1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Лист


ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ
РЕГУЛЯТОРНОЇ ПОЛІТИКИ ТА ПІДПРИЄМНИЦТВА
Л И С Т
15.01.2010 N 185
Про розгляд звернення
Шановна Наталіє Анатоліївно!
Державний комітет України з питань регуляторної політики та підприємництва розглянув Ваш лист від 02.12.2009 N 1/18/01-3157 щодо проектів законів України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України" і "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення оподаткування суб'єктів малого підприємництва" та в межах компетенції повідомляє наступне.
Питання щодо скасування ринкового збору обговорюється фахівцями та підприємцями тривалий час.
Особливо гостро це питання постало на початку 2009 року у зв'язку із стрімким підвищенням розмірів ставок ринкового збору.
Така ситуація зумовлена існуванням двох нормативно-правових актів, якими є Декрет Кабінету Міністрів України від 20.05.93 N 56-93 "Про місцеві податки та збори" (далі - Декрет) та Указ Президента України від 28.06.99 N 761/99 "Про впорядкування механізму сплати ринкового збору" (далі - Указ), які визначають різні механізми встановлення розміру ринкового збору.
Так, згідно з Указом ставка ринкового збору за день торгівлі встановлюється у розмірі від 0,05 до 0,15 неоподатковуваного мінімуму доходів громадян (0,85-2,55 грн.) для фізичних осіб і від 0,2 до 2 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (3,40-34 грн.) для юридичних осіб за кожне торговельне місце.
Відповідно до Декрету граничний розмір ринкового збору не повинен перевищувати 20 відсотків мінімальної заробітної плати для громадян і трьох мінімальних заробітних плат для юридичних осіб залежно від ринку, його територіального розміщення та назву продукції (товару).
Виходячи з розміру мінімальної заробітної плати, встановленої на 30.12.2009 (922 грн.), максимальний розмір ринкового збору відповідно до Декрету має становити 184,4 грн. для фізичних осіб та 2766,0 грн. для юридичних осіб.

................
Перейти до повного тексту