривання трансляції теледебатів (ч. 8 ст. 62) |
|
|
|
4 |
Дотримання ТРО обмежень щодо ведення передвиборної агітації (ЗУ "Про вибори Президента України"): 1. Факти участі у передвиборній агітації: - осіб, які не є громадянами України (п. 1 ч. 1 ст. 64) |
|
|
|
- органів виконавчої влади та їх посадових осіб (п. 2 ч. 1 ст. 64) |
|
|
|
- членів виборчих комісій під час виконання своїх обов'язків (п. 3 ч. 1 ст. 64) |
|
|
|
2. Дотримання обмежень щодо трансляції передвиборної агітації: - поширення матеріалів, що містять заклики до ліквідації незалежності України, зміни конституційного ладу насильницьким шляхом тощо (ч. 3 ст. 64) |
|
|
|
- факти перекривання регіональними державними та комунальними ТРО передвиборних програм кандидатів, які транслюються на загальнонаціональних каналах за рахунок коштів Держбюджету України (ч. 8 ст. 64) |
|
|
|
- факти переривання передвиборних програм рекламою та іншими повідомленнями (ч. 11 ст. 64) |
|
|
|
- факти поширення протягом останніх 15 днів інформації про результати громадської думки (ч. 13 ст. 64) |
|
|
|
- факти оприлюднення в день виборів результатів опитування виборців (ч. 18 ст. 64) |
|
|
|
- дотримання ТРО вимог законодавства щодо припинення агітації протягом останньої доби перед днем виборів (ч. 2 ст. 57 та ч. 17 ст. 64 ЗУ "Про вибори Президента України") |
|
|
|
5 |
Наявність передвиборної агітації у програмах іноземних мовників (ч. 12 ст. 64 ЗУ "Про вибори Президента України") |
|
|
|