1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Рішення


ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ
РЕГУЛЯТОРНОЇ ПОЛІТИКИ ТА ПІДПРИЄМНИЦТВА
Р І Ш Е Н Н Я
23.05.2007 N 36
Про необхідність усунення порушень принципів державної регуляторної політики Київською обласною державною адміністрацією
На виконання Закону України від 11.09.2003 N 1160-IV "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності" (далі - Закон), здійснивши експертизу регуляторного акта - розпорядження голови Київської обласної державної адміністрації від 14.03.2007 N 160 "Про деякі заходи з організації автобусного перевезення пасажирів у Київській області" (далі - розпорядження), Державний комітет України з питань регуляторної політики та підприємництва В С Т А Н О В И В:
Розпорядження відповідно до статті 1 Закону належить до категорії регуляторних актів, оскільки відповідає визначеним критеріям та являє собою прийнятий уповноваженим регуляторним органом офіційний письмовий документ, який встановлює, змінює норми права, застосовується неодноразово та щодо невизначеного кола осіб і який спрямований на правове регулювання господарських відносин, а також адміністративних відносин між регуляторними органами або іншими органами державної влади та суб'єктами господарювання.
Враховуючи зазначене, процесуальні питання, пов'язані з його прийняттям та реалізацією, регулюються Законом України "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності".
Згідно зі статтями 8 та 9 Закону стосовно кожного проекту регуляторного акта розробником готується аналіз регуляторного впливу, а також кожен проект регуляторного акта оприлюднюється в обов'язковому порядку з метою забезпечення законодавчо визначених гарантій щодо одержання та врахування розробником проекту наданих зауважень та пропозицій щодо його змісту, форми та рівня регулювання.
Прийняття розпорядження здійснено з порушенням таких принципів державної регуляторної політики, як передбачуваність, а також прозорість та врахування громадської думки.
Проект розпорядження разом із відповідним аналізом регуляторного впливу не був оприлюднений у спосіб, передбачений частиною другою статті 13 Закону з метою одержання та врахування розробником проекту наданих зауважень та пропозицій.
Відповідно до частини першої статті 25 Закону регуляторний акт не може бути прийнятий або схвалений уповноваженим на це органом виконавчої влади або його посадовою особою, якщо наявна хоча б одна з таких обставин:
відсутній аналіз регуляторного впливу;
проект регуляторного акта не був оприлюднений;
проект регуляторного акта не був поданий на погодження із спеціально уповноваженим органом або його відповідним територіальним органом.
Крім того, пункти даного розпорядження (п. 2, 3) про утворення обласного конкурсного комітету з питань перевезення пасажирів суперечать вимогам Закону України "Про автомобільний транспорт" (ст. 44).

................
Перейти до повного тексту