1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Рішення


ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ
РЕГУЛЯТОРНОЇ ПОЛІТИКИ ТА ПІДПРИЄМНИЦТВА
Р І Ш Е Н Н Я
17.05.2010 N 374
Про відмову у погодженні проекту регуляторного акта
Державний комітет України з питань регуляторної політики та підприємництва у відповідності до Закону України "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності" розглянув проект Закону України "Про внесення змін до статті 21 Закону України "Про рекламу" (надалі - проект Закону) та документи, що додаються до нього подані на погодження листом Міністерства охорони здоров'я України від 30.03.2010 N 18.1939/10-07 та на виконання доручення Кабінету Міністрів України від 16.04.2010 N 11716/172/1-10 до листа Міністерства охорони здоров'я України від 09.04.2010 N 18.07-10/993/09-2112.
За результатами здійснення аналізу проекту Закону та відповідного аналізу регуляторного впливу на дотримання вимог статей 4, 5, 7, 8 і 9 Закону України "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності" (далі - Закон)
ВСТАНОВИВ:
проектом Закону передбачається внести зміни в статтю 21 Закону України "Про рекламу", з метою впровадження цілісної системи державного управління рекламою лікарських засобів, медичної техніки, методів профілактики, діагностики, лікування і реабілітації, шляхом погодження її змісту із спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади в галузі охорони здоров'я.
Проте, проект Закону потребує доопрацювання та не може бути погодженим у запропонованій редакції з огляду на те, що розробником не дотримано відповідності даного проекту Закону статтям 4 і 8 Закону України "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності".
Зокрема, проект Закону спрямований на захист споживачів від впливу неякісної реклами лікарських засобів, медичної техніки, методів профілактики, діагностики, лікування і реабілітації, шляхом запровадження процедури погодження змісту реклами зі спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади в галузі охорони здоров'я з подальшим розробленням Порядку, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України, відповідно до якого дана процедура буде здійснюватись.
Разом з цим, розробник зазначає, що прийняття запропонованого проекту Закону, дозволить запровадити правовий механізм узгодження інформації, яка розміщується у рекламі лікарських засобів, медичної техніки, методів профілактики, діагностики, лікування і реабілітації зі спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади в галузі охорони здоров'я, шляхом надання останньому повноваження здійснювати контроль за дотриманням суб'єктами господарювання у сфері реклами вимог законодавства України про рекламу.
Однак, проаналізувавши норми Положення про Міністерство охорони здоров'я України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02.11.2006 N 1542, та інших законодавчих актів України, у яких визначені повноваження спеціально уповноваженого центрального органу виконавчої влади в галузі охорони здоров'я, можна дійти висновку, що Міністерство охорони здоров'я України не має повноважень здійснювати контроль за дотриманням рекламодавцями законодавства України про рекламу.

................
Перейти до повного тексту