1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Рішення


ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ
РЕГУЛЯТОРНОЇ ПОЛІТИКИ ТА ПІДПРИЄМНИЦТВА
Р І Ш Е Н Н Я
03.02.2006 N 3
Про стан забезпечення законного і ефективного використання бюджетних коштів територіальними представництвами Держпідприємництва в АР Крим, областях, мм. Києві та Севастополі у 2005 році
( Рішення затверджено Наказом Державного комітету України з питань регуляторної політики та підприємництва N 12 від 07.02.2006 )
У 2005 році Держпідприємництвом України здійснювалася системна діяльність щодо забезпечення законного та ефективного використання коштів державного бюджету. Напрямок контрольно-ревізійної роботи в Держпідприємництві України було активізовано.
Відповідно до планів, погоджених з ГоловКРУ на 2005 рік, проведення контрольних заходів Держпідприємництва України в територіальних представництвах, було заплановано перевірки у 8 регіонах (або 30 % від загальної чисельності представництв). Планові перевірки виконані в повному обсязі. Вони проведені в Автономній Республіці Крим, у містах Києві та Севастополі, у Миколаївській, Запорізькій, Кіровоградській, Львівській, та Закарпатській областях.
За результатами перевірок нецільового використання бюджетних коштів, а також фактів здійснення посадовими особами правопорушень, пов'язаних з корупцією, не виявлено.
Проведеними перевірками цільового та ефективного використання бюджетних коштів на утримання апарату представництва за звітний 2005 рік встановлені фінансові порушення, що призвели до втрат фінансових ресурсів і порушення фінансової дисципліни у 5 підконтрольних територіальних представництвах (або 63% від кількості перевірених), на загальну суму 1,228 грн.
Фінансові порушення, що призвели до збитків, виявлено в чотирьох представництвах (АР Крим, Миколаївська, Кіровоградська і Закарпатська області) на загальну суму 0,19 тис. грн.
Найбільша частка порушень припадає на видатки, пов'язані із оплатою праці працівників та відшкодуванням витрат на відрядження. Видатки проводяться з недотриманням вимог постанов Кабінету Міністрів України від 08.02.95 N 100 "Про затвердження Порядку обчислення середньої заробітної плати" та від 23.04.99 N 663 "Про норми відшкодування витрат на відрядження в межах України та за кордон".
Крім того, виявлено інші порушення фінансової дисципліни у представництвах Держпідприємництва у Запорізькій та Кіровоградській областях на загальну суму 0,93 тис. грн. в частині заниження в обліку вартості активів установи. Причина порушень - невиконання вимог Інструкції з обліку необоротних активів бюджетних установ, затвердженої наказом Головного управління Державного казначейства України від 17.07.2000 N 64, щодо збільшення вартості необоротних активів при проведенні модернізації, наказу Міністерства фінансів України від 16.05.96 N 99 "Про затвердження Інструкції про порядок реєстрації виданих, повернутих і використаних довіреностей на одержання цінностей" щодо оприбуткування довіреностей на позабалансовий облік.
Перевіркою представництва Держпідприємництва України у м. Києві встановлено порушення забезпечення належної організації бухгалтерського обліку в частині збереження окремих первинних документів і регістрів бухгалтерського обліку за 2003 рік і частково за 2004 рік. За результатами перевірки представництву направлено вимоги про поновлення бухгалтерського обліку та видано наказ (від 22.09.2005 N 83) про притягнення керівника до матеріальної відповідальності.
Окремо слід зазначити, що в представництвах Держпідприємництва у м. Севастополі та Закарпатській області до штатного розпису не введено посаду бухгалтера (або головного бухгалтера), чим порушено ст. 8 Закону України від 16 липня 1999 року N 996-XIV "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні".
Мали місце недоліки у веденні кадрового діловодства, такі як відсутність положень про відділи, посадових інструкцій керівників структурних підрозділів, недотримання рекомендацій щодо підготовки посадових інструкцій державних службовців, які містить Довідник типових професійно-кваліфікаційних характеристик посад державних службовців.
У ряді перевірених представництв має місце низький рівень забезпеченості технічними засобами. Водночас, у серпні 2005 року Головним контрольно-ревізійним управлінням України проведено планову перевірку контрольно-ревізійної роботи Комітету за останні три роки. Встановлено, що в минулі роки організація та планування контрольно-ревізійної роботи були неналежними, фактична завантаженість перевірок була недостатньою, про проведену контрольно-ревізійну роботу не завжди інформувалось ГоловКРУ.

................
Перейти до повного тексту