1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Рішення


ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ
РЕГУЛЯТОРНОЇ ПОЛІТИКИ ТА ПІДПРИЄМНИЦТВА
Р І Ш Е Н Н Я
28.05.2010 N 423
Про відмову у погодженні проекту регуляторного акта
Державний комітет України з питань регуляторної політики та підприємництва у відповідності до Закону України "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності"
РОЗГЛЯНУВ:
проект постанови Кабінету Міністрів України "Про визначення компетентного органу з питань здійснення державного (офіційного) контролю" (надалі - проект Постанови) та документи, що додаються до нього листом Міністерства аграрної політики України N 37-15-10/5802 від 22.04.2010.
За результатами здійснення аналізу проекту Постанови та відповідного аналізу регуляторного впливу на дотримання вимог статей 4, 5, 8 і 9 Закону України "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності"
ВСТАНОВИВ:
Проектом Постанови пропонується визначити Державний комітет ветеринарної медицини єдиним компетентним органом з питань здійснення державного (офіційного) контролю за безпечністю готової продукції тваринного походження в процесі її виробництва та/або обігу з метою експорту, із видачею міжнародних ветеринарних (санітарних) сертифікатів.
Проте проект Постанови не може бути погодженим у запропонованій редакції з огляду на те, що розробником не дотримано відповідності даного проекту Постанови статтям 4 та 5 Закону України "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності".
Зокрема, стаття 5 Закону України "Про безпечність та якість харчових продуктів" N 771 від 23.12.97 (далі - Закон N 771) визначає перелік харчових продуктів та потужностей (об'єктів), підконтрольних Санітарній та Ветеринарній службам.
Так, згідно статті 5 Закону N 771, санітарна служба здійснює державний нагляд (державний санітарно-епідеміологічний нагляд) за всіма об'єктами санітарних заходів. Санітарна служба здійснює державний контроль у визначених санітарним законодавством випадках за такими харчовими продуктами на потужностях (об'єктах) з їх виробництва та/або обігу (далі - харчові продукти, підконтрольні санітарній службі):
- усі харчові продукти для спеціального дієтичного споживання;
- усі функціональні харчові продукти;
- усі харчові продукти, крім визначених у частині другій цієї статті.
Частиною 2 статті 5 Закону N 771 передбачено, що Ветеринарна служба здійснює державний контроль та державний нагляд за такими харчовими продуктами (далі - харчові продукти, підконтрольні ветеринарній службі):
- необроблені харчові продукти тваринного походження на потужностях (об'єктах) з їх виробництва;
- усі рослинні продукти, сільськогосподарська продукція та необроблені харчові продукти тваринного походження, що продаються на агропродовольчих ринках.
Ветеринарна служба здійснює державний контроль за виробництвом і готовою продукцією на м'ясопереробних, рибодобувних, рибопереробних, молокопереробних підприємствах, які використовують необроблені харчові продукти тваринного походження як сировину, та підприємствах гуртового зберігання необроблених харчових продуктів тваринного походження.
Крім того, відповідно до статті 7 Закону N 771 ветеринарна служба проводить державний ветеринарно-санітарний контроль та нагляд на потужностях (об'єктах) для вирощування (виробництва) тварин, необроблених харчових продуктів тваринного походження та обігу сільськогосподарської продукції і видає відповідні ветеринарні документи, що засвідчують їх ветеринарно-санітарний стан; здійснює державний контроль та/або державний нагляд на потужностях (об'єктах) з виробництва та обігу харчових продуктів, підконтрольних ветеринарній службі, та агропродовольчих ринках.

................
Перейти до повного тексту