1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Лист


ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ
РЕГУЛЯТОРНОЇ ПОЛІТИКИ ТА ПІДПРИЄМНИЦТВА
Л И С Т
17.02.2004 N 879
Про розгляд скарги
Державний комітет України з питань регуляторної політики та підприємництва розглянув Вашу скаргу від 27.11.2003 на неправомірні дії заступника начальника Запорізького обласного управління у справах захисту прав споживачів і повідомляє.
Відповідно до пункту 4 Положення про Державний комітет України з питань регуляторної політики та підприємництва, затвердженого Указом Президента України від 25.05.2000 N 721/2000, відміна постанови про накладення адміністративного штрафу та призупинення дії постанови виходить за межі компетенції Держпідприємництва України.
Разом з цим повідомляємо, що згідно зі статтею 8 Закону України "Про захист прав споживачів" від 12.05.95 N 1023-XII скарги на рішення органів виконавчої влади, що здійснюють захист прав споживачів, їх службових осіб, а також на дії таких осіб розглядаються в порядку, визначеному законодавством.
Відповідно до статті 287 Кодексу України про адміністративні правопорушення (далі - Кодекс), постанову по справі про адміністративне правопорушення може бути оскаржено особою, щодо якої її винесено.
Стаття 288 Кодексу визначає порядок оскарження постанови по справі про адміністративне правопорушення: постанову іншого органу (посадової особи) про накладення адміністративного стягнення - у вищестоящий орган (вищестоящій посадовій особі) або в районний, районний у місті, міський чи міськрайонний суд, рішення якого є остаточним. Скарга подається в орган (посадовій особі), який виніс постанову по справі про адміністративне правопорушення, якщо інше не встановлено законодавством України.
Заступник Голови О.М.Сахненко
Перейти до повного тексту