- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Роз"яснення
ДЕРЖАВНА СЛУЖБА СТАТИСТИКИ УКРАЇНИ
РОЗ'ЯСНЕННЯ
ЗАТВЕРДЖУЮ
Заступник Голови Держстату України
Н. С. Власенко
07 липня 2014 року
Роз'яснення щодо заповнення форми державного статистичного спостереження N 1-ціни (пром) (місячна) "Звіт про ціни виробників промислової продукції"
I. Загальні положення
У
формі передбачені розділи для заповнення даних щодо змін цін окремо на продукцію, реалізовану в межах України та поза її межі, яка відповідає позиціям чинної Номенклатури продукції промисловості (далі - НПП). Продукція - це загальний термін, який використовується як для позначення товарів, так і послуг.
1.2. Якщо місцезнаходження та місце здійснення виробничої діяльності респондента є територіями різних адміністративно-територіальних одиниць, органи державної статистики отримують звіт за місцем здійснення виробничої діяльності / виробництва продукції. У тих випадках, коли підрозділ не веде облік усіх показників звіту, органи державної статистики отримують звіт, сформований на підставі даних юридичної особи або безпосередньо від юридичної особи за місцем здійснення підрозділом виробничої діяльності.
1.3. Дані щодо ціни виробників промислової продукції за товарами (марками, артикулами) та послугами заповнюються на основі первинних документів бухгалтерського обліку, що підтверджують реалізацію промислової продукції (податкові, товарно-транспортні накладні тощо).
1.4.
Форма подається органу державної статистики не пізніше 22 числа звітного місяця у паперовому або електронному вигляді з використанням електронних цифрових підписів акредитованих центрів сертифікації ключів (АЦСК). Якщо звіт не може бути поданий в установлений термін, та дані передаються електронною поштою, факсом, телефоном тощо з подальшим підтвердженням на бланку форми у паперовому вигляді, але не пізніше 4-х днів від установленого терміну подання.
II. Показники форми N 1-ціни (пром)
2.1. Графа "А" містить повне найменування продукції із зазначенням її марки, артикулу, технічних характеристик.
Відбір конкретних товарів (марок, артикулів), які включають до спостереження, передбачає, що:
- товар (марка, артикул) освоєний і його виробництво планується на тривалий період;
- товар (марка, артикул) переважає в загальному обсязі цього товару-представника, характеризується постійними споживчими якостями і відображає динаміку цін цього виду продукції;
- якщо підприємств виготовляє декілька видів товару (марок, артикулів), рівноцінних за обсягами виробництва, спостереження проводиться за цінами на ці види товарів (марок, артикулів);
- реалізація товарів (марок, артикулів) здійснюється постійним покупцям за однаковими умовами продажу;
- не включаються до спостереження товари, які призначені для власних потреб; виготовлені з давальницької сировини або не є характерними для підприємства;
- кількість товарів (марок, артикулів), які відбираються по кожному підприємству, залежить від асортименту продукції та вартості її реалізації і може коливатися від 4 до 20. Товари (марки, артикули) відбираються так, щоб сумарна вартість їх реалізації складала близько 50 % (для харчової промисловості - 25 - 30 %) від вартості реалізації товару-представника.
Відбір конкретних промислових послуг, які включаються до спостереження, передбачає, що:
- послуга освоєна і її надання відбувається протягом тривалого періоду;
- послуга переважає в загальному обсязі цієї послуги-представника та відображає динаміку її цін;
- надання промислових послуг здійснюється постійним покупцям за однаковими умовами продажу;
- кількість послуг, які відображаються для спостереження по кожному підприємству, залежить від асортименту та вартості їх надання і може коливатися від 2 до 15. Послуги відбираються так, щоб сумарна вартість складала близько 50 % від загальної вартості реалізації послуги-представника.
................Перейти до повного тексту