- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Лист
ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ
РЕГУЛЯТОРНОЇ ПОЛІТИКИ ТА ПІДПРИЄМНИЦТВА
Л И С Т
Раді міністрів Автономної
Республіки Крим,
обласним, Київській
та Севастопольській
міським державним
адміністраціям
З метою підготовки аналітичних матеріалів Уряду України щодо виконання Основних вимог до порядку взаємодії адміністратора з місцевими дозвільними органами, суб'єктами господарювання та територіальним органом спеціально уповноваженого органу з питань дозвільної системи у сфері господарської діяльності щодо видачі документів дозвільного характеру, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 21.05.2009
N 526 "Про заходи щодо упорядкування видачі документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності", просимо до 10.01.2011 надати інформацію станом на 01.12.2010 щодо:
- участі у роботі дозвільних центрів представників місцевих дозвільних органів, наявності копій розпорядчих документів про уповноваження представників на участь у роботі дозвільних центрів та режиму роботи дозвільних центрів (години роботи представників місцевих дозвільних органів) за формою, згідно з додатком 1 (по кожному району/місту);
- участі у роботі дозвільних центрів міст (обласних центрів) та Києво-Святошинської райдержадміністрації (Київська область) представників регіональних дозвільних органів за формою, згідно з додатком 2;
- дотримання вимог до приміщення дозвільних центрів - згідно додатка 3.
Також, пропонуємо організувати проведення протягом місяця анонімного опитування серед суб'єктів господарювання щодо якості роботи дозвільних центрів (форма анкети затверджена наказом Держкомпідприємництва від 03.07.2009
N 114) та до 10.01.2011 надати узагальнену інформацію по області (за формою, що додається (таблиці 1 - 17)).
Зазначені форми таблиць для заповнення розміщено на сайті Держкоміпдприємництва у розділі "Дозвільна система" / "Актуальна інформація".
Інформацію надавати в паперовому та електронному вигляді (E-mail: komorna@dkrp.gov.ua); контактна особа: Петросян Юлія Сергіївна - головний спеціаліст відділу контролю за дотриманням порядку видачі документів дозвільного характеру та координації роботи дозвільних центрів, департамент дозвільної системи, тел. 286-79-72.
Перший заступник Голови | Г.М.Яцишина |
Додаток 1
(приклад заповнення)
УЧАСТЬ У РОБОТІ ДОЗВІЛЬНИХ ЦЕНТРІВ
представників місцевих дозвільних органів (станом на 01.12.2010)
____________________ _______________________
(район, місто) (область)
N з/п |
Місцевий_дозвільний_орган |
Інформація щодо участі в роботі дозвільного центру (+ / -) |
Наявність копії розпорядчого документа про уповноваження представника на участь у роботі дозвільного центру |
Години роботи представників дозвільних органів в дозвільному центрі |
|
|
|
|
щоденно |
2 - 4 рази в тиждень |
1 раз в тиждень |
Інше* |
1. |
Територіальні (місцеві) органи центральних органів виконавчої влади: |
|
|
|
|
|
|
|
державного пожежного нагляду; |
+ |
- |
+ |
|
|
|
|
промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду; |
+ |
+ |
|
|
+ |
|
|
з питань охорони навколишнього природного середовища; |
- |
- |
|
|
+ |
|
|
карантину рослин; |
+ |
- |
|
|
+ |
|
|
з питань водного господарства; |
+ |
- |
|
+ |
|
|
|
з питань лісового господарства; |
- |
- |
|
|
+ |
|
|
із земельних ресурсів; |
+ |
+ |
+ |
|
|
|
|
ветеринарної медицини |
+ |
+ |
|
+ |
|
|
|
державного управління автомобільними дорогами; |
- |
+ |
+ |
|
+ |
|
2. |
Держархбудінспекції (інспекція державного архітектурно-будівельного контролю в АР Крим, областях, мм. Києві та Севастополі) |
+ |
- |
|
+ |
|
|
3. |
Держконтрольсільгосппроду; |
+ |
- |
|
|
+ |
За необхідністю |
4. |
Державної інспекції з енергозбереження; |
- |
- |
|
+ |
|
|
5. |
Держземінспекції; |
+ |
+ |
|
+ |
|
|
6. |
Державтоінспекції, головних управлінь МВС в АР Крим, областях, мм. Києві та Севастополі |
_ |
- |
|
|
+ |
|
7. |
Органів санітарно- епідеміологічної служби; |
+ |
- |
|
+ |
|
|
8 |
Структурні підрозділи виконавчих органів міських рад та районних держадміністрацій, органів і служб міських рад (у разі створення)** |
|
|
|
|
|
|
8.1 |
управління земельних ресурсів; |
+ |
+ |
|
+ |
|
|
8.2 |
відділ містобудування та архітектури |
+ |
- |
|
+ |
|
|
.... . |
......... . |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
_______________
* - у графі "інше" зазначається інший режим роботи представників дозвільних органів, наприклад: "2 рази в місяць", "за необхідністю"...
