1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Лист


ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ
РЕГУЛЯТОРНОЇ ПОЛІТИКИ ТА ПІДПРИЄМНИЦТВА
Л И С Т
23.04.2010 N 5169
Відповідно до п. 3 Протоколу наради під головуванням Віце-прем'єр-міністра України Тігіпка С.Л. (з обговорення питань поліпшення регуляторного середовища від 13.04.2010 (доручення Кабінету Міністрів України від 14.04.2010 N 20034/0/1-10)) та на виконання доручення Кабінету Міністрів України від 14.04.2010 N 1728/7/1-09 щодо надання конкретних пропозицій та зауважень до проекту Закону України "Про перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності" (реєстр. N 3224) для подання їх Урядом до Верховної Ради України при підготовці законопроекту до розгляду у другому читанні Держкомпідприємництво інформує.
З набранням чинності змін до Закону України "Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності" (Законом від 11.02.2010 N 1869-VI) та інших законів України, що регулюють відносини, пов'язані з одержанням документів дозвільного характеру (прийнятих у 2009 - першому кварталі 2010 років), законопроект (реєстр. N 3224, прийнятий у першому читанні 13.01.2009) потребував додаткового та суттєвого доопрацювання.
У зв'язку з вищевикладеним, Держкомпідприємництвом 19.04.2010 проведено нараду з представниками центральних органів виконавчої влади, міжнародних та вітчизняних експертів, об'єднань підприємців щодо обговорення питання складання Переліку документів дозвільного характеру, за результатами якої центральні органи виконавчої влади та інші учасники мали подати до Держкомпідприємництва у термін до 21.04.2010 конкретні пропозиції до вказаного законопроекту.
Слід зазначити, що представниками центральних органів виконавчої влади висловлено позицію про складність віднесення окремих документів до дозвільних, а також щодо доцільності включення окремих документів до вказаного Переліку документів дозвільного характеру, зокрема, висновків, погоджень, що передують отриманню основного документа дозвільного характеру; висновків за результатами проведення експертизи; погодження разової ліцензії на провадження зовнішньоекономічної діяльності; погодження маршрутів перевезення небезпечних, надгабаритних і великовагових вантажів тощо (Мінекономіки, Департамент ДАІ МВС, Держкомветмедицини, Держгірпромнагляд, Держмитслужби, Головдержкарантин, асоціація міжнародних перевізників, ДП "СМАП").
Крім того, представниками центральних органів виконавчої влади висловлено занепокоєння з наступного приводу.
Виходячи з того, що необхідність отримання документів дозвільного характеру має бути визначена виключно законом, до вказаного Переліку не потрапить низка дозвільних документів, які є необхідними, доцільними, але вони передбачені лише на рівні підзаконних актів (свідоцтво про проведення гастрольного заходу; дозвіл на право відкриття та функціонування штемпельно-граверних майстерень).

................
Перейти до повного тексту