1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Лист


ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ
РЕГУЛЯТОРНОЇ ПОЛІТИКИ ТА ПІДПРИЄМНИЦТВА
Л И С Т
18.11.2004 N 7161
Про реорганізацію ВАТ шляхом приєднання до нього ТОВ
На Ваше звернення щодо деяких питань, що виникли при проведенні реорганізації юридичної особи шляхом приєднання до неї іншої юридичної особи, повідомляємо наступне.
Щодо державної реєстрації припинення юридичної особи, що приєдналася до іншої юридичної особи повідомляємо, що Держпідприємництвом України як органом, до компетенції якого відносяться питання методології державної реєстрації, листом від 23.07.2004 N 5027 надано роз'яснення до регіональних представництв про порядок припинення юридичної особи, процедура ліквідації якої розпочалася до введення в дію Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців" (далі - Закон про реєстрацію), з проханням довести дані роз'яснення до державних реєстраторів, а саме:
"У разі, коли засновниками (учасниками) юридичної особи прийнято рішення про її ліквідацію та/або здійснено ліквідаційну процедуру, в тому числі опубліковано повідомлення про ліквідацію цієї юридичної особи в друкованих засобах масової інформації, до набрання чинності Закону про реєстрацію, то державний реєстратор не повинен зобов'язати таких суб'єктів господарювання повторно розміщувати повідомлення про ліквідацію в "Бюлетені державної реєстрації".
В такому випадку проводиться державна реєстрація припинення юридичної особи відповідно до вимог статті 36 Закону про реєстрацію.
При цьому спочатку подається реєстраційна картка за формою N 6 для включення відомостей про цю юридичну особу до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, після чого вносяться відомості про прийняте рішення про припинення юридичної особи та його дату, а також дату публікації. Примірник рішення про ліквідацію юридичної особи та примірник друкованого засобу масової інформації з повідомленням про ліквідацію цієї юридичної особи державний реєстратор залучає до реєстраційної справи.
Крім цього, частиною першою статті 37 Закону про реєстрацію, якою встановлюється перелік документів, які подаються для проведення державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті злиття, приєднання, поділу або перетворення, визначено, що ці документи подаються не раніше двох місяців з дати публікації повідомлення.
Щодо вимог статті 37 Закону про реєстрацію щодо надання державному реєстратору документа про узгодження плану реорганізації з органом державної податкової служби повідомляємо, що відповідно до вимог пункту 13.2 статті 13 Закону України "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами" повідомити податковий орган про прийняття рішення щодо проведення будь-яких видів реорганізації та надати податковому органу план такої реорганізації зобов'язаний платник податку, активи якого передані у податкову заставу, або той, хто скористався правом реструктуризації податкового боргу.
Враховуючи зазначене вище, Держпідприємництво вважає, що документом органу державної податкової служби може бути довідка про те, що активи товариства не передані у податкову заставу та товариство не має податкового боргу.

................
Перейти до повного тексту