- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Лист
ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ
РЕГУЛЯТОРНОЇ ПОЛІТИКИ ТА ПІДПРИЄМНИЦТВА
Л И С Т
Громадській організації
"Новий напрямок"
69096, м. Запоріжжя,
вул. Бородинська, 20,
кв. 234
Про розгляд звернення
Державний комітет України з питань регуляторної політики та підприємництва розглянув лист (вх. N 3004 від 27.04.2004 року) та надає в межах своєї компетенції наступні відповіді.
Питання 1 та 5 щодо відповідальності державних службовців у випадку отримання не передбачених чинним законодавством винагород за прийняття відповідного рішення спеціально уповноваженого органу з питань ліцензування.
Законом України "Про ліцензування певних видів господарської діяльності від 01.06.2000 року
N 1775-III, який є базовим у сфері ліцензування, чи будь-яким іншим нормативно-правовим актом не передбачено обов'язку, вимоги сплачувати грошові кошти для прийняття будь-якого рішення Держпідприємництвом. Отримання таких коштів державним службовцем тягне за собою юридичну відповідальність, а саме: кримінальну, цивільно-правову, адміністративну, матеріальну та дисциплінарну згідно чинного законодавства.
Питання 2 щодо доцільності діяльності експертно-апеляційної ради при Держпідприємництві.
Діяльність експертно-апеляційної ради передбачена статтею 7 Закону України
"Про ліцензування певних видів господарської діяльності". Саме на підставі: цього Закону експертно-апеляційна рада була створена та діє при Державному комітеті України з питань регуляторної політики та підприємництва.
Експертно-апеляційна рада є постійно діючим колегіальним консультативно-дорадчим органом з питань ліцензування при Держпідприємництві. Положення про експертно-апеляційну раду затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 8 листопада 2000 року
N 1669.
Робота експертно-апеляційної ради є вкрай важливою, а її допомога підприємцям в разі подання заяв (скарг, апеляцій) на дії органу ліцензування - реальною.
Стислий термін, протягом якого експертно-апеляційною радою повинно бути розглянуто подану скаргу (до 20 робочих днів), змогу суб'єкту господарювання захищати свої права більш оперативно, ніж у випадку звернення цього суб'єкта до суду (господарського суду).
................Перейти до повного тексту