1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Лист


ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ
РЕГУЛЯТОРНОЇ ПОЛІТИКИ ТА ПІДПРИЄМНИЦТВА
Л И С Т
15.05.2006 N 3546/0/2-06
Про надання роз'яснень
Суттєво. У разі встановлення міською радою пріоритету заявника на місце розміщення реклами, яке перебуває у комунальній власності, заявник протягом трьох днів укладає договір на тимчасове користування ним.
Державний комітет України з питань регуляторної політики та підприємництва розглянув Ваш лист від 06.04.2006 р. N 254 та повідомляє таке.
Відповідно до ст. 16 Закону України "Про рекламу" від 03.07.96 р. N 270 розміщення зовнішньої реклами у населених пунктах провадиться на підставі дозволів, що надаються виконавчими органами сільських, селищних, міських рад, та в порядку, встановленому цими органами на підставі типових правил.
Постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2003 р. N 2067 затверджені Типові правила (далі - Правила) розміщення зовнішньої реклами, які регулюють відносини, що виникають у зв'язку з розміщенням зовнішньої реклами у населених пунктах, та визначають порядок надання дозволів на розміщення такої реклами.
Для регулювання діяльності з розміщення зовнішньої реклами сільською, селищною, міською радою може утворюватися відділ, управління або уповноважуватися установа, організація (робочий орган), до повноважень якої належить видача дозволу на підставі рішення виконавчого органу ради.
Для одержання дозволу заявник подає робочому органу заяву за відповідною формою, до якої додаються:
- фотокартка або комп'ютерний макет місця (розміром не менш як 6 х 9 см), на якому планується розташування рекламного засобу, та ескіз рекламного засобу з конструктивним рішенням;

................
Перейти до повного тексту