1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Лист


ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ
РЕГУЛЯТОРНОЇ ПОЛІТИКИ ТА ПІДПРИЄМНИЦТВА
Л И С Т
09.12.2009 N 15181
Державний комітет України з питань регуляторної політики та підприємництва розглянув лист від ... щодо реалізації постанови Кабінету Міністрів України від 21.05.2009 N 526 "Про заходи щодо упорядкування видачі документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності" та повідомляє наступне.
З метою чіткого визначення та розмежування повноважень адміністратора та представників місцевих дозвільних органів, що беруть участь у роботі дозвільного центру, Комітетом внесено зміни до Типового положення про адміністратора та порядок його взаємодії з місцевими дозвільними органами, суб'єктами господарювання та територіальним органом спеціально уповноваженого органу з питань дозвільної системи у сфері господарської діяльності, затверджені наказом Державного комітету України з питань регуляторної політики та підприємництва від 12.10.2009 N 176 "Про внесення змін до наказу Державного комітету України з питань регуляторної політики та підприємництва від 05.12.2005 N 116" (зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 09.11.2009 за N 1047/17063) (далі - Типове положення).
При зверненні суб'єкта господарювання до адміністратора щодо отримання документа дозвільного характеру, останній проводить реєстрацію заяви та документів, що додаються до неї, у Журналі обліку/реєстрації заяв та документів, необхідних для видачі документа дозвільного характеру, які подає суб'єкт господарювання або уповноважена ним особа, що передбачено підпунктом 1.2.3 пункту 1 розділу V зазначеного вище Типового положення.
У разі звернення суб'єкта господарювання щодо отримання документа дозвільного характеру до уповноважених представників місцевих (регіональних) дозвільних органів, що беруть участь у роботі дозвільного центру, останні, згідно з пунктом 2 розділу IV Типового положення, ведуть облік звернень суб'єктів господарювання. Відповідна інформація заноситься до листа-обліку, який після закінчення прийому суб'єктів господарювання передається адміністратору. Лист-облік має містити інформацію щодо найменування суб'єктів господарювання, документів дозвільного характеру, за якими вони звернулись та інше. Лист-облік може вестись в електронному вигляді.

................
Перейти до повного тексту