1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Лист


ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ
РЕГУЛЯТОРНОЇ ПОЛІТИКИ ТА ПІДПРИЄМНИЦТВА
Л И С Т
09.12.2010 N 15779
Державним комітетом України з питань регуляторної політики та підприємництва розглянуто лист ... щодо надання роз'яснення стосовно деяких питань, застосування принципу мовчазної згоди у відносинах, пов'язаних з одержанням дозволу на розміщення зовнішньої реклами, та повідомляється.
Відносини, пов'язані з розміщенням зовнішньої реклами у населених пунктах, регулюються нормами статті 16 Закону України "Про рекламу" та Типовими правилами розміщення зовнішньої реклами, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2003 N 2067 (далі - Правила), які визначають порядок надання дозволів на розміщення такої реклами.
Щодо застосування принципу мовчазної згоди у відносинах, пов'язаних з одержанням дозволу на розміщення зовнішньої реклами
Згідно частини шостої статті 4-1 Закону України "Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності" у разі, якщо у встановлений законом строк суб'єкту господарювання не видано або не направлено документ дозвільного характеру чи рішення про відмову у його видачі, за умови подання таким суб'єктом господарювання або уповноваженою ним особою у встановленому законом порядку заяви та документів, передбачених для отримання або продовження права на провадження певних дій щодо здійснення господарської діяльності або видів господарської діяльності в повному обсязі, то через десять робочих днів з дня закінчення строку, встановленого для прийняття рішення про видачу або відмову у видачі документа дозвільного характеру, суб'єкт господарювання має право провадити певні дії щодо здійснення господарської діяльності або видів господарської діяльності. Копія опису прийнятих документів з відміткою про дату їх прийняття є підтвердженням подання заяви та документів адміністратору або дозвільному органу.

................
Перейти до повного тексту