1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Лист


ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ
РЕГУЛЯТОРНОЇ ПОЛІТИКИ ТА ПІДПРИЄМНИЦТВА
Л И С Т
22.03.2006 N 2193
На Ваше звернення щодо надання роз'яснень, в яких випадках державному реєстратору при проведенні державної реєстрації припинення юридичної особи подається висновок аудитора щодо достовірності та повноти ліквідаційного балансу, повідомляємо наступне.
Відповідно до частини п'ятої статті 60 Господарського кодексу України "Загальний порядок ліквідації суб'єкта господарювання" ліквідаційна комісія оцінює наявне майно суб'єкта господарювання, який ліквідується, і розраховується з кредиторами, складає ліквідаційний баланс та подає його власнику або органу, який призначив ліквідаційну комісію. Достовірність та повнота ліквідаційного балансу повинні бути перевірені у встановленому законодавством порядку.
Разом із цим, частиною першою статті 36 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців" визначається перелік документів, що обов'язково подаються державному реєстратору для проведення державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті її ліквідації.
Частиною другою цієї статті також визначається, що у випадках, встановлених законом, крім документів, які передбачені частиною першою цієї статті, додатково подається висновок аудитора щодо достовірності та повноти ліквідаційного балансу.
Випадки, у яких проведення аудиту є обов'язковим, встановлюються статтею 10 Закону України "Про аудиторську діяльність".
Одночасно нагадуємо, що відповідно до частини четвертої статті 57 ГКУ відомості про умови та порядок реорганізації та ліквідації підприємства повинні міститися в установчих документах суб'єкта господарювання.
Перший заступник Голови К.Ващенко
Перейти до повного тексту