1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Лист


ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ
РЕГУЛЯТОРНОЇ ПОЛІТИКИ ТА ПІДПРИЄМНИЦТВА
Л И С Т
08.02.2005 N 717
Про надання висновку аудитора щодо достовірності та повноти ліквідаційного балансу
На звернення щодо надання державному реєстратору для проведення державної реєстрації припинення юридичної особи висновку аудитора щодо достовірності та повноти ліквідаційного балансу повідомляємо наступне.
Відповідно до частини п'ятої статті 60 Господарського кодексу України (далі - ГКУ) ліквідаційна комісія оцінює наявне майно суб'єкта господарювання, який ліквідується, і розраховується з кредиторами, складає ліквідаційний баланс та подає його власнику або органу, який призначив ліквідаційну комісію. Достовірність та повнота ліквідаційного балансу повинні бути перевірені у встановленому законодавством порядку.
Разом із цим частиною першою статті 36 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців" визначається перелік документів, що обов'язково подаються державному реєстратору для проведення державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті її ліквідації.
Частиною другою цієї статті також визначається, що у випадках, установлених законом, крім документів, які передбачені частиною першою цієї статті, додатково подається висновок аудитора щодо достовірності та повноти ліквідаційного балансу.
Випадки, у яких проведення аудиту є обов'язковим, установлюються статтею 10 Закону України "Про аудиторську діяльність".
Крім цього, відомості про умови та порядок реорганізації та ліквідації підприємства повинні міститися в установчих документах суб'єкта господарювання.
Таким чином, необхідність подання державному реєстратору висновку аудитора щодо достовірності та повноти ліквідаційного балансу визначається самим суб'єктом господарювання.
Заступник голови С.Третьяков
Перейти до повного тексту