- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Рішення
КОЛЕГІЯ ДЕРЖАВНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ
РЕГУЛЯТОРНОЇ ПОЛІТИКИ ТА ПІДПРИЄМНИЦТВА
Р І Ш Е Н Н Я
Про звіт щодо витрачання бюджетних коштів за 2005 рік по Державному комітету України з питань регуляторної політики та підприємництва
( Рішення затверджено Наказом Державного комітету
з питань регуляторної політики та підприємництва
N 38 від 14.04.2006 )
Державний комітет України з питань регуляторної політики та підприємництва є центральним органом виконавчої влади, створеним відповідно до Указу Президента України від 15.12.99
N 1573/99.
Держпідприємництво України є центральним органом виконавчої влади зі спеціальним статусом, який забезпечує реалізацію державної політики у сфері підприємництва.
Діяльність Комітету України спрямована на поліпшення підприємницького середовища шляхом створення сучасної регуляторної бази, спрощення та консолідацію процедур державної реєстрації та ліцензування, розробку законів України щодо ліцензування видів підприємницької діяльності та запровадження єдиного документу дозвільного характеру у господарській діяльності - ліцензії.
Комітету підпорядковано 27 територіальних представництв Держпідприємництва.
Середня чисельність працівників Держпідприємництва складає 338 осіб.
Законом України
"Про Державний бюджет України на 2005 рік" Державному комітетові України з питань регуляторної політики та підприємництва було затверджено видатки з урахуванням змін за 4 бюджетними програмами в обсязі 64903,4 тис. грн., у тому числі загальний фонд 38024,9 тис. грн., спеціальний фонд 26878,5 тис. грн., а саме:
- "Керівництво та управління у сфері регуляторної політики та підприємництва" на суму 12793,3 тис. грн., у т.ч. по загальному фонду 12256,9 тис. грн. (на видатки по центральному апарату 8417,95 тис. грн.);
- "Заходи пов'язані з веденням Реєстру суб'єктів підприємницької діяльності та Єдиного ліцензійного реєстру" на суму 11341,9 тис. грн., у т.ч. по загальному фонду 3968,0 тис. грн.;
- "Розвиток приватного сектору" на суму 18968,2 тис. грн. по спеціальному фонду.
Протягом 2005 року по затверджених бюджетних програмах фінансування надійшло повністю. Це дало можливість погасити кредиторську заборгованість за 2004 рік та в повному обсязі забезпечити виконання взятих у 2005 році фінансових зобов'язань відповідно до узгоджених договорів, актів виконаних робіт тощо. Внаслідок коригування планів асигнувань в межах головного розпорядника, а саме по 27 територіальних представництвах, протягом 2005 року кредиторська заборгованість станом на 01.01.2006 року відсутня.
Дебіторська заборгованість по Держпідприємництву станом на 01.01.2006 року становить 176,2 тис. грн., у т.ч. по загальному фонду - 83,2 тис. грн. Дебіторська заборгованість утворилася в результаті передоплати відповідно до укладених договорів на виконання робіт та послуг у грудні місяці 2005 року, яка була погашена згідно актів виконаних робіт у січні 2006 року.
Протягом 2005 року на реєстраційні рахунки Держпідприємництва по спеціальному фонду надходили кошти:
- плата за оренду майна бюджетних установ від здачі в оренду вільних приміщень (500,5 тис. грн.);
- за послуги, що надаються бюджетними установами згідно з функціональними повноваженнями (ЄДР) (5258,9 тис. грн.), а саме за резервування найменування юридичних осіб (ст. 23 Закон України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців" від 15.05.2003 р.
N 755-IV, публікацію повідомлень про певні реєстраційні дії в бюлетені Державної реєстрації (ст. 22 Закону України "Про Державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців" від 15.05.2003 р. N 755-IV).
В зв'язку з прийняттям Верховною Радою України Закону "Про внесення змін до Закону України "Про Державний бюджет України на 2005 рік
" та деяких інших законодавчих актів" Держпідприємництва були частково скорочені поточні та капітальні видатки. Але за рахунок надходжень по спеціальному фонду Комітет мав можливість частково провести запланований капітальний та поточний ремонт будівлі.
Заборгованість по заробітній платі по Держпідприємництву відсутня.
Крім соціальної спрямованості, не менш важливим було питання поліпшення матеріально-технічної бази Держпідприємництва. Придбане обладнання у 2005 році дозволило поновити парк комп'ютерної та офісної техніки на 28%.
На даний час в центральному апараті на балансі обліковуються:
- комп'ютерів 281 один;
- факсів 24 один;
- копіювальних апаратів 22 один.
