1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Лист


ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ
РЕГУЛЯТОРНОЇ ПОЛІТИКИ ТА ПІДПРИЄМНИЦТВА
Л И С Т
29.04.2004 N 3053
Про розгляд листа
Державний комітет України з питань регуляторної політики та підприємництва розглянув пропозиції Представництва Держпідприємництва України у Дніпропетровській області, викладені у листі від 22.04.2004 N 228/02 щодо усунення проблем, які виникли у суб'єктів господарювання з прийняттям постанови Кабінету Міністрів України від 27.08.2003 N 1351 "Про затвердження тарифів (прейскурантів) на роботи і послуги, що виконуються і надаються за плату установами та закладами державної санітарно-епідеміологічної служби" (далі - постанова N 1351), та необхідності ініціювання відміни зазначеної постанови. Щодо порушеного питання повідомляємо наступне.
У жовтні 2003 року на підставі ряду звернень суб'єктів господарювання і їх пропозицій, в тому числі і з Дніпропетровської області, та проведеного аналізу ситуації, що склалася в областях із впровадженням постанови N 1351, Держпідприємництва України вийшов з обґрунтованою ініціативною пропозицією до Міністерства охорони здоров'я України щодо необхідності внесення відповідних змін до постанови N 1351.
Міністерство охорони здоров'я України вжило відповідних заходів з метою врегулювання зазначеного питання. Було розроблено проект постанови Кабінету Міністрів України "Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 27 серпня 2003 N 1351", в опрацюванні якого, починаючи з грудня 2003 року, бере участь Держпідприємництва України разом з іншими зацікавленими міністерствами.
Але на сьогодні зазначений проект постанови Кабінету Міністрів України дорученням Кабінету Міністрів України від 5 квітня 2004 р. до 69339/3/103 повернено Міністерству охорони здоров'я України на доопрацювання спільно з Міністерством фінансів України, Міністерством економіки України та з питань європейської інтеграції, Державним комітетом України з питань регуляторної політики та підприємництва.
Держпідприємництва України також стурбований затягуванням вирішення проблеми. Тим більше, що набутий піврічний досвід застосування постанови N 1351 переконливо доводить неефективність та недоцільність для держави запровадження єдиних тарифів у зазначеній сфері без урахування особливостей ведення господарської діяльності в кожній окремо взятій області, місті, селі.

................
Перейти до повного тексту