1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Рішення


ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ
РЕГУЛЯТОРНОЇ ПОЛІТИКИ ТА ПІДПРИЄМНИЦТВА
Р І Ш Е Н Н Я
23.04.2010 N 323
Про відмову в погодженні проекту регуляторного акта
Державним комітетом України з питань регуляторної політики та підприємництва у відповідності до Закону України "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності" розглянуто проект постанови Кабінету Міністрів України "Про затвердження Порядку розроблення, погодження, затвердження, внесення змін до будівельних норм та визнання їх такими, що втратили чинність" (далі - проект постанови), наданий листом Міністерства регіонального розвитку та будівництва України від 24.03.2010 N 12/19-2-13-10-2929.
За результатами здійсненого аналізу встановлено, що розробником не дотримано вимог статей 4, 5, 8 Закону України "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності" (далі - Закон).
Відповідно до абзацу другого статті 5 вищезазначеного Закону забезпечення здійснення державної регуляторної політики включає встановлення єдиного підходу до підготовки аналізу регуляторного впливу.
Також згідно з статтею 8 цього ж Закону стосовно кожного проекту регуляторного акта його розробником готується аналіз регуляторного впливу (далі - АРВ).
Відповідно до пункту 10 Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 11 березня 2004 р. N 308 (далі - Методика), прогнозні значення показників результативності регуляторного акта встановлюються протягом різних періодів після набрання чинності актом, обов'язковими з яких повинні бути:
розмір надходжень до державного та місцевих бюджетів і державних цільових фондів, пов'язаних з дією акта;
кількість суб'єктів господарювання та/або фізичних осіб, на яких поширюватиметься дія акта;
розмір коштів і час, що витрачатимуться суб'єктами господарювання та/або фізичними особами, пов'язаними з виконанням вимог акта;
рівень поінформованості суб'єктів господарювання та/або фізичних осіб з основних положень акта.
У зв'язку з цим, в розділі 9 АРВ потрібно навести відповідні відомості за вказаними вище прогнозними значеннями показників результативності регуляторного акта, таких показників повинно бути не менше чотирьох.
Прогнозні значення показників результативності регуляторного акта можуть бути виражені у кількісній формі. У разі неможливості обчислення розмірів тієї чи іншої вигоди або витрати наводиться текстовий опис результативності акта (пункт 11 Методики) .
Відповідно до статті 10 вищенаведеного Закону стосовно кожного регуляторного акта послідовно здійснюється базове, повторне та періодичне відстеження його результативності.
Крім цього, відповідно до пункту 12 Методики при визначенні заходів, з допомогою яких буде здійснюватися відстеження результативності регуляторного акта, зазначаються строки проведення базового та повторного відстеження результативності акта; вид даних (статистичних, наукових досліджень або опитувань), які використовуватимуться для такого відстеження; групи осіб, що відбиратимуться для участі у відповідному опитуванні; наукові установи, що залучатимуться для відстеження.

................
Перейти до повного тексту