** - зазначаються всі структурні підрозділи, що беруть участь у роботі дозвільних центрів;
Додаток 2
УЧАСТЬ У РОБОТІ ДОЗВІЛЬНИХ ЦЕНТРІВ МІСТ
(обласних центрів) та Києво-Святошинської райдержадміністрації Київської області представників регіональних дозвільних органів* (станом на 01.12.2010)
__________________ ___________________
(місто) (область)
N з/п |
Регіональний дозвільний орган |
Інформація щодо участі в роботі дозвільного центру (+ / -) |
Наявність копії розпорядчого документа про уповноваження представника на участь у роботі дозвільного центру |
Години роботи представників регіональних дозвільних органів в дозвільному центрі |
|
|
|
|
щоденно |
1 раз в тиждень |
2 - 4 рази в тиждень |
інше |
1. |
|
|
|
|
|
|
|
2. |
|
|
|
|
|
|
|
... . |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
_______________
* заповнюється Києво-Святошинською райдержадміністрацією та виконавчими комітетами міських рад міст (обласних центрів), в яких, за згодою міських голів представники регіональних дозвільних органів забезпечують видачу документів дозвільного характеру, за аналогією заповнення Додатка 1.
Додаток 3
(приклад заповнення)
ДОТРИМАННЯ ВИМОГ
до приміщення дозвільного центру
Район/місто |
Розміщення дозвільного центру |
Створення умов у дозвільному центрі |
1 - 2 поверхи |
3 - 4 поверхи (за наявності ліфта) |
Окреме приміщення |
Вільний доступ осіб з обмеженими можливостями |
Вільний доступ до інформаційних стендів |
Облаштування |
Місця для відвідувачів |
Місць для заповнення документів, необхідних для видачі документів дозвільного характеру |
Приміщення для збереження документів (архів) |
Приклад заповнення таблиці 1 |
Власівський р-н н |
|
+ |
|
- |
- |
+ |
+ |
- |
м. Богодар |
|
|
+ |
+ |
+ |
- |
+ |
+ |
Таблиця 1
Приклад заповнення
1. Кількість суб'єктів господарювання, що пройшли анкетування
N |
Район/місто |
Загальна кількість суб'єктів господарювання, що пройшли анкетування по кожному окремому дозвільному центру |
Приклад заповнення таблиці 1: |
Миколаївська область |
1. |
Арбузинський р-н н |
30 |
2. |
Баштанський р-н н |
25 |
... . |
...... . |
|
|
|
|
23. |
|
|
24. |
м. Южноукраїнськ |
42 |
Всього: |
800 |
Таблиця 2
Приклад заповнення
(до п. 1 анкети)
2. Види послуг, які надавалися в приміщенні дозвільного центру
N |
Район/місто |
Види послуг |
консультування |
Отримання бланків для заповнення |
Отримання допомоги при заповненні заяв |
Здача документів |
Отримання документів дозвільного характеру |
Інше (зазначити) |
Приклад заповнення таблиці 2: |
Миколаївська область |
1. |
Арбузинський р-н н |
14 |
10 |
9 |
7 |
5 |
|
2. |
Баштанський р-н н |
22 |
15 |
5 |
15 |
14 |
|
... . |
........ . |
|
|
|
|
|
|
23. |
|
|
|
|
|
|
|
24. |
м. Южноукраїнськ |
