1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Рішення


НАЦІОНАЛЬНА РАДА УКРАЇНИ З ПИТАНЬ ТЕЛЕБАЧЕННЯ І РАДІОМОВЛЕННЯ
РІШЕННЯ
17.05.2018 № 673
Про результати позапланової виїзної перевірки ТОВ "ТРК "ТІМ", м. Прилуки Чернігівської обл. (НР № 1744-м від 11.02.2013, кабельне мовлення, логотип: "ТІМ")
За результатами моніторингу кабельного мовлення ТОВ "Телерадіокомпанія "ТІМ", м. Прилуки Чернігівської обл. (НР № 1744-м від 11.02.2013), за 05.02.2018 зафіксовано ознаки порушення вимог Закону України "Про телебачення і радіомовлення":
- частини сьомої статті 27 (Ліцензіат зобов'язаний виконувати умови ліцензії), частини восьмої статті 28 (Ліцензіат зобов'язаний дотримуватися визначеної програмної концепції мовлення), оскільки зафіксовано недотримання умов ліцензії в частині програмної концепції мовлення;
- пункту е) частини першої статті 59 (Телерадіоорганізація зобов'язана виконувати правила рекламної діяльності і спонсорства, встановлені законодавством), оскільки частка реклами протягом години перевищувала 15%, що є ознакою порушення вимог частини першої статті 13 Закону України "Про рекламу" (На телебаченні час мовлення, відведений на рекламу і телепродаж, не може перевищувати 15 відсотків протягом кожної астрономічної години фактичного мовлення).
У зв'язку з цим на засіданні Національної ради 22.03.2018 рішенням № 386 було призначено позапланову виїзну перевірку ТОВ "Телерадіокомпанія "ТІМ", м. Прилуки Чернігівської обл.
На виконання наказу голови Національної ради № 5а/121 від 04.04.2018 було здійснено позапланову виїзну перевірку ТОВ "Телерадіокомпанія "ТІМ", м. Прилуки Чернігівської обл., за результатами якої складено АКТ № 130 від 24.04.2018.
У ході перевірки на підставі моніторингу від 05.02.2018 зафіксовано порушення Закону України "Про телебачення і радіомовлення":
частини сьомої статті 27 та частини восьмої статті 28, оскільки зафіксовано недотримання умов ліцензії в частині програмної концепції мовлення: відсутні науково-просвітницькі передачі (за ліц. - 50 хв./добу);
- пункту е) частини першої статті 59, оскільки частка реклами протягом години перевищувала 15%, зокрема:
- 07:00 - 08:00 (тривалість реклами 00:13:10) - 21,97%;
- 08:00 - 09:00 (тривалість реклами 00:12:35) - 20,97%;
- 09:00 - 10:00 (тривалість реклами 00:13:10) - 21,97%;
- 10:00 - 11:00 (тривалість реклами 00:09:51) - 16,41%;
- 11:00 - 12:00 (тривалість реклами 00:13:11) - 21,97%;
- 16:00 - 17:00 (тривалість реклами 00:18:07) - 30,19%;
- 17:00 - 18:00 (тривалість реклами 00:18:23) - 30,63%;

................
Перейти до повного тексту