- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Лист
ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ
РЕГУЛЯТОРНОЇ ПОЛІТИКИ ТА ПІДПРИЄМНИЦТВА
Л И С Т
Про розгляд звернення
Державний комітет України з питань регуляторної політики та підприємництва розглянув звернення Консорціуму "100 ФАРБ" щодо питань розміщення інформаційної вивіски торгового об'єкта та торгівлі речовиною, яка містить прекурсор, і повідомляє наступне.
Відповідно до частини 7 статті 8 Закону України
"Про рекламу" розміщення інформації про виробника товару та/або товар у місцях, де цей товар реалізується чи надається споживачеві, не вважається рекламою.
Постановою Кабінету Міністрів України від 15.06.2006
N 833 затверджені Порядок провадження торговельної діяльності та правила торговельного обслуговування населення (далі - Постанова), які визначають загальні умови провадження торговельної діяльності, основні вимоги до торговельної мережі, мережі закладів ресторанного господарства і торговельного обслуговування громадян, які придбавають товари для власних побутових потреб у підприємств, установ, організацій незалежно від організаційно-правової форми і форм власності, фізичних осіб - підприємців та іноземних юридичних осіб, що провадять підприємницьку діяльність на території України (далі - суб'єкти господарювання).
Отже, відповідно до положень пункту 7
Постанови Консорціум "100 ФАРБ" є торговельним об'єктом.
Поряд з цим пунктом 12 Постанови визначено, що суб'єкт господарювання повинен розмістити на фасаді торговельного об'єкту вивіску із зазначенням найменування суб'єкта господарювання та біля входу до торговельного об'єкта на видному місці розмістити інформацію про режим роботи.
Згідно термінології, наведеної у статті 1 Закону України
"Про рекламу", реклама - інформація про особу чи товар, розповсюджена в будь-якій формі та в будь-який спосіб і призначена сформувати або підтримати обізнаність споживачів реклами та їх інтерес щодо таких особи чи товару.
Інформаційна вивіска, наявність якої передбачена нормами
Постанови та яка повинна містити найменування суб'єкта господарювання, режим роботи торгового об'єкта, є обов'язковою умовою для роботи і функціонування певного виду торгового об'єкта відповідно до вимог чинного законодавства.
На підставі наведеного інформаційна вивіска з наявністю інформації, що передбачена пунктом 12 постанови Кабінету Міністрів України від 15.06.2006
N 833 "Про затвердження Порядку провадження торговельної діяльності та правил торговельного обслуговування населення", і враховуючи термін "реклама" (стаття 1 Закону України
"Про рекламу", положення частини 7 статті 8 Закону України "Про рекламу", не вважається рекламою і не потребує відповідних документів, отримання яких необхідно для розміщення реклами.
................Перейти до повного тексту