- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Рішення
ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ
РЕГУЛЯТОРНОЇ ПОЛІТИКИ ТА ПІДПРИЄМНИЦТВА
Р І Ш Е Н Н Я
Про відмову у погодженні проекту регуляторного акта
доопрацьований проект наказу Національного агентства України з питань забезпечення ефективного використання енергетичних ресурсів "Про внесення Змін до наказу Національного агентства України з питань забезпечення ефективного використання енергетичних ресурсів від 30.03.2007 N 56" (далі - проект Наказу), а також документи, що надані до нього листом НАЕР від 13.04.2010 N 509-01/14/2-10.
Слід зазначити, що Держкомпідприємництво листом від 22.03.2010 N 3482 інформувало головного розробника з приводу зауважень, що виникли під час розгляду попередньої редакції проекту наказу "Про внесення Змін до наказу Національного агентства України з питань забезпечення ефективного використання енергетичних ресурсів від 30.03.2007 N 56".
Так, серед основних зауважень увагу розробника було акцентовано на необхідності викладення положень проекту регуляторного акта з дотриманням логічної послідовності.
Як зазначено вище, під час розгляду доопрацьованої редакції проекту Наказу, встановлено, що діючу редакцію розділу 2
Порядку пропонується доповнити положеннями, які регламентуватимуть вимоги до процедури відкликання відповідних рішень конкурсної комісії у випадку виникнення об'єктивних підстав.
Вважаємо за необхідне зауважити, що розділ 2
Порядку містить положення, які врегульовують "процедуру конкурсного відбору експертних установ для здійснення ними технічної експертизи когенераційної установки" та відповідно встановлюють вимоги до учасників (заявників) в частині подання необхідних документів, визначають склад комісії, етапи підготовки і розгляду матеріалів, а також процедури проведення засідання і прийняття рішення щодо визнання суб'єкта господарювання експертною установою.
При цьому пунктом 2.1
Порядку визначено, що "мета конкурсного відбору - відбір технічно компетентних заявників".
Таким чином, з огляду на те, що блок питань, які врегульовані положеннями розділу 2
Порядку, є чітко визначеним та відповідає назві даного розділу, вважаємо за необхідне рекомендувати розробнику переглянути спосіб, у який запропоновано внести зміни до діючої редакції
Порядку та здійснити відокремлення норм, що стосуються питань відкликання рішень конкурсної комісії, з наступним їх закріпленням у окремому розділі.
Одночасно, у разі неприйнятності вищезапропонованого способу розробнику доцільно розглянути можливість внесення змін до назви розділу 2
Порядку, передбачивши, що його положення, окрім процедури конкурсного відбору експертних установ, охоплюють та врегульовують процедуру відкликання рішень конкурсної комісії.
З урахуванням викладеного вважаємо за необхідне зазначити, що спосіб, у який передбачається викласти положення розділу 2
Порядку організації конкурсного відбору експертних установ на здійснення кваліфікації когенераційної установки, порушує послідовність викладення, в той час як відповідно до вимог статті
5 Закону України
"Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності" встановлено обмеження в частині необхідності викладення положень регуляторного акта у спосіб, який є доступним та однозначним для розуміння особами, які повинні впроваджувати або виконувати вимоги цього регуляторного акта.
................Перейти до повного тексту