30 |
28 |
26 |
22 |
18 |
|
Всього по області: |
292 |
254 |
198 |
215 |
205 |
|
Коментарі до таблиці 2: кожний окремий респондент відмічає тільки види послуг, які йому надавалися (тобто може відмітити всі колонки і консультування, ..., і отримання документів дозвільного характеру)
Таблиця 3
Приклад заповнення
(до п. 2 анкети)
3. Отримання дозвільного документу в дозвільному центрі
N |
Перелік документів дозвільного характеру |
Кількість документів дозвільного характеру |
Приклад заповнення таблиці 3: |
Миколаївська область |
1. |
Дозвіл на розміщення зовнішньої реклами |
10 |
2. |
Дозвіл на виконання будівельних робіт |
15 |
... . |
..... . |
|
|
|
|
30. |
|
|
60. |
Дозвіл на розроблення проекту відведення земельної ділянки |
20 |
Всього: |
205 |
Коментарі до таблиці 3: в графу (перелік документів дозвільного характеру) заносяться тільки ті документи дозвільного характеру, які отримав суб'єкт господарювання в даному дозвільному центрі, що проходив анкетування. Графа кількість документів дозвільного характеру повинна збігатися з графою отримання документів дозвільного характеру таблиці 2 (всього: 205 - 205)
Таблиця 4
Приклад заповнення
(до п. 3 анкети)
4. Джерела інформації, які використовуються при отриманні документа дозвільного характеру
N |
Район/місто |
Джерела інформації |
Інтернет |
Інформаційні стенди в приміщенні ДЦ |
Інформаційні стенди дозвільних органів |
ЗМІ |
Інше (зазначити) |
Приклад заповнення таблиці 4: |
Миколаївська область |
1. |
Арбузинський р-н н |
20 |
19 |
10 |
12 |
|
2. |
Баштанський р-н н |
22 |
15 |
14 |
11 |
|
... . |
...... . |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
24 |
м. Южноукраїнськ |
40 |
42 |
10 |
20 |
|
Всього по області: |
220 |
190 |
180 |
178 |
|
Коментарі до таблиці 4: кожний окремий респондент відмічає тільки ті джерела інформації, які використовував при отриманні документа дозвільного характеру (тобто може відмітити всі колонки і Інтернет, ..., і ЗМІ)
Таблиця 5
Приклад заповнення
(до п. 4. анкети)
5. Частота звернень до дозвільного центру при отриманні дозвільного документу
Коментарі до таблиці 5: в графу кількість звернень (2, 3, 4 і більше) заносимо ту кількість респондентів, які зверталися до дозвільного центру за отриманням документів дозвільного характеру
N |
Район/місто |
Кількість звернень |
2 рази, при здачі пакету документіи та отриманні документів дозвільного характеру |
3 рази |
4 рази |
більше |
Приклад заповнення таблиці 5: |
Миколаївська область |
1. |
Абузинський р-н |
14 |
10 |
5 |
1 |
2. |
Баштанський р-н |
20 |
19 |
2 |
- |
... |
... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
24. |
м. Южноукраїнськ |
27 |
7 |
3 |
- |
Всього по області: |
290 |
272 |
180 |
90 |
Таблиця 6