В 2005 році в структурі видатків, близько 1229,4 тис. грн., домінували витрати на обслуговування офісної техніки, поточний ремонт та капітальний ремонт адміністративної будівлі, а саме: ремонт автоматичної системи пожежної сигналізації, ремонт покрівлі, ремонт ліфтових шахт, тепломережі.
В процесі освоєння бюджетних коштів неухильно дотримувалися вимоги ефективного та раціонального їх використання.
Закупки послуг, товарів відбувалися лише за рішенням тендерного комітету із застосуванням різноманітних процедур закупівель.
Протягом 2005 року у центральному апараті комітету проведено 82 торги, за результатами яких укладено договорів на закупівлю товарів, послуг на загальну суму 4200,3 тис. грн.
Поступове вдосконалення структури розподілу бюджетних коштів, бухгалтерського обліку фінансових результатів господарської діяльності, послідовне поліпшення бюджетного планування із застосуванням результатів різноманітних аналізів - сприяло раціональному та ефективному розподілу коштів, визначенню пріоритетних видатків в загальній їх структурі.
Надходжень коштів для виконання окремих доручень, благодійних внесків, грантів, дарунків, інвестицій у національній та іноземній валюті у I півріччі 2005 року не було.
ЗВІТ
про використання бюджетних коштів у розрізі затверджених бюджетних програм та економічної класифікації видатків за 2005 рік по Державному комітету України з питань регуляторної політики та підприємництва
тис. грн.
КЕКВ |
Показники |
Кошторисні призначення |
Касові видатки |
загальний фонд |
спеціаль- ний фонд |
загаль- ний фонд |
спеціаль- ний фонд |
загаль- ний фонд |
Всього видатків |
38024,9 |
26878,5 |
31890,7 |
10786,8 |
1110, 1120 |
Соціальні виплати |
7966,6 |
|
7921,1 |
|
1131 |
Придбання предметів постачання, обладнання, передплата періодичних, інформаційних видань, придбання бланків ліцензій єдиного зразка тощо |
2496,9 |
4030,5 |
1384,4 |
3956,5 |
1135 |
Утримання транспортних засобів (ліміт 5 одиниць) |
301,2 |
13 |
301,2 |
12,6 |
1136 |
Оренда |
56,3 |
4,7 |
54,7 |
|
1137 |
Поточний ремонт обладнання, інвентарю, будівлі, технічне обслуговування комп'ютерної техніки |
726,6 |
255 |
722,5 |
225,1 |
1138 |
Оплата послуг зв'язку, а саме, абонплата за телефон, міжміські розмови, послуги Internet, видатки на утримання внутрішньої телефонної станції |
443,1 |
2137,3 |
437,8 |
2132 |
1139 |
Оплата послуг, що включають оплату робіт сторонніх організацій згідно з укладеними угодами: видатки на поліграфічні роботи, охорону будинку, супровід комп'ютерних програм, представницькі видатки |
1051,3 |
811,8 |
631,6 |
666,7 |
1140 |
Видатки на відрядження |
200,4 |
|
185,9 |
|
1160 |
Оплата комунальних послуг та енергоносіїв |
294,2 |
28 |
255,3 |
14,3 |
1170 |
Оплата послуг підприємств, організацій з виконання цільових програм, навчання |
23193,1 |
18968,2 |
18780,1 |
3175,4 |
2110 |
Придбання обладнання і предметів дов- гострокового користування |
579,3 |
600 |
570,3 |
574,3 |
2130 |
Капітальний ремонт будівлі, яка знаходиться на балансі Комітету |
550 |
|
507 |
|
2300 |
Придбання нематеріальних активів (придбання програм) |
165,9 |
30 |
138,8 |
29,9 |
Деталізація за бюджетними програмами: |
КПКВ 8681010 |
"Керівництво та управління у сфері регуляторної політики та підприємництва" |
12256,9 |
536,4 |
11949,9 |
459,1 |
КПКВ 8681020 |
"Заходи, пов'язані з веденням Реєстру суб'єктів підприємницької діяльності та Єдиного ліцензійного реєстру" |
3968 |
7373,9 |
1168,7 |
7152,3 |
КПКВ 8681030 |
"Заходи по реалізаціїНаціональної програми сприяння розвитку малого підприємництва в Україні у 2005 році" |
21800 |
|
18772,1 |
|
КПКВ 8681600 |
"Розвиток приватного сектору" |
|
18968,2 |
|
3175,4 |
|
Разом по всім КПИВ |
38024,9 |
26878,5 |
31890,7 |
10786,8 |
................Перейти до повного тексту