1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Рішення


НАЦІОНАЛЬНА РАДА УКРАЇНИ З ПИТАНЬ
ТЕЛЕБАЧЕННЯ І РАДІОМОВЛЕННЯ
Р І Ш Е Н Н Я
22.04.2009 N 758
Про заяву ТОВ "Радіо "Нова хвиля", м. Харків, щодо продовження строку дії ліцензії на мовлення (НР N 0902-м від 10.07.2002)
Розглянувши заяву ТОВ "Радіо "Нова хвиля", м. Харків (юридична адреса: вул. Сумська, 88, м. Харків, 61002; фактична адреса: вул. Петровського, 3, м. Харків, 61002; директор Долгих С.Г.), про продовження строку дії ліцензії на мовлення НР N 0902-м від 10.07.2002 (ефірне радіомовлення: частота 91,2 МГц у м. Харкові, потужність передавача - 0,1 кВт, обсяг мовлення - 24 год./добу, мова: українська не менше 75%), керуючись статтями 12, 23, 24, 31, 33 Закону України "Про телебачення і радіомовлення", статтями 18, 24 Закону України "Про Національну раду України з питань телебачення і радіомовлення", Національна рада
ВИРІШИЛА:
1. Продовжити строк дії ліцензії на мовлення НР N 0902-м від 10.07.2002 ТОВ "Радіо "Нова хвиля", м. Харків, з використанням частоти 91,2 МГц у м. Харкові, потужність передавача - 0,1 кВт, обсяг мовлення - 24 год./добу, зазначивши в ліцензії:
- вид мовлення: ефірне (радіомовлення);
- вихідні дані (логотип, позивні, емблема): "Радіо "Нова хвиля";
- програмна концепція мовлення - згідно з додатком 1 до рішення;
- територіальна категорія мовлення: місцеве;
- докладні характеристики каналу мовлення, мережі мовлення - згідно з додатком 2 до рішення;
- періодичність, час, обсяги та сітка мовлення - 24 години на добу.
2. Оператор телекомунікацій - ТОВ "Радіо "Нова хвиля", м. Харків.
3. Фінансово-економічному управлінню на підставі Методики розрахунку розмірів ліцензійного збору за видачу, продовження, переоформлення та видачу дубліката ліцензії на мовлення та ліцензії провайдера програмної послуги нарахувати ТОВ "Радіо "Нова хвиля", м. Харків, ліцензійний збір за продовження строку дії ліцензії з використанням частоти 91,2 МГц у м. Харкові, потужність передавача - 0,1 кВт, обсяг мовлення - 24 год./добу. Врахувати ваговий коефіцієнт (n = 40).
4. Здійснити видачу ліцензії на мовлення за умови сплати ліцензійного збору та після закінчення строку дії ліцензії на мовлення НР N 0902-м від 10.07.2002. При видачі ліцензії на мовлення з продовженим строком дії попередній додаток 1 до ліцензії на мовлення НР N 0902-м від 10.07.2002 вважається недійсним та вилучається.
5. Контроль за виконанням цього рішення покласти на ліцензійно-реєстраційний департамент, департамент контрольно-аналітичної роботи та юридичне управління.
Перший заступник голови
Національної ради
Відповідальний секретар

А.Мирошніченко
В.Лясовський
Додаток 1
до рішення Національної ради
22.04.2009 N 758
ПРОГРАМНА КОНЦЕПЦІЯ
мовлення ТОВ "Радіо "Нова хвиля", м. Харків
I. "Мова (мови), якою (якими) вестимуться передачі":
українська не менше 75%;
II. Частка програм власного виробництва:
12 годин на добу, 50%;
III. Мінімальна частка національного аудіовізуального продукту (в тому числі власного виробництва):
18 годин на добу, 75%;
IV. Максимальна частка аудіовізуальної продукції іноземного виробництва:
6 годин на добу, 25%, з них 2 години на добу - інформаційно-аналітичні передачі виробництва "Радіо Свобода";
V. Формат (відповідно до програмної концепції):
розважально-музичний;
VI. Жанровий розподіл програмного наповнення:
N Розподіл програмного
наповнення
Загальний
обсяг на
добу
(год.хв./
добу)
Обсяг
власного
продукту
(год.хв./
добу)
Обсяг
національного
продукту
(год.хв./
добу)
Обсяг
іноземного
продукту
(год.хв./
добу)
Програми та
передачі, які
передбачається
ретранслювати
(год.хв./добу)
1 2 3 4 5 6 7
1 Інформаційно-аналітичні
і публіцистичні
передачі
4 год. 2 год. 2 год. 2 год. ---
2 Культурно-мистецькі
передачі
15 хв. 5 хв. 15 хв. --- ---
3 Науково-просвітницькі
передачі
15 хв. 5 хв. 15 хв. --- ---
4 Розважально-музичний (в
т.ч.: музичні передачі
інтерактивні передачі,
ігрові шоу, передачі
по заявкам тощо...)
9 год. 6 год.
50 хв.
8 год. 1 год. ---
5 Підбірка музичних
творів (для
радіомовлення)
6 год. --- 3 год. 3 год. ---
6 Дитячі передачі --- --- --- --- ---
7 Фільмопоказ (для
телебачення)
--- --- --- --- ---
8 Інше:
реклама 2 год.
30 хв.
1 год.
30 хв.
2 год. 30 хв. --- ---
елементи оформлення
ефіру
1 год. 1 год. 1 год. --- ---
анонси 1 год. 30 хв. 1 год. --- ---
телеторгівля --- --- --- --- ---

................
Перейти до повного тексту