1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Лист


ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ
РЕГУЛЯТОРНОЇ ПОЛІТИКИ ТА ПІДПРИЄМНИЦТВА
Л И С Т
14.04.2004 N 2410
Свенцицькій О.Ц.
Закритому акціонерному
товариству "Житомирські
ласощі"
вул. Щорса, 67,
м. Житомир, 10003
Про розгляд листа
Державний комітет України з питань регуляторної політики та підприємництва розглянув Ваш лист від 11.03.2004 N 709 і повідомляє наступне.
Відповідно до частини 2 статті 24 Закону України від 04.03.92 N 2163-XII "Про приватизацію майна державних підприємств" (далі - Закон) в попередній редакції товариству покупців, створеному працівниками підприємства згідно з статтею 8 цього Закону, яке стало власником свого підприємства в результаті викупу підприємства, купівлі його на аукціоні, за конкурсом, придбання 51 і більше відсотків акцій, за його згодою відповідний державний орган приватизації безоплатно передає об'єкти соціально-побутового призначення, створені за рахунок коштів фонду соціального розвитку (аналогічних фондів) зазначеного підприємства із зменшенням ціни, за яку було придбано майно підприємства, на суму початкової ціни зазначеного майна.
З метою визначення єдиного підходу до порядку застосування норм статті 24 Закону та забезпечення правового підходу для відстоювання державних інтересів під час судових спорів з приводу неоднозначного тлумачення зазначених норм Фонд державного майна України надає в своєму інструктивному листі від 06.03.2003 N 10-25-2822 тлумачення терміна "безоплатна передача".
Як зазначає Фонд державного майна, передача саме у власність має бути обумовлена нормативними актами, на підставі яких здійснюють свою діяльність державні органи приватизації відповідно до Конституції України (стаття 19). Ні статтею 24 Закону, ні іншими нормативними актами Фонду державного майна України та його регіональним відділенням як суб'єктам цивільних правовідносин не надано право передачі об'єктів, визначених статтею 24, у власність на безоплатній основі.

................
Перейти до повного тексту