1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Роз"яснення


ДЕРЖАВНА СЛУЖБА СТАТИСТИКИ УКРАЇНИ
РОЗ'ЯСНЕННЯ
21.07.2017 N 17.4-12/11
ЗАТВЕРДЖУЮ
Голова Державної служби статистики України
_____________ І. Є. Вернер
21 липня 2017 року
Роз'яснення щодо форми державного статистичного спостереження N 7-торг (річна) "Звіт про наявність торгової мережі"
І. Загальні положення
1. Роз’яснення містять інформацію щодо показників форми державного статистичного спостереження N 7-торг (річна) "Звіт про наявність торгової мережі" (далі - форма) про наявність торгової мережі юридичних осіб, основним видом діяльності яких є роздрібна торгівля.
2. Форма містить дані щодо наявності торгової мережі (сукупності об'єктів роздрібної торгівлі, розміщених на визначеній території) станом на 1 січня року, що настає за звітним.
3. Форма охоплює дані про кількість діючих об'єктів роздрібної торгівлі та торгову площу магазинів у цілому по підприємству за сукупністю характерних ознак діяльності, типів і видів мережі, за спеціалізацією, за регіонами здійснення діяльності.
4. Форма відображає показники, сформовані за даними технічних паспортів щодо об’єктів нерухомого майна, документів щодо орендної плати тощо.
5. За відсутності даних відповідні графи (рядки) форми містять прочерки.
ІІ. Показники форми
1. Розділ І "Наявність торгової мережі у межах регіону місцезнаходження респондента" містить узагальнену інформацію про об’єкти роздрібної торгівлі, які здійснюють діяльність у межах регіону, на території якого знаходиться підприємство (юридична особа).
2. У графі 1 "Кількість діючих об’єктів" наводиться кількість об'єктів (закладів), яка включає в себе кількість місцевих одиниць (структурних підрозділів) суб'єктів господарювання, які фактично працюють на звітну дату або тимчасово не працюють (не більше 6 місяців), де здійснюється продаж споживчих товарів безпосередньо населенню для особистого споживання.
3. У графі 2 "Торгова площа магазинів" наводяться дані у цілих числах щодо площі, на якій здійснюється продаж товарів, та площі для розміщення служб із додаткового обслуговування покупців (наприклад, відділ замовлень, кафетерій, демонстраційна зала, камера сховищ, пакувальна, оформлення продажу в кредит тощо). При цьому дані щодо торгових площ уключають площі, що зайняті під прилавками, стелажами та іншим обладнанням, яке встановлене в торговому залі.
Показник торгової площі магазинів не містить даних щодо площ, які повністю здані в оренду іншим суб’єктам господарювання.
4. Рядки 01 - 50 містять дані щодо магазинів - стаціонарних об'єктів роздрібної торгівлі, що розміщені в капітальних відокремлених будівлях або приміщеннях, що мають торговий зал для покупців з достатньою торговою площею для їх обслуговування та систему спеціальних приміщень (для зберігання товарів, підготовки їх для продажу, підсобних, адміністративних, технічних тощо), оснащених торгово-технологічним устатковуванням.
Магазин, який займає декілька окремих приміщень в одній будівлі та підпорядкований одному суб'єкту господарювання, можна вважати як один магазин (об’єкт роздрібної торгівлі). При здійсненні торгівлі у декількох окремих приміщеннях у різних будівлях кожне приміщення можна вважати як самостійний магазин (об’єкт роздрібної торгівлі) навіть у тому разі, коли він підпорядкований одному суб'єкту господарювання.

................
Перейти до повного тексту