- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Лист
ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ
РЕГУЛЯТОРНОЇ ПОЛІТИКИ ТА ПІДПРИЄМНИЦТВА
Л И С Т
Про надання роз'яснень
Державний комітет України з питань регуляторної політики та підприємництва розглянув Ваш лист та за результатами розгляду повідомляє наступне.
Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з посередництва у працевлаштуванні на роботу за кордоном затверджено наказом Державного комітету України з питань регуляторної політики та підприємництва і Міністерства праці та соціальної політики України від 19.12.2001
N 155/534, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 10.01.2002 за N 17/6305 (далі - Ліцензійні умови).
Згідно з пунктом 1.3
Ліцензійних умов посередник - це суб'єкт господарювання, який в установленому законодавством порядку отримав ліцензію на посередництво у працевлаштуванні на роботу за кордоном.
Підставою для розміщення в рекламних оголошеннях інформації щодо посередника, його можливостей у наданні послуг з посередництва у працевлаштуванні на роботу за кордоном є наявність у нього ліцензії на посередництво у працевлаштуванні на роботу за кордоном.
Відповідно до підпункту 6.2 пункту 6
Ліцензійних умов посередник указує в рекламі своє повне найменування, адресу, зазначену в ліцензії, номери телефонів, серію, номер і дату видачі ліцензії та орган ліцензування - Мінпраці.
Згідно з підпунктом 6.3 пункту 6
Ліцензійних умов рекламні оголошення посередника в засобах масової інформації повинні відповідати вимогам Закону України
"Про рекламу".
У пункті 4 статті 8 Закону України
"Про рекламу" визначено, що реклама видів діяльності, які відповідно до законодавства потребують спеціального дозволу, ліцензії, повинна містити посилання на номер спеціального дозволу, ліцензії, дату їх видачі та найменування органу, який видав спеціальний дозвіл, ліцензію.
Згідно з пунктом 4 статті 16 Закону України
"Про охорону прав на знаки для товарів і послуг" використанням знака визнається, зокрема, застосування його під час пропонування та надання будь-якої послуги, для якої знак зареєстровано; застосування його в діловій документації чи в рекламі та в мережі Інтернет, у тому числі в доменних іменах.
Враховуючи зазначене, при використанні знаків для товарів і послуг у рекламі слід керуватись вищезазначеними законами України.
Перший заступник Голови | К.О.Ващенко |
Перейти до повного тексту