- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Лист
ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ
РЕГУЛЯТОРНОЇ ПОЛІТИКИ ТА ПІДПРИЄМНИЦТВА
Л И С Т
Державний комітет України з питань регуляторної політики та підприємництва розглянув звернення щодо необхідності отримання дозволу на розміщення вивіски як об'єкта зовнішньої реклами та в межах компетенції повідомляє таке.
Засади рекламної діяльності в Україні, регулювання відносин, що виникають у процесі виробництва, розповсюдження та споживання реклами, встановлено Законом України
"Про рекламу".
Статтею 1 Закону України
"Про рекламу" визначено, що реклама - це інформація про особу чи товар, розповсюджена в будь-якій формі та в будь-який спосіб і призначена сформувати або підтримати обізнаність споживачів реклами та їх інтерес щодо таких особи чи товару.
Зовнішня реклама - реклама, що розміщується на спеціальних тимчасових і стаціонарних конструкціях, розташованих на відкритій місцевості, а також на зовнішніх поверхнях будинків, споруд, на елементах вуличного обладнання, над проїжджою частиною вулиць і доріг.
При цьому частиною сьомою статті 8 згаданого
Закону встановлено, що розміщення інформації про виробника товару та/або товар у місцях, де цей товар реалізується чи надасться споживачеві, не вважається рекламою.
Підпунктом 1.2 пункту 1 Порядку розміщення об'єктів зовнішньої реклами у м.Києві (далі - Порядок розміщення), затвердженого розпорядженням Київської міської державної адміністрації від 02.12.2002 р.
N 2159 (зареєстрованим у Київському міському управлінні юстиції 19.12.2002 р. за N 92/475), визначено поняття інформаційна вивіска - інформація (вивіска) про особу на фасаді біля входу (в'їзду) або про її продукцію у вітрині споруди, де ця особа займає приміщення. При цьому під вивіскою розуміється елемент оформлення фасаду, що містить інформацію про зареєстроване найменування особи, включаючи герби, емблеми, знаки для товарів та послуг.
................Перейти до повного тексту