1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Рішення


ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ
РЕГУЛЯТОРНОЇ ПОЛІТИКИ ТА ПІДПРИЄМНИЦТВА
Р І Ш Е Н Н Я
06.11.2007 N 42
Про необхідність усунення порушень принципів державної регуляторної політики згідно з вимогами Закону України від 11.09.2003 N 1160-IV "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності" Радою міністрів Автономної Республіки Крим
На виконання вимог Закону України від 11.09.2003 N 1160-IV "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності", здійснюючи аналіз нормативно-правових актів центральних органів виконавчої влади щодо їх відповідності принципам державної регуляторної політики, Державний комітет України з питань регуляторної політики та підприємництва В С Т А Н О В И В:
Радою міністрів Автономної Республіки Крим прийнято постанову від 24.01.2005 N 23 "О проведении конкурса на перевозку пассажиров автомобильным транспортом на автобусных маршрутах общего пользования с привокзальной площади железнодорожного вокзала станции Симферополь" (далі - Постанова), додатком до якої є "Обязательные требования к претендентам для участия в конкурсе на право осуществления перевозок пассажиров автомобильным транспортом на автобусных маршрутах общего пользования с привокзальной площади железнодорожного вокзала станции Симферополь" (далі - Додаток).
Відповідно до частини другої статті 1 Закону України від 11.09.2003 N 1160-IV "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності" (далі - Закон) "регуляторний акт це:
прийнятий уповноваженим регуляторним органом нормативно-правовий акт, який або окремі положення якого спрямовані на правове регулювання господарських відносин, а також адміністративних відносин між регуляторними органами або іншими органами державної влади та суб'єктами господарювання;
прийнятий уповноваженим регуляторним органом інший офіційний письмовий документ, який встановлює, змінює чи скасовує норми права, застосовується неодноразово та щодо невизначеного кола осіб і який або окремі положення якого спрямовані на правове регулювання господарських відносин, а також адміністративних відносин між регуляторними органами або іншими органами державної влади та суб'єктами господарювання, незалежно від того, чи вважається цей документ відповідно до закону, що регулює відносини у певній сфері, нормативно-правовим актом".
За результатами проведеного аналізу Постанови встановлено, що вона має ознаки регуляторного акта у відповідності до вищенаведених положень Закону.
У відповідності до вимог Закону всі регуляторні акти Ради міністрів Автономної Республіки Крим, як регуляторного органу, повинні пройти процедуру погодження із Представництвом Держкомпідприємництва України в Автономній Республіці Крим, яке діє у відповідності до Положення про представництво Державного комітету України з питань регуляторної політики та підприємництва в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, затвердженого наказом Держкомпідприємництва України від 28.12.2004 N 148.
Проект Постанови та документи, передбачені статтею 21 Закону, а саме, аналіз регуляторного впливу цього проекту та копія оприлюдненого повідомлення про оприлюднення проекту з метою одержання зауважень і пропозицій, на погодження до Представництва Держкомпідприємництва України не надавались, що випливає з інформації, наданої Держкомпідприємництву України листом Представництва від 28.09.2007 N 02.02-14/473.
Відповідно до частини першої статті 25 Закону регуляторний акт не може бути прийнятий або схвалений уповноваженим на це органом виконавчої влади або його посадовою особою, якщо відсутній аналіз регуляторного впливу або проект регуляторного акта не був оприлюднений.

................
Перейти до повного тексту