1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Рішення


НАЦІОНАЛЬНА РАДА УКРАЇНИ З ПИТАНЬ
ТЕЛЕБАЧЕННЯ І РАДІОМОВЛЕННЯ
Р І Ш Е Н Н Я
14.05.2008 N 920
Про результати планової перевірки ЗАТ "ТРК "Дитинець", м. Чернігів (НР N 0303-п від 09.04.98; НР N 0204-м від 09.04.98)
Розглянувши матеріали планової перевірки ЗАТ "ТРК "Дитинець", м. Чернігів, НР N 0303-п від 09.04.98 (провайдер програмної послуги); НР N 0204-м від 09.04.98 (вид мовлення - кабельне ТБ), заслухавши пояснення уповноваженого представника цієї компанії, керуючись частиною першою статті 70, статтею 72, частинами першою та другою статті 73, частиною першою статті 74 Закону України "Про телебачення і радіомовлення", статтями 13 і 21, частиною другою статті 24 Закону України "Про Національну раду України з питань телебачення і радіомовлення", Національна рада
ВИРІШИЛА:
1. Визнати порушенням ЗАТ "ТРК "Дитинець", м. Чернігів, Закону України "Про телебачення і радіомовлення":
- частини 7 статті 27 (ліцензіат зобов'язаний виконувати умови ліцензії);
- частини 8 статті 28 (ліцензіат зобов'язаний дотримуватися визначеної програмної концепції мовлення);
- частини 5 статті 43 (ліцензіат немає права передавати канал мовлення в суборенду іншим організаціям);
- частини 5 статті 42 (провайдери програмної послуги здійснюють ретрансляцію телерадіопрограм та передач відповідно до переліку телепрограм та передач, які передбачено надавати у складі програмної послуги);
- пункту "е" статті 59, який передбачає, що обов'язком телерадіоорганізації є виконання правил рекламної діяльності, встановлених законодавством, зокрема регламентованих Законом України "Про рекламу": частиною 2 статті 13 (частка реклами протягом кожної астрономічної години фактичного мовлення не повинна перевищувати 20 %), частиною 5 статті 13 (трансляція концертно-видовищних програм, передач може перериватися рекламою за умови, що між рекламними вставками програма, передача триває не менше 30 хвилин), частиною 2 статті 9 (реклама у теле- і радіопередачах, програмах повинна бути чітко відокремлена від інших програм, передач на їх початку і наприкінці за допомогою аудіо-, відео-, комбінованих засобів, титрів, рекламного логотипу або коментарів ведучих з використанням слова "реклама").

................
Перейти до повного тексту