- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Лист
ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ
РЕГУЛЯТОРНОЇ ПОЛІТИКИ ТА ПІДПРИЄМНИЦТВА
Л И С Т
Міністерству економічного
розвитку і торгівлі України
Про розгляд листа
На виконання доручення Кабінету Міністрів України від 5 травня 2011 року N 22384/1/1-11 Державний комітет України з питань регуляторної політики та підприємництва розглянув лист від голови громадської організації "Спілка ветеранів військової служби м. Євпаторії" В.Чернавскова щодо деяких проблемних питань підприємницької діяльності ветеранів військової служби, звільнених в запас та у відставку, та, в межах компетенції, повідомляє наступне.
Щодо положень пункту 176.2 статті
176 Податкового кодексу України (далі - ПКУ) в частині вимог подання звітності зі сплати податку на доходи фізичних осіб зазначимо про таке. Законом України
"Про внесення змін до Податкового кодексу України", прийнятим Верховною Радою України 7 квітня 2011 року, внесено зміни до розділу IV ПКУ "Податок на доходи фізичних осіб". Зокрема, згідно внесених змін, особи, які відповідно до ПКУ мають статус податкових агентів, зобов'язані подавати у строки, встановлені цим Кодексом для податкового кварталу, податковий розрахунок суми доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, а також суми утриманого з них податку до органу державної податкової служби. Причому такий розрахунок подається лише у разі нарахування сум зазначених доходів платнику податку податковим агентом протягом звітного періоду. Запровадження інших форм звітності з зазначених питань не допускається.
Підпункт "д" пункту 176.2 статті
176 ПКУ, яким встановлювався обов'язок податкового агента подавати до органу державної податкової служби за місцем його реєстрації податкову декларацію з податку на доходи фізичних осіб за базовий податковий період, що дорівнює календарному місяцю, на виконання вищевказаного Закону було виключено.
Стосовно норм Закону України
"Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо строків виплати заробітної плати" зазначимо, що він був прийнятий з метою захисту прав найманих працівників на своєчасне одержання винагороди за працю. Крім того, цим Законом встановлюються лише граничні (а не конкретні) терміни виплати заробітної плати з метою захисту найманих працівників від зловживань з боку роботодавців. Питання щодо конкретних строків виплати заробітної плати та питання виплати авансу (попередньої плати, плати за ще не відпрацьований час та за роботу, яка має бути виконана) мають встановлюватися на договірній основі шляхом домовленостей між роботодавцем та трудовим колективом, про що зазначено і в листі Міністерства праці та соціальної політики України від 9 грудня 2010 року
N 912/13/155-10.
Організаційні відносини, пов'язані з передачею в оренду майна підприємств, заснованих на майні, що перебуває у комунальній власності, а також майнові відносини між орендодавцями та орендарями щодо господарського використання майна, що перебуває у комунальній власності, регулюються Законом України
"Про оренду державного та комунального майна" (далі - Закон про оренду майна). Порядок укладення договору оренди визначено статтею
9 цього
Закону.
Передача в оренду комунального майна здійснюється виключно на конкурсних засадах, крім комунального майна, що передається в оренду: бюджетним установам; музеям; підприємствам і громадським організаціям у сфері культури і мистецтв (у тому числі національним творчим спілкам та їх членам під творчі майстерні); громадським організаціям ветеранів; громадським організаціям інвалідів; центрам професійної, соціальної реабілітації інвалідів та центрам ранньої соціальної реабілітації дітей-інвалідів, а також підприємствам та організаціям громадських організацій інвалідів, яким визначена доцільність надання державної допомоги відповідно до статей
14-1 і
14-2 Закону України
"Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні"; Пенсійному фонду України та його органам; державним видавництвам та підприємствам книгорозповсюдження; вітчизняним видавництвам та підприємствам книгорозповсюдження книжкової продукції, що забезпечують підготовку, випуск та (чи) розповсюдження не менш як 50% книжкової продукції державною мовою (за винятком видань рекламного та еротичного характеру); релігійним організаціям для забезпечення проведення богослужінь, релігійних обрядів та церемоній.
................Перейти до повного тексту