1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Рішення


НАЦІОНАЛЬНА РАДА УКРАЇНИ З ПИТАНЬ ТЕЛЕБАЧЕННЯ І РАДІОМОВЛЕННЯ
РІШЕННЯ
25.01.2018 № 122
Про результати позапланової перевірки ТОВ "РІАК-ІНФОРМ", м. Одеса (НР № 00190-м від 16.06.2011, ефірне ТБ, логотип: "цифра "7", яка складається з сукупності двох ліній салатового кольору та ромба бузкового кольору")
До Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення (далі – Національна рада) надійшла скарга ГО "Фонд розвитку та підтримки підприємництва", (вх. № 16/5851 від 05.10.2017), щодо розповсюдження 28.09.2017 в ефірі ТОВ "РІАК-ІНФОРМ", м. Одеса, прихованої реклами та відсутності інформації про автора, виробника програми.
За результатами моніторингу мовлення ТОВ "РІАК-ІНФОРМ", м. Одеса (НР № 00190-м від 16.06.2011), 28.09.2017 зафіксовано ознаки порушення вимог частини п’ятої статті 6 та пункту е) частини першої статті 59 Закону України "Про телебачення і радіомовлення".
У зв’язку з цим на засіданні Національної ради 30.11.2017 рішенням № 2258 було призначено позапланову перевірку ТОВ "РІАК-ІНФОРМ", м. Одеса.
На виконання наказу голови Національної ради № 5а/453 від 13.12.2017 було проведено позапланову перевірку ТОВ "РІАК-ІНФОРМ", м. Одеса (ефірне мовлення, логотип: "цифра "7", яка складається з сукупності двох ліній салатового кольору та ромба бузкового кольору"), за результатами якої складено Акт № ПП/Од./ПС/32/2017/ від 22.12.2017.
У ході перевірки на підставі моніторингу від 28.09.2017 встановлено порушення ТОВ "РІАК-ІНФОРМ", м. Одеса, пункту е) частини першої статті 59 Закону України "Про телебачення і радіомовлення" (Телерадіоорганізація зобов’язана: виконувати правила рекламної діяльності і спонсорства, встановлені законодавством), оскільки зафіксовано трансляцію невідокремленої рекламної інформації про діяльність компанії "CADORR Group" (о 13:05:00, 15:29:54), що є порушенням частин першої (Реклама має бути чітко відокремлена від іншої інформації, незалежно від форм чи способів розповсюдження, таким чином, щоб її можна було ідентифікувати як рекламу), другої (Реклама у теле- і радіопередачах, програмах повинна бути чітко відокремлена від інших програм, передач на їх початку і наприкінці за допомогою аудіо-, відео-, комбінованих засобів, титрів, рекламного логотипу або коментарів ведучих з використанням слова "реклама") статті 9 Закону України "Про рекламу".
Наприкінці передачі новин (о 02:16:32, 04:16:30, 06:16:34, 14:03:39, 18:24:13) було розміщено рекламну/спонсорську інформацію компанії "Vidivan". Наведення неідентифікованої рекламної інформації про стиль ведучого передачі новин із зазначенням адреси місцезнаходження магазину торговельної марки "Vidivan" є порушенням вимог пункту е) частини першої статті 59 Закону України "Про телебачення і радіомовлення", оскільки свідчить про недотримання вимог Закону України "Про рекламу", зокрема:
абзаців десятого (Прихована реклама – інформація про особу чи товар у програмі, передачі, публікації, якщо така інформація слугує рекламним цілям і може вводити в оману осіб щодо дійсної мети таких програм, передач, публікацій) та одинадцятого статті 1 (Реклама – інформація про особу чи товар, розповсюджена в будь-якій формі та в будь-який спосіб і призначена сформувати або підтримати обізнаність споживачів реклами та їх інтерес щодо таких особи чи товару);
частини шостої статті 5 (Спонсорство програм і передач новин забороняється);

................
Перейти до повного тексту