1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Лист


ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ
РЕГУЛЯТОРНОЇ ПОЛІТИКИ ТА ПІДПРИЄМНИЦТВА
Л И С Т
07.12.2010 N 15692
Про надання роз'яснення
( У додаток до Листа див. Лист Державного комітету України з питань регуляторної політики та підприємництва N 16848 від 29.12.2010 )
Державний комітет України з питань регуляторної політики та підприємництва розглянув Ваш лист щодо надання роз'яснення стосовно деяких проблемних питань необхідності погодження та одержання спеціального дозволу для проведення рекламних заходів, розміщення столів або промостійок у місці проведення рекламних заходів, та, в межах компетенції, повідомляє наступне.
Питання віднесення тієї чи іншої інформації до зовнішньої реклами необхідно вирішувати в кожному окремому випадку в установленому порядку.
Разом з тим, засади рекламної діяльності в Україні, регулювання відносин, що виникають у процесі виробництва, розповсюдження та споживання реклами визначено Законом України "Про рекламу" (далі - Закон) та Типовими правилами розміщення зовнішньої реклами, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2003 року N 2067.
Згідно термінології, наведеної у статті 1 Закону, заходи рекламного характеру - це заходи з розповсюдження реклами, які передбачають безоплатне розповсюдження зразків товарів, що рекламуються, та/або їх обмін споживачам однієї кількості чи одного виду товарів, що рекламуються, на інший.
Частиною першою статті 4 Закону України "Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності" визначено, що виключно законами, які регулюють відносини, пов'язані з одержанням документів дозвільного характеру, встановлюються:

................
Перейти до повного тексту