- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Лист
ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ
РЕГУЛЯТОРНОЇ ПОЛІТИКИ ТА ПІДПРИЄМНИЦТВА
Л И С Т
Держпідприємництва розглянув звернення та в межах компетенції повідомляє таке.
Засади рекламної діяльності в Україні, регулювання відносин, що виникають у процесі виробництва, розповсюдження та споживання реклами встановлено Законом України
"Про рекламу".
Статтею 1 Закону України
"Про рекламу" визначено, що реклама - це інформація про особу чи товар, розповсюджена в будь-якій формі та в будь-який спосіб і призначена сформувати або підтримати обізнаність споживачів реклами та їх інтерес щодо таких особи чи товару.
Реклама на транспорті - це реклама, що розміщується на території підприємств транспорту загального користування, метрополітену, зовнішній та внутрішній поверхнях транспортних засобів та споруд підприємств транспорту загального користування і метрополітену.
Згідно з положеннями ст.18 цього
Закону, яка встановлює відносини, пов'язані з розміщенням реклами на транспорті, встановлено, що розміщення реклами на транспорті погоджується лише з власниками об'єктів транспорту або уповноваженими ними органами (особами). При погодженні розміщення реклами на транспорті втручання у форму та зміст реклами забороняється.
За умови розміщення реклами на транспорті з дотриманням вимог безпеки і правил дорожнього руху забороняється вимагати від власників транспортних засобів отримання дозволів, погоджень, інших документів щодо розміщення реклами.
Враховуючи наведене вище, на думку Держпідприємництва України, у разі розміщення суб'єктом господарювання реклами на транспорті, за умов дотримання ним відповідних положень Закону України
"Про рекламу", одержувати дозвіл на розміщення такої реклами не потрібно.
Заступник Голови | С.Іголкін |
Перейти до повного тексту