1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Лист


ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ
РЕГУЛЯТОРНОЇ ПОЛІТИКИ ТА ПІДПРИЄМНИЦТВА
Л И С Т
29.12.2010 N 16848
Про надання роз'яснення
Державний комітет України з питань регуляторної політики та підприємництва розглянув Ваш лист щодо надання роз'яснення стосовно деяких проблемних питань необхідності погодження та одержання спеціального дозволу для проведення промо-заходів, та, в межах компетенції, додатково до листа N 15692/0/2-10 від 7 грудня 2010 року, повідомляє наступне.
Згідно термінології, наведеної у статті 1 Закону України "Про рекламу" (далі - Закон про рекламу), реклама - це інформація про особу чи товар, розповсюджена в будь-якій формі та в будь-який спосіб і призначена сформувати або підтримати обізнаність споживачів реклами та їх інтерес щодо таких особи чи товару. Особливістю реклами є, зокрема, її поширення на невизначене коло осіб (споживачів реклами).
Поняття "промо-захід" чинним законодавством не визначено. Разом з тим, заходи, які здійснюються з метою просування відповідного товару на ринок, проводяться організовано у певному приміщенні або на огородженому майданчику (у тому числі в місцях реалізації товару) у визначені строки, розраховані на зацікавлених та/або професійних відвідувачів, організатор яких обмежив відвідування заходу тими особами, яким відповідно до законодавства дозволяється продавати товар, що демонструється, є спеціальними виставковими заходами (стаття 1 Закону про рекламу) . Такі заходи спрямовані на конкретне коло осіб - зацікавлених та/або професійних відвідувачів.

................
Перейти до повного тексту