Приклад заповнення
(до п. 5 анкети)
6. Інформація щодо звернення в дозвільні органи поза єдиним дозвільним центром після звернення до єдиного дозвільного центру
N |
Район/місто |
ТАК |
НІ |
Приклад заповнення таблиці 6: |
Миколаївська область |
1. |
Арбузинський р-н |
2 |
20 |
2. |
Баштанський р-н |
1 |
22 |
... |
... |
|
|
|
|
|
|
24. |
м. Южноукраїнськ |
- |
33 |
Всього по області: |
35 |
210 |
Таблиця 7
Приклад заповнення
(до п. 6 анкети)
7. Порушення термінів підготовки та видачі документів дозвільного характеру в дозвільному центрі
N |
Район/місто |
ТАК |
НІ |
Приклад заповнення таблиці 7: |
Миколаївська область |
1. |
Арбузинський р-н |
- |
22 |
2. |
Баштанський р-н |
1 |
21 |
|
|
|
|
|
|
|
|
24. |
м. Южноукраїнськ |
- |
33 |
Всього по області: |
30 |
215 |
Таблиця 8
Приклад заповнення
(до п. 8 анкети)
8. Оцінка доступності послуг Дозвільного центру за 5-ти бальною шкалою (1 - найнижчий бал, 5 - найвищий бал)
N |
Район/місто |
Показники: |
|
Доступність та зручність місця розташування дозвільного центру |
Організація по прийому відвідувачів (черги) |
Просторість приміщення |
Облаштованість приміщення для відвідувачів (столи, стільці) |
Обсяг інформації про дозвільний центр, представлений в дозвільному центрі |
Наявність інформаційних вивісок про функціонування дозвільного центру при вході до будинку (приміщення) |
Наявність вивісок про графік роботи |
Наявність стендів з інформацією та бланками для відвідувачів |
Актуальність інформації на стендах (відповідність існуючим процедурам) |
Наявність книги відгуків/ пропозицій |
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
1 |
2 |
3 |
4 |
Приклад заповнення таблиці 8: |
Миколаївська область |
1. |
Арбузинський р-н |
- |
2 |
5 |
7 |
9 |
1 |
4 |
8 |
5 |
5 |
2 |
1 |
6 |
7 |
7 |
- |
1 |
4 |
9 |
9 |
1 |
1 |
7 |
7 |
7 |
1 |
2 |
6 |
8 |
6 |
- |
- |
5 |
9 |
9 |
- |
- |
6 |
8 |
9 |
- |
- |
7 |
7 |
9 |
- |
- |
9 |
9 |
2. |
Баштанський р-н |
1 |
4 |
8 |
5 |
5 |
1 |
2 |
6 |
8 |
6 |
- |
- |
6 |
8 |
9 |
- |
2 |
5 |
7 |
9 |
- |
- |
9 |
9 |
9 |
2 |
1 |
6 |
7 |
7 |
- |
- |
6 |
8 |
9 |
2 |
1 |
6 |
7 |
7 |
2 |
1 |
6 |
7 |
7 |
- |
2 |
5 |
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
24. |
м. Южноукраїнськ |
1 |
1 |
7 |
7 |
7 |
1 |
2 |
6 |
8 |
6 |
- |
- |
5 |
9 |
9 |
- |
- |
6 |
8 |
9 |
- |
- |
7 |
7 |
9 |
- |
- |
9 |
9 |
9 |
1 |
4 |
8 |
5 |
5 |
1 |
2 |
6 |
8 |
6 |
- |
- |
6 |
8 |
9 |
- |
2 |
5 |
7 |
Всього по області: |
20 |
70 |
90 |
90 |
85 |
95 |
40 |
40 |
90 |
90 |
22 |
70 |
70 |
95 |
98 |
18 |
71 |
89 |
97 |
80 |
95 |
40 |
40 |
90 |
90 |
20 |
70 |
90 |
90 |
85 |
22 |
70 |
70 |
95 |
98 |
95 |
40 |
40 |
90 |
90 |
18 |
71 |
89 |
97 |
80 |
95 |
40 |
40 |
90 |
................Перейти до повного тексту