1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Рішення


НАЦІОНАЛЬНА РАДА УКРАЇНИ З ПИТАНЬ
ТЕЛЕБАЧЕННЯ І РАДІОМОВЛЕННЯ
Р І Ш Е Н Н Я
28.10.2009 N 2175
Про заяву ПП "ТРК "Профіт", м. Харків, щодо переоформлення ліцензії на мовлення (НР N 0664-м від 24.07.2008)
Розглянувши заяву Приватного підприємства "Телерадіокомпанія "Профіт", м. Харків (юридична та фактична адреса: вул. Данилевського, 14, м. Харків, 61058; генеральний директор Кот В.С.), про переоформлення ліцензії на мовлення НР N 0664-м від 24.07.2008 у зв'язку зі зміною програмної концепції мовлення, керуючись статтями 1, 23, 24, 27, 28, 31, 35, 39 Закону України "Про телебачення і радіомовлення", статтями 18, 24 Закону України "Про Національну раду України з питань телебачення і радіомовлення", Національна рада
ВИРІШИЛА:
1. Переоформити ліцензію на мовлення НР N 0664-м від 24.07.2008 Приватного підприємства "Телерадіокомпанія "Профіт", м. Харків, у зв'язку зі зміною програмної концепції мовлення, згідно з додатком до рішення.
2. Фінансово-економічному управлінню на підставі Методики розрахунку розмірів ліцензійного збору за видачу, продовження, переоформлення та видачу дубліката ліцензії на мовлення та ліцензії провайдера програмної послуги, провести розрахунок, видати ПП "ТРК "Профіт", м. Харків, рахунок на сплату ліцензійного збору за зміну програмної концепції мовлення - в розмірі п'яти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
3. Після сплати ліцензійного збору, враховуючи внесені зміни, видати ПП "ТРК "Профіт", м. Харків, переоформлені додатки 1 та 7 до ліцензії на мовлення НР N 0664-м від 24.07.2008.
4. При видачі переоформлених додатків до ліцензії на мовлення НР N 0664-м від 24.07.2008 ПП "ТРК "Профіт", м. Харків, додатки 1 (дата видачі додатка 21.05.2009) та 7 (дата видачі додатка 24.07.2008) вважаються недійсними та вилучаються.
5. Контроль за виконанням цього рішення покласти на департаменти: контрольно-аналітичної роботи, ліцензійно-реєстраційний та юридичне управління.
Перший заступник
голови Національної ради
Відповідальний секретар

А.Мирошніченко
В.Лясовський
Додаток
до рішення Національної ради
28.10.2009 N 2175
ПРОГРАМНА КОНЦЕПЦІЯ
мовлення ПП "ТРК "Профіт", м. Харків
I. Мова(и), якою(ими) вестимуться передачі (у відсотковому співвідношенні):
українськане менше 75%;
II. Частка програм власного виробництва:
2 години 58 хвилин на добу (24,72%);
години та хвилини на добу, відсоток від загального обсягу мовлення
III. Мінімальна частка національного аудіовізуального продукту (в тому числі власного виробництва):
6 годин на добу (50%);
години та хвилини на добу, відсоток від загального обсягу мовлення
IV. Максимальна частка аудіовізуальної продукції іноземного виробництва:
6 годин на добу (50%), із них 38 хвилин на добу інформаційні передачі виробництва компаній ВВС, REN-TV;
години та хвилини на добу, відсоток від загального обсягу мовлення
V. Формат:
розважально-інформаційний;
VI. Жанровий розподіл програмного наповнення:
N
з/п
Розподіл
програмного
наповнення
Загальний
обсяг на
добу
(год.хв./
добу)
Обсяг
власного
продукту
(год.хв./
добу)
Обсяг
національного
продукту
(год.хв./
добу)
Обсяг
іноземного
продукту
(год.хв./
добу)
Обсяг програм
та передач,
які
передбачається
ретранслювати
(год.хв./добу)
1 2 3 4 5 6 7
1 Інформаційно-
аналітичні і
публіцистичні
передачі
2 години
28 хвилин
30 хвилин 1 година
50 хвилин
38 хвилин -
2 Культурно-
мистецькі
передачі
- - - - -
3 Науково-
просвітницькі
передачі
1 година
30 хвилин
- - 1 година
30 хвилин
-
4 Розважально-
музичний (в
т.ч.: музичні
передачі,
інтерактивні
передачі,
ігрові шоу,
передачі по
заявкам
тощо...)
4 години - 1 година 3 години -
5 Підбірка
музичних
творів (для
радіомовлення)
- - - - -
6 Дитячі
передачі
- - - - -
7 Фільмопоказ
(для
телебачення)
1 година
34
хвилини
- 42 хвилини 52 хвилини -
8 Інше:
Реклама 1 година
58 хвилин
на добу
(в тому
числі
соціальна
реклама
10
хвилин)
1 година
58 хвилин
на добу
(в тому
числі
соціальна
реклама
10
хвилин)
1 година
58 хвилин на
добу (в тому
числі
соціальна
реклама
10 хвилин)
- -
елементи
оформлення
ефіру
- - - - -
анонси 30 хвилин 30 хвилин 30 хвилин - -
телеторгівля - - - - -

................
Перейти до повного